״מי אתה חושב שאתה?״ אלי נוזפת בו. ומנסה בחוזקה לצאת מידיו. הוא תופס בה כל כך חזק שאלי מרגישה כבר את הסימן הכחול שמתחת ליד שלה.
הוא מנסה למשוך אותה לאנשהו. היא מרגישה כל כך חסרת תועלת כשהיא לא מצליחה להוציא את עצמה מהמצב הזה.
״תוריד את היידים שלך ממנה חתיכת בן זונה!״ אני רואה מעורפל את אמה והיא מחטיפה לו בעיטה.
״ומי את?״ הוא סוף סוף שיחרר את היד שלי.
״מישהי שכל כך הולכת לומר למאבטחים שיעיפו אותך מכאן.״ אמה אומרת ומושכת את אלי ליידה.
״לכי תזדייני. בעצם, שניכן. לכו להזדיין שניכן.״ זה הדבר האחרון שהוא אמר לפני שחלף במהירות על פניהן.
״פיו.״ אמרה אלי. ״חשבתי שהוא הולך לאנוס אותי.״ אמה הסתכלה עליה בפנים מעוקמות. ״עזבי, העיקר שהלך.״ היא אומרת.
אין לאלי דבר נוסף להגיד. הדבר היחיד שרצתה לעשות כרגע זה לשתות את כל הבר.
״בואי נלך לשתות משהו.״ אמרה אלי. חיוכה של אמה הסגיר את תשובתה והן הלכו מיד.
״מה יותר חזק מוודקה?״ אלי שואלת את אמה.
״אמ, יש לך וודקה קינג?״ שאלה אמה את הברמן . ״זה אחד הטובים.״ אמרה לאלי. אלי לא ידעה בדיוק מה זה המשקה והרימה את כתיפה.
״כן. הוא קצת יקר.״ אמר הברמן.
״כמה יקר?״ שאלה אמה.
״40 דולר.״ אמר. פניה של אמה נפערו.
״זה בסדר. אני משלמת.״ אמרה אלי.
רק שיביאו לי את הוודקה המחורבנת.
חשבה.
״אל. זה ממש יקר.״ אמרה אמה.
״יש לי הורים טחונים ששמים זין על הבת שלהם, נראלך שהכסף שלהם מעניין אותי?״ אמרה אלי במרדנות.
אמה לא אמרה כלום. רק הנהנה בשקט.
״תביא שתי כוסות לכל אחת.״ אמרה אלי.
תוך דקה הכוסות הונחו מולם. ״בספירה שלי.״ אמרה אלי. ״שלוש שתיים אחת.״ הם שתו בבת אחת את הכוס ואלי הרגישה שהמשקה מחלחל לה בכל ווריד ועורק בגופה.
״זה כזה טוב!״
לפני שאלי הספיקה להגיב היא שתתה במהירות את הכוס השנייה. שלוק ועוד שלוק ועוד שלוק.
אלי לא הייתה בטוחה מה קורה לה בגוף. אבל היא אהבה את זה.
היא איבדה את חוש הראייה שלה לכמה דקות.
הכל הסתחרר לה.
הדבר היחיד ששמעה זה מוזיקה רועשת. לאחר כמה דקות כשראיתה חזרה, לא ראתה באזור את אמה.
כנראה שגם היא הסתחררה.
אני אלך לשטוף פנים. אמרה לעצמה אלי. והחלה ללכת לכיוון השירותים.
היא נכנסה לשירותים והייתה די בטוחה שהלכה ברישול כל הדרך לשם. היא פתחה את הברז ברשלנות ושמה מים בפניה. לאחר מכן שלפה כמה חתיכות נייר ונגבה את פניה.
עכשיו הסתכלה על עצמה במראה.
ואז עזבה את השירותים בדיחדוך מוחלט.
אני עומדת להשתגע מהמוזיקה הזאת.
חשבה.
היא חיפשה בענייה שעדיין ראו קצת מטושטש מקום שקט, בודד.
היא ראתה פינה קטנה, ממש בסוף המועדון. הרחק מהרחבה,הרחק מהמוזיקה.
היה שם ספסל קטן, ומעט מאוד אנשים. תודה לאל. הייתה כל כך שמחה שהייתה בטוחה שאמרה את זה בקול.
כשראתה יותר ברור, קלטה אלי בחור שיושב שם על הספסל. ראשו טמון ברגליו, כחסר אונים.
שיערו היה שחור, גלי. הישיבה שלו הייתה גברית ואלי ראתה את עצבעותיו הגדולות שעטפו את מצחו גם מרחוק.
היא הלכה וישבה בספסל. התמתחה ונמרחה. ניסתה לעורר את עצמה מהאלכוהול שתקוע בראשה.
לרגע אחד הסתכלה עליו.
כאילו ראה שהסכלה עליו, והרים את ראשו ותפס את מבטה.
עניו היו ירוקות , למרות שהיה חשוך ולא יכלה כל כך לראות בוודאות, אבל הבחינה בזה.
גבותיו היו עבות והלסת שלו הייתה בולטת כל כך כשהסתכל עליה בפרצוף שלא מבין למה היא מסתכלת עליו.
שהוודקה הזאת תצא ממני כבר.
החלה להשתגע אלי בתוכה כשהרגישה כמה הוודקה מחרפנת אותה.
היא נמרחה לאחור ושמה את יידה ברישול בין רגלייה, כשהם קצת פתוחות.
״ממה אתה מתוסכל?״ הבליטה קצת את המילה ״אתה״ כשהסתכלה עליו.
הוא שתק שניות ארוכות כשבהה בה. היא הרגישה עיקצוץ של מבוכה שבחן אותה כל כך חזק.
״קשה להסביר.״ אמר והסתכל לרצפה.
״תמיד קשה.״ אמרתי. הרגשתי שאני מוציאה מילים מהפה בלי לבחון אם אני בכלל אמורה להגיד אותם.
הם פשוט החליקו לי מהשפתיים.
״כן.״ אמר בנפנוף שלא ממש רוצה לנפנף. אם אפשר להבין את זה.
שתיקה שררה כמה שניות ארוכות.
״בכל זאת?״ אמרה שוב.
״את מאוד שיכורה.״ אמר. אפילו אלי עצמה יכלה להריח את ריח האלכוהול שיצא מגופה.
״כן, אני יודעת.״
״לב שבור?״ שאל . רק עכשיו הבחינה אלי בקולו הרך והנעים. היא יכלה לעצום את ענייה ולשמוע שוב ושוב את הקול שלו מהדהד באוזנה.
״סוג של.״ אמרה.
מה השקר הזה אלי? ברור שהלב שלך שבור. לפני יומיים נפרדו ממך.
״מה זאת אומרת ׳סוג של׳?״ הוא בחן אותה אפילו עוד יותר.
״זאת אומרת שחבר שלי , כלומר , האקס שלי. שהיה איתי 5 שנים החליט שפתאום לא בא לו עליי יותר ופשוט זרק אותי עם הסיבה הכי פושטית שיכולה להיות.״ אלי הייתה בטוחה שהוא נבהל מכמות המידע שנתנה לו בבת אחת. ״זה פשוט לא עובד יותר. ככה הוא טען. בן זונה ממורמר.״ דפקה עם ידה על ראשה.
באמת אלי? מי הממורמר עכשיו?
אבל עדיין, לא יכלה להפסיק לשפוך את רגשותיה, שעד עכשיו סגרה אותם משום מה.
״כאילו מה? יש לך תירוץ יותר טוב לבוא לספר לי שבאלך לזיין מישהי אחרת? כנראה שלא.״
בעצם חשבה אלי שכבר מדברת לעצמה, אבל זה לא היה אכפת לה כי היא רק רצתה להוציא את מה שישב עליה.
״אני בטח נשמעת כמו נערה מפגרת ששתתה יותר מידי והולכת להתחרט על זה אחר כך. אז תסלח לי.״ אלי אומרת. היא סוף סוף מסתכלת עליו, וקלטה שעד עכשיו הוא מסתכל ומקשיב לה.
הוא טיפוס רגוע. חשבה.
״את לא משוגעת,״ אמר. ״זה לגיטימי.״ עכשיו קלטה אלי גם את זיפיו שעיקצצו בפניו.
שתיקה קטנה שררה למשך כמה שניות.
״אלי.״ אמרה .
הוא הסתכל עלייה וחייך חיוך קטנטן, שבקושי יכלה לראות אותו.
״דור.״״טוב, עדיף שאני אלך לחפש את חברה שלי. לפני שאשאר פה כל הלילה.״ אמרה אלי וקמה ממקומה.
״להתראות.״ אמר. ואלי החלה ללכת.איפה לעזעזל היא יכולה להיות?
חשבה אלי. מחוקה כבר לגמרי.
המקום מתחיל לגמרי להיות ריק.
מה השעה בכלל?
חשבה.
היא הלכה לעבר הבר ושאלה את הברמן, ״סליחה, מה השעה?״ אמרה והזיזה אחורה את שיערה.
״4 בלילה.״ אמר והמשיך לנגב את השולחן כאילו אלי מעולם לא הייתה שם.
אוי. פאק.
״תגיד, ראית אולי מישהי יפה כזאת עם שיער שטני ושמלה שחורה צמודה..? תיק צד.. איפור מוגזם אבל מאוד יפה?״ לא ידעה אלי איך לתאר יותר טוב את חברתה.
אני עוד שנייה מתעלפת.
הרגישה אלי שסחרחורת עצומה הציפה אותה.
היא תפסה בשולחן כדי לא ליפול.
״אה, כן.״ אמר לבסוף. ״קוראים לה אמה?״ שאל.
מאיפה הוא יודע כל כך הרבה מידע?
״כן, אתה יודע איפה היא?״ השיבה.
״היא יצאה מפה עם איזה בחור אחד.״ הוא אמר והסתובב לסדר את הבקבוקים שבארון שעמד מאחוריו.
״טוב.. תודה.״ אמרה, היא ניסתה ללכת אבל לא הצליחה.
אני עומדת ליפול. אני לא אחזיק מעמד עד שאגיע לבית. אני חייבת לישון... כל כך באלי לישון..
אמרה לעצמה אלי.
״תביא לי מים.״ אמרה לברמן. הוא מזג לה כוס מים ונתן לה. היא שתתה אותה בחוסר רצון מוחלט. עוד שנייה הקיאה.
היא זרקה את הכוס על הרצפה וחייבה את עצמה ללכת.
~~~~~~אהבתם את הפרקים הראשונים?
מה אתם חושבים על הסיפור עד עכשיו? מה לדעתכם הולך לקרות?
אם אהבתם אני אשמח שתדרגו את הסיפור! זה מפיץ אותו ומפרסם אותו לעוד אנשים וזה עוזר לי ❤️תודה רבה לכל המדרגים 🙃
המשך קריאה מהנה!
YOU ARE READING
למען האהבה
Romanceמקום #1 בקטגורית ״מתח״ - 16/12/2020 מקום #1 בקטגורית ״passion״ - 16/12/2020 מקום #1 בקטגורית ״סמים״ - 19/12/2020 מקום #1 בקטגרוית ״teenagers״ - 19/12/2020 מקום #1 בקטגורית ״סיפור״ - 19/12/2020 מקום #1 בקטגורית ״רומנטיקה״ !!! 20/5/2021 תודה לכם!❤️❤️ ...