20🥀 Seminer

1.2K 103 190
                                    

Medya - Love Your Voice

<><><>

"Alsanıza Reyyan Hanım, bahşiş olarak görmeyin. Sadece ufak bir hediye.." Dedi Miran.

Bi' uzatılan paraya bi' Miran'a bakıyordum. Benden intikam alıyordu. Eğer parayı almazsam ayıp olacaktı. Eğer alırsam da Miran kazanmış olacaktı. Yapmacık bir gülümsemeyle parayı kadından aldım.

"Teşekkür etmeyecek misiniz? Çok ayıp." Diyen Miran'a kaşlarımı çattım.

"Teşekkür ederim." Dedim bastıra bastıra.

Miran kafasını yana yatırıp dudağını sağ tarafa doğru kıvırdı. Bense daha fazla dayanamayarak yan taraftaki masalardan birine oturdum. Elimdeki parayı buruşturarak yere fırlattım.

Kafamı ellerimin arasına aldım. Başım zonkluyordu. Bir süre öylece durdum. Gülme sesleri duyunca seslerin geldiği tarafa doğru döndüm. Miran ve iki kız masada oturmuş sohbet ediyorlardı. Gözlerimi devirerek oturduğum sandalyeden kalktım. Hava almak için dışarı çıkacaktım ve onların yanlarından geçmem gerekiyordu dışarı çıkmam için. Yavaş adımlarla kapıya doğru yürümeye başladım. Yanlarından geçerken konuşmalarına kulak misafiri oldum diyebilirim.

"Ay Miran, bence de ayrılmanız çok iyi oldu. Seni haketmiyordu zaten." Dedi sarışın, cırt sesli olan kız.

"Katılıyorum, eski çapkın hallerini özlemişiz valla." Çapkın? What dedin gülüm? Ne ara benden bu kadar kolay vazgeçmişti de kızlarla bu kadar samimiydi? Sinirle gülümsedim. Arkamı döndüm. Onlara doğru gidecektim ki vazgeçip tekrardan kapıya doğru döndüm.

"Hele güzel olmak için saçlarını düzleştirip makyaj yapmıyor mu? Bir insan bu kadar mı beceriksiz olur?" Gözlerimi kapayıp sinirle gülümsedim. Yanlarına gidip elimi masaya vurdum.

"İkiye kadar sayıyorum makyaj küpü kızlar! İki saniye içinde buradan defolmazsanız kovulursunuz!" Kızlar şaşkınca birbirlerine baktı.

"Ne yapmaya çalışıyorsun Reyyan? Kızların suçu ne? Ne güzel tatlı tatlı sohbet ediyorduk." Dedi sırıtarak. Miran'ı takmayarak konuşmama devam ettim.

"Bir! i-" Dememe kalmadan kızlar gitmişti çoktan.

"Ha bu arada benim şirketimde aşk yasak Miran bey. Kendine başka yerlerden kız bul!"

"Burayı hiç şirkete benzetemedim Reyyan hanım. Daha çok bizden çaldığın Aslanbey konağına benziyor." Ne diyeceğimi bilememiştim. Saf saf suratına bakıyordum sadece.

"Şadoğlu diyecektin sanırım. Eski defterler beni ilgilendirmiyor Miran Aslanbey. Bu parti de şirketle ilgili. Hatırlatmak isterim."

"Hatırlatman bittiyse hadi eyvallah.. ha bu arada mutluluğun uzun sürmeyecek Reyyan. Çok dikkatli hareketler yapman konusunda seni uyarıyorum."

"Ne demeye çalışıyorsun?" Miran göz kırparak yanımdan uzaklaştı.

"Miran! Sana bir şey sordum!"

1 Hafta Sonra

"Her şeyin hazır olduğuna eminsiniz değil mi?"

"Eminim Reyyan hanım, hiçbir sorun yok."

"Peki çıkabilirsin." Derin bir nefes aldım. Bugün seminerim vardı ve 1 haftadır nefes almaksızın çalışmıştım. Elim tekrardan başıma gitti. Bir süredir çok kötü hissediyordum. Başım hala ağrıyordu, bu kadar strese girmemem gerekiyordu. Leptobumu açarak son düzenlemeleri yapmaya başladım.

MÜKEMMEL GELİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin