Medya - Yetinmeyi Bilir Misin?
°Geçen bölümdeki okunma ve yorum sayısı beni o kadar mutlu etti ki anlatamam💘 Hayalet okuyucularım bile yorum yapmış yahu nasıl sevinmeyeyim duwksj Bu bölümde de aynı performansı bekliyor olacağım😂♥️
Keyifli okumalaaar🧚♀️
<><><>
Gözlerimi açtığımda hastane kokusunu hissetmemek beni mutlu etmişti açıkçası.
"Yenge daha iyi misin?" Tek elimi karnıma koyarak diğer elimle ise yatmış olduğum yataktan destek alarak diklendim.
"Merlin?"
"Evet yenge." Elimi başıma götürüp ovduğumda gözlerim odanın içini taradı. Koskoca odada ben ve Merlin'in haricinde sadece Volkan vardı!
"Abin nerede?"
"Lavobaya gitti, biliyorsun değneklerle yürüdüğü için biraz gecikebilir." Kafamı sağa sola salladım.
"Hayır gelmesin."
"Anlamadım? Ne demek gelmesin yenge?" Of.. ya beni reddederse? Aptal ben! Nasıl onun suratına bakarım şimdi? Ne diye itiraf ediyorsam.. Suratımı ellerime gömdüm.
"Gelmesin işte."
"Ben en başından beri diyorum sana ya abla! Hiç evlenmeyecektin bu adamla!" Yüzümü ellerimden ayırdığımdan Merlin'in gözleriyle Volkan'ı geberttiğini net bir şekilde görebiliyordum.
"Allah Allah eski konuları açmayalım istersen Volkan bey!"
Tabii ya eski konular.. ben ve intikam.
Merlin pot kırdığını fark ederek dudaklarını dişlediğinde ona kızamamıştım. Sonuçta sonuna kadar haklıydı.
"Benim ablam keyfinden dolayı böyle bir şey yapmadı, o da istemezdi aileziz büyümeyi."
"Bak sen! Benim abim duygularıyla oynanılmasından çok hoşlanıyordı zat-" Merlin bir kez daha pot kırdığını fark ederek derin bir nefes verdi.
"İstersen daha fazla uzatmayalım Volkan. Bu konu herkesi üzüyor." diyerek konuyu kapatmaya çalışmıştı Merlin.
Bense hiçbir tepki vermiyordum. Çünkü şuanda düşündüğüm başka bir şey vardı.
Lanet olsun Miran'a aşkımı itiraf etmiştim!
Kapı sesiyle içimden güzel bir küfür savurdum. Miran değnekleriyle içeri girerken gözlerimi anında kaçırdım. Ayak seslerinden yatağa yaklaştığını fark edebiliyordum.
"İyi misin?" ruhsuz çıkan sesine karşılık kafamı sallamakla yetindim.
Gözlerim ise Miran'ın gözleri hariç her yerde dolaşıyordu. Bir şekilde odadan çıkmam gerekiyordu. Yavaşça oturduğum yerde diklendim ve ayaklarımı yataktan sarkıttım.
"Abla neden kalkıyorsun? Dinlenmen gerek."
"Hava almak istiyorum Volkan."
"Ama ab-" elimi kaldırarak cümlesini yarıda bırakmasını sağlamıştım.
"Lütfen Volkan, daralıyorum odada."
"En azından sana eşlik edeyim." kabul ettiğimi belli edercesine kafamı salladım.
***
"Daha ne kadar katlanacaksın?"
"Anlamadım Volkan'ım. Neye katlanacağım?" Volkan derin bir nefes aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜKEMMEL GELİN
Lãng mạn-TAMAMLANDI- "Düzelir sandım.. senin varlığınla biraz olsun hayat yüzüme gülmüştü ama nedense şimdi fark ediyorum her şeyi. Geçmiş peşimi bırakmayacak.." Kuruyan gözyaşlarımla birlikte ayağa kalktım ve pencerenin önüne geçtim. Gökyüzü ve yeşilliğin...