Medya - Yani
<><><>
"Bu ilacın içeriğini öğrenebilir miyim acaba?"
"Tabii, ama sonuçlar yarın çıkar."
"Tamam, sorun değil."
"Size ulaşmam için numaranızı alabilir miyim?" Gönül kafasını sallayarak numarasını verdi ve eczaneden ayrıldı. Konağa girdiğinde Yaren'le karşılaşmıştı.
"Yeni gelin, nerelerden böyle?"
"Birkaç işim vardı İlay." Dedi gülümseyerek. Ardından Yaren'i dinlemeden odasına çıktı.
Mehmet, Gönül'ü evden yollamanın yollarını düşünüyordu. O kadını bu evde görmek istemiyordu. Kenan'ı odasına çağırdı.
"Buyrun Mehmet bey."
"Kenan, Urfa'ya gideceksin."
"Neden? Bir şey mi oldu?"
"Gönül, Urfa'daki yetimhanede kalıyormuş. Onun hakkında bilgi edin, elbet bir açığı vardır. Ve unutmadan, bir şey bulmadan gelme sakın!"
"Peki efendim."
Kenan, 2 saat gibi bir süre zarfında Urfa'ya varmıştı. Gönül'ün kaldığı yetimhaneye geldi.
"Bakar mısın?"
"Buyrun beyefendi."
"Bu yetimhanede kalanlardan birinin bilgilerini öğrenmek istiyorum."
"Ne yazık ki size kişisel bilgileri veremem." Kenan küçük bir kahkaha attı.
"Aslanım, beni Mehmet Aslanbey gönderdi."
"Ben.. kusura bakmayın efendim. Buyrun bu taraftan." Kenan ve yanındaki adam depo gibi bir odaya gelmişlerdi. Burada yetimhanede kalanların resimleri vardı. Kenan, Gönül'ün resmini aramaya başladı.
"Hah, işte bu kız." Bilgilerini okumaya başladı.
"Gönül Unustası, Urfa'da doğdu. Annesi ev hanımı, babası öğretmen... eee bunlar ne? Başka bilgiler yok mu? Bu kadar mı?"
"Bu kadar efendim." Kenan sinirle nefes verdi. O sırada eliyle yanlışıkla bir dosyaya çarptı. Dosya yere düştü. Yere eğilip dosyayı aldı ve kapağını açtı. İçinde bir kız resmi vardı. Bu resim Reyyan'a aitti.
"Vay bizim Ebru'ya bak sen. Demek bu yetimhanede kalıyormuş. Bakalım senin hakkında neler yazıyor." Aşağısındaki bilgileri okumaya başladı.
"Reyyan Şadoğlu mu? Mardin doğumlu. Babası Hazar Şadoğlu, annesi Zehra Şadoğlu.. lan bu ne demek oluyor! Seneler önce öldürdüğümüz Hazar'ın kızı Ebru'muymuş? Zaten sen de bir şeyler olduğunu sezmiştim ufak kız." Kenan sevinçle sırıttı.
"Şimdi düştün elime Ebru.. aa çok pardon 'Reyyan'... Bu dosyanın kopyasını alabilir miyim?"
"Bu mümkün değil efendim."
"İkiletme ve bana bu dosyanın bir kopyasını ver!"
***
"Mehmet bey, çok üzgünüm ama Gönül'lün aleyhine olan hiçbir şey bulamadım."
"Ne demek bulamadım Kenan!"
"Efendim ben n'apabilirim ki?"
"Tamam tamam, çık dışarı!" Kenan dışarı çıktı. Ebru'nun, Reyyan olduğunu söylemeyecekti tabii ki. Elindeki bu kozu kullanmak hiç de fena değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜKEMMEL GELİN
Romantizm-TAMAMLANDI- "Düzelir sandım.. senin varlığınla biraz olsun hayat yüzüme gülmüştü ama nedense şimdi fark ediyorum her şeyi. Geçmiş peşimi bırakmayacak.." Kuruyan gözyaşlarımla birlikte ayağa kalktım ve pencerenin önüne geçtim. Gökyüzü ve yeşilliğin...