❥1.Rész

2.3K 95 6
                                    

Az egész felnőtté válásom ott kezdődött, hogy befejeztem a középiskolát és már tervezgettem a jővőmet az egyetemmel kapcsolatban, de ekkor váratlanul baleset ért.

Csak szerettem volna a barátaimat meglepni egy kis ajándékkal amiért egész évben kibírták a randár fejemet, ezért elmentem vásárolni.
Zebránál vártam, ám a végére màr nem értem el biztonságosan.Az autó ami elütött csak kisebb-nagyobb sérüléseket hagyott rajtam, egy dolog viszont örökre itt hagyott engem. Az pedig a látásom.

Nagyon nehéz időszak volt az amit akkor át kellett élnem.
Annyira bele éltem magam a felnőtté válásba.A tény pedig, hogy kezdhetek mindent előről egy fekete lyukat szabdalt a szívembe, amit azóta sem tudtam begyógyítani.

Napokon át gondolkodtam azon hogyan fogok elbúcsúzni a családomtól, hogy végre én is belekezdhessek a saját életembe.Hálás voltam és még mindig az vagyok nekik, hiszen felelősségteljes embert faragtak belőlem és megtanítottak nagyon sok mindenre.
Ezekkel a tudásokkal akartam kirepülni a fészekből.

Kereken 1 évembe került mire mindent felépítettem magam körül vakon a világban.
Sok segítséget kaptam és kapok máig is, így sikerült a lábaimra állnom.
Viszont a nehezèt még csak most kezdem el érzékelni.

A szívemen hordozok mindent, így még mindig nagyon rosszul érint, ha elesek vagy valamit nem jól csinálok és nem sikerül.
De nem szabad feladnom!

𝑱𝒐́𝒍 𝒄𝒔𝒂𝒌 𝒂 𝑺𝒛𝒊́𝒗𝒆𝒅𝒅𝒆𝒍 𝒍𝒂́𝒕𝒔𝒛 /Jimin FF/ ✓Where stories live. Discover now