הלכתי אל עבר הלוקה שלי. הרגשתי מאחורי את אמה רצה אחריי.
היא פשוט לא הפסיקה לרדוף אחריי.
בחייאת! אם את כל כך מצטערת למה עשית אתה זה מלחתחילה ?
״אלי—״ סגרתי את הלוקר בחוזקה והסתובבתי אליה טעונת עצבים.
״די כבר! תפסיקי לרדוף אחריי! אם היית חושבת על המעשים שלך לפני הכל היה נראה אחרת!״
״נפרדתי מרום!״ היא צעקה באמצע .
״חשבתי שרק נהנת לדפוק אותו בהפסקות!״ היא לא יכלה להסתכל לי בעניים. היא הייתה חסרת אונים לגמרי.
״די אלי בבקשה! אני מצטערת כל כך! מה את רוצה שאני אעשה?״ היא מתחננת.
״בבקשה- תניחי לי.״ אמרתי והשארתי אותה שם לבד.לפני שנכנסתי לכיתה ראיתי ריאן . הוא תפס את מבטי ורץ אחריי.
נכנסתי לכיתה לפני שהספיק אך הוא תפס אותי ומשך אותי החוצה.
״אלי? איפה היית לעזאזל?״ הוא אמר בתמימות שלמה.
״ממש כאן ריאן! ממש כאן!״ אמרתי. יכלתי להרגיש את הדמעות עוד רגע יוצאות.אח שלי. אח שלי שכח אותי.
״את נעלמת לגמרי אלי.״
״אני לא נעלמתי ריאן זה אתה ששכחת אותי! אבל לשם שינוי דווקא ממש כיף לי ככה אז אתה מוזמן להמשיך עם זה.״ אמרתי וניסיתי להיכנס לכיתה אבל הוא לא נתן לי.״את חושבת כל הזמן שצריך לרדוף אחרייך!״ אני מסתובבת ומסתכלת עליו.
״כל הזמן צריך להתייחס אלייך! מה איתי? לא חשבת שאולי אני צריך שאת תבואי אליי? אולי אני בכלל פגוע ממך!״
״אתה אחי הגדול!״ אמרתי בקול פגוע . ״אתה בדיוק כמו אמא ואבא. לא חשבת אולי מה אני עוברת ? זרוקה ברחוב אולי??״
הוא הרים את ראשו למעלה והעביר את ידיו בשערו.
״לי נמאס כל הזמן לנסות לרצות אותך. אולי תנסי לשים לב פעם הבאה על אנשים אחרים ולא רק על עצמך.״ אמר ריאן והלך משם .
חושבת רק עצמך?? הייתה המומה אלי. איך הוא מעז לומר את זה?
נכנסה אלי בעצבים לכיתה וכך גם המשך היום שלה.
היא חיכתה כבר לחזור לדור. לשים זין על כל העולם ולחבק אותו.
מסיבות כלשהן הוא כבר בקושי בא לבית הספר.
והיא שנאה את זה.—דור—
תקתוק דלת. דור התקדם במהירות אל הדלת ופתח אותה. חשב שזו אלי , אך התאכזב לגלות שלא.
״מה עכשיו?״ אמר בייאוש.
״קיבלת אתה המכתב שאבא שלך של—״
״כן. תגידו לו שאני לא מאמין למילה שהוא אומר. ושאני לא חוזר לחרא שלו יותר ! ולכם, רק תיזהרו. שמתי לכם מלכודות עכברים בזמן שאתם מתצפתים על החיים שלי.״ אמר וטרק להם את הדלת בפרצוף .
לאחר 20 דק׳ עוד תקתוק דלת נשמע.
כשפתח דור את הדלת פלט אנחה וחייך.
היא כאן.
״היי.״ אמרה בחיוך אוהד.
״היי.״ השיב לה בחיוך, תוך שנייה עזבה את התיק אלי וחיבקה את דור חזק. ״איזה יום חרא.״ מלמלה כשהיא תחובה בין זרועותיו.
״מה קרה?״ שאל. היא יצאה מזרועותיו והסתכלה עליו.
״אמה וריאן באו לדבר איתי היום.״ אמרה.
״ואיך הלך?״ שאל.
״ריאן אמר שאני חושבת רק על עצמי ואמה הביעה חרטות כרגיל ואמרה שהיא נפרדה מרום.״ אמרה אלי. ״לא אכפת לי כבר מכלום. אני פשוט שמה זין על כולם.״ המשיכה.
״אם זה מה שאת רוצה.״
YOU ARE READING
למען האהבה
Romanceמקום #1 בקטגורית ״מתח״ - 16/12/2020 מקום #1 בקטגורית ״passion״ - 16/12/2020 מקום #1 בקטגורית ״סמים״ - 19/12/2020 מקום #1 בקטגרוית ״teenagers״ - 19/12/2020 מקום #1 בקטגורית ״סיפור״ - 19/12/2020 מקום #1 בקטגורית ״רומנטיקה״ !!! 20/5/2021 תודה לכם!❤️❤️ ...