״גם את קיבלת הזמנה?״ אלי אמרה אל אמה כמראה לה את ההזמנה שבידה.
״כן, כל השכבה קיבלה.״ אמרה אמה.
״אני לא מבינה מה הקטע לעשות מסיבה סתם ככה. הם לגמרי י׳ב-ניקים משועממים.״
״את המשועממת שלא רוצה מסיבה.״ אמרה וצחקה קלות. אלי שתקה ואז צחקה גם.
״בסופו של דבר אחרי כל הדיבורים שלך את חוזרת שיכורה מתה הביתה. אז תשתקי ותבואי למסיבה הזו.״
״אוקי.״ אמרה ״יכול להיות כיף האמת, להשתחרר קצת.״
״או, זו האלי שאני אוהבת!״״אמה, לא אמרת לי איך היה אתמול.״ שינתה אלי את הנושא בבת אחת .
פניה של אמה הפכו לרציניות.
״היה טוב.״ אמרה. אלי נזכרה בפרצופים המשונים שעשתה לה אתמול והתעצבנה.
״מה עובר עלייך אמה? את מדברת מוזר כל פעם שאני מזכירה את זה.״
״אל, לא כולם רוצים לספר על חיי האהבה שלהם את יודעת.״ אמרה אמה בתוקפנות.
״עד היום את מאוד רצית. מאיפה השתנתה דעתך פתאום?״ אמרה אלי ולא הבינה מה עובר על על אמה.
״אני מצטערת אל, פשוט... לא יודעת. לא נעים לי לדבר על זה.״ השיבה.
״זה היה עד כדי כך גרוע?״
״לא, בכלל לא.. פשוט.. לא יודעת.״ אלי חשבה שזה יותר מידי מוזר ההתנהגות המשונה שלה פתאום.
אבל היא הניחה לזה לחלוף.
״שיהיה... בואי. אנחנו מאחרות לשיעור מתמטיקה.״
אמרה ושניהם נכנסו אל תוך בית הספר.כשאלי סגרה את הלוקר שלה ראתה בסוף המסדרון את רום. צביטה קטנה ביצבצה בליבה כשראתה אותו מתמזמז עם אלינור מכיתה י׳ב 8 .אבל אמרה לעצמה להפסיק לתת לזה חשיבות ולהמשיך הלאה.
הוא המשיך האלה, אל. תמשיכי גם את.
שמעה את מוחה אומר.
ובכל מקרה, מצאה את עצמה בוהה בהם מתנשקים, ומדמיינת את השפתיים שלה במקומה.דור הגיע מאחורה. ״אלי?״ אמר. היא הסתובבה בבהלה.
״הבהלת אותי.״ אמרה כששמה את ידה על ליבה .
״התחיל שיעור, המורה קוראת לך כבר 5 דקות ואת לא שומעת.״ אמר. אלי הרגישה סתומה.
״באמת? לא שמעתי.״ לקחה את הספרים מהלוקר. ״אוקי, אני באה.״ אמרה ושניהם נכנסו לכיתה.
כל השיעור דעתה של אלי הייתה מוסחת והדבר היחיד שעשתה זה לקשקש על דף.״אלי? מה קורה?״ אמר דור. אלי הזיזה את שערה לאחור. תהתה לעצמה אם לספר או לא.
״סתם.. אני בסדר.״
״את לא.״ קבע.
אלי נאנחה והמשיכה לקשקש. ״ראיתי את רום עם מישהי אחרת.״
״אז?״ אמר.
״מה אז?״ השיבה והסתכלה עליו.
״אז שיהיה עם מישהי אחרת.״ אמר. אלי לא הבינה. ״אלי,״ אמר. ״אל תתני לאנשים מהעבר להשפיע עלייך. בסוף את תישארי לבד.״ קולו היה נעים ורגוע והמילים האלו חילחלו באלי כמו חץ. היא ידעה שהוא צודק.
״אני יודעת.. אני גם.. אני לא חושבת שאני ממש רוצה אותו. אני לא יודעת למה זה מפריע לי.״ היא סגרה את העט ושיחקה בו בשתי ידיה העדינות.
״מן הסתם שזה מפריע לך. הוא אקס שלך.״ אמר. ״גם אם התגברת עליו״
אלי הסתכלה על דור ואז שאלה ״אז למה זה מפריע לי.״ כעסה על עצמה.
״אקס זה לא משהו ששוכחים.״ אמר והכניס את ידיו לכיסים.
YOU ARE READING
למען האהבה
Romanceמקום #1 בקטגורית ״מתח״ - 16/12/2020 מקום #1 בקטגורית ״passion״ - 16/12/2020 מקום #1 בקטגורית ״סמים״ - 19/12/2020 מקום #1 בקטגרוית ״teenagers״ - 19/12/2020 מקום #1 בקטגורית ״סיפור״ - 19/12/2020 מקום #1 בקטגורית ״רומנטיקה״ !!! 20/5/2021 תודה לכם!❤️❤️ ...