Medya - Yüreğimden Tut
Bitiriş tarihinizi yazar mısınız? Benimki; 12.11.2020
°Final bölümüne gelmiş bulunmaktayız ve ben hâlâ ne ara buralara geldiğime inanamamaktayım :D Düşüncelerimi yazıya aktarmam çok zor.. fazlasıyla heyecanlı ve duygusalım. Çok güzel bir aile olduk. Bu zamana kadar yanımda olup benden desteğini esirgemeyen herkese çok teşekkür ederim♡
°Kitabı kütüphanenizden çıkarmamanızı rica ediyorum çünkü arada bir özel bölümler gelecek:)
°Final bölümüne özel boool bol yorum istiyoruum, özellikle de hayalet okuyucularımdan:)
E o zamaan..
Keyifli Okumalar🧚♀️
<><><>
Hayat.. çok garip değil mi? En azından benim için öyle. Her şey güzel ilerliyorken bir anda anneniz sizi terk edebilirdi. Ya da sonrasında gözlerinizin önünde, bir yangında babanız can verebiliyordu. O anda ettiğim yeminin hayatımı tamamen değiştireceğini nereden bilebilirdim? Saçının teline zarar gelmesin diye yıllarca koruyup kolladığım kardeşimin ihanetine uğrayacağımı, sırf intikamım için evlendiğim adama aşık olacağımı.. asla tahmin etmezdim.
Mazi canımı yakıyordu.. fakat şimdi sevdiğim adam ve kızımla güzel bir hayat bekliyordu beni. Yeni evimize taşınalı bir hafta olmuştu ve her şey o kadar güzel ilerliyordu ki. Bu mutluluğumuzun bozulmasından ölesiye korkuyordum.
"Oldu herhalde." dedim elimi suya sokarken. Hafsa'yı yıkayacaktık, açıkçası nasıl yapmamız gerektiğini de pek bilmiyorduk.
"Gel bakalım babasının prensesi." Miran Hafsa'yı kucaklayarak su dolu küçük küvetin içine koydu. Aynı zamanda da eliyle kafasını ve sırtını destekliyordu.
"Başlıyorum o zaman." Küvetteki suyla hafifçe Hafsa'nın bedenini ovuyordum. Miran boşta kalan eliyle Hafsa için aldığımız şampuandan suya döktü. Eliyle biraz karıştırıp suyun köpüklenmesini sağlamıştı. Hafsa ellerini suya vurmaya başlamasaydı her şey daha güzel olabilirdi!
"Bıcırığım! Islattın beni!"
"Aferin benim güzel kızıma, kimi ıslatacağını iyi biliyor."
"Çok kötüsün Miran!" Hafsa kahkaha atarak ellerini çırpmaya devam ediyordu.
"Ah!"
"Ne oldu?" Miran endişeyle elimi tutmuştu.
"Ne olacak? Köpüklü su gözüme girdi." Miran'ın kahkaha atmaya başlamıştı. Neden gülüyordu ki şimdi?
"Ne gülüyorsun ya?"
"Hayatım bu şampuan bebekler için. Gözünü yakmaz yani." Bu sefer de ben kendimi tutamamış ve gülmeye başlamıştım.
"Haklısın ama yandı işte!" Elimi suya daldırıp Miran'ı ıslatmaya başladım.
"Hep ben mi ıslanacağım kocacığım?"
"Demek savaş başlatıyorsunuz Reyyan hanım." Miran da elini suya daldırmıştı.
Keşke hiç başlatmasaydım bu savaşı!
O kadar hızlı davranıyordu ki karşılık bile veremiyordum. Artık sırılsıklam olmuştum ama kahkaha atmaya da devam ediyordum. Hafsa'nın koca çığlığıyla birlikte ikimiz de durmuştuk.
"Canım kızım, kurtardı beni!" Sırılsıklam elbisem üstüme yapışmıştı ve bu en sevmediğim şeylerden birisiydi.
"Ben üstümü değişeceğim. Sen de Hafsa'yı giydir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜKEMMEL GELİN
Romance-TAMAMLANDI- "Düzelir sandım.. senin varlığınla biraz olsun hayat yüzüme gülmüştü ama nedense şimdi fark ediyorum her şeyi. Geçmiş peşimi bırakmayacak.." Kuruyan gözyaşlarımla birlikte ayağa kalktım ve pencerenin önüne geçtim. Gökyüzü ve yeşilliğin...