36🥀 Hafsa Aslanbey

1.2K 95 352
                                    

Medya - Ay Tenli Kadın

Sınır;

55 Oy

100 Yorum

220 Okunma

İyi Okumalar🧚‍♀️

<><><>

Volkan ve Merlin'le olan alttan alttan bakışlarımız son sürat ilerliyordu. Tabii ortamdaki kasvetli sessizliği de unutmamak lazım.

"Biri konuşacak mı artık!" Miran'ın birden öküz gibi bağırmasıyla yerimden sıçradım.

"Ne bağrıyorsun be! Hamileyim ben hamile!" Baş parmağımı damağıma yerleştirip üst tarafa doğru ittim. Miran üçümüzle olan arasındaki mesafeyi kapadığında nefesimi tutmuştum adeta.

"Bakın son kez insan gibi size bir şans tanıyorum. Yoksa ne olur ben bile bilemiyorum." Aynı zamanda sağ eli yumruk olmuştu. Biz şimdi bu şartlar altında nasıl konuşalım ama!? Merlin ve Volkan da çıt çıkarmayarak baya yardımcı oluyorlardı yani! Herkesin arkasını ben mi toplamak zorundayım yahu?

"Kocacığım bir sakin ol lütfen, bak ben çok yoruldum. Bir yatalım dinlenelim. Sonra sabah sakin sakin konuşuruz." Aynı zamanda da tek elimi Miran'ın omzuna yerleştirmiştim.

Sabaha kadar Volkan ve Merlin'i de yurt dışına yolladım mı tamamdır bu iş!

Saçma düşüncelerimi bir kenara itmemi sağlayan şey Miran'ın omzunu geriye çekmesiydi. Elim boşluğa düşerken şaşkınlıkla ağzım açılmıştı. Miran Volkan'ın yakasına yapıştığında Merlin'in ağzından tiz bir çığlık çıkmıştı.

"Açıklama yapmıyorsanız, ben de kendi yöntemlerimi kullanırım o zaman." Dişlerinin arasından sinirle fısıldadığında tövbe çekmiştim.

Korku filmindeyiz de haberim mi yok?

"Abi yapma Allah aşkına." Merlin Miran'ı engellemeye çalışırken bense sadece şaşkınlıkla olanları izliyordum.

"Tamam tamam anlatacağım, yemin ederim anlatacağım. Lütfen bırak onu." Merlin'in gözleri dolduğunda Miran dayanamamış olacak ki Volkan'ı iterek bırakmıştı. Biraz sendelese de ayakta durmayı başarabilmişti.

"Dinliyorum Merlin!" Hissettiğim acıyla birlikte yüzümü buruşturarak elimi karnıma yerleştirdim. Derince nefes alıp vermeye başladığımda biraz olsun geçmişti. Son ayım olduğu için bunu sıkça yaşıyordum.

"Biz.. b-biz, yani benle.." Merlin konuşamadığı için artık benim devreye girmem gerekiyordu. Durduğum köşeden onlara doğru yaklaştım.

"Volkan ve Merlin sevgili Miran. Kimsenin de aşklarına karışmaya hakkı yok!" Miran'ın hiçbir tepki vermeden suratıma bakmaya başlamasıyla gerilmiştim. Bir süre bakıştıktan sonra histerik bir kahkaha atmıştı.

"Kimsenin aşklarına karışma hakkı yok? Öyle mi?" dedi kaşları havalanırken. Tam o anda fatihamızın okunduğunu hissetmiştim.

Ağzımı açmama fırsat vermeden Volkan'a kafasını gömmüştü. Merlin'le aynı anda çığlık atmıştık fakat arada tek bir fark vardı. Merlin'in çığlığı korkudan benimki ise karnımdaki acıdan dolayıydı.

Volkan yere serilmiş burnunu tutarken Miran da hırsını alamamış olacak ki üzerine yürümeye başlamıştı. Merlin de abisine engel olmaya çalışıyordu. Karnımdaki acının geçmesi için elimle ovuyordum ama nafileydi. Ağzımdan koca bir iniltinin çıkmasıyla birlikte hepsinin bakışları bana dönmüştü.

MÜKEMMEL GELİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin