❥24.Rész

750 55 0
                                    

Mosolyogva szolgáltam ki egy aranyos nénit kávéval és amint nyitódott a bejárati ajtó, automatikusan fordítottam oda a fejem.
A mosolyom azonnal lehervadt és hirtelen azt sem tudtam mitévő legyek.
NaRin egy számomra ismeretlen sráccal lépett be a kávézóba, és viselkedésük alapján már régóta ismerhetik egymást.

Az agyamba bombaként robbant össze-vissza a sok gondolat olyannyira, hogy mindent lepakolva a kezemből az öltöző felé kezdtem el sietni.
-Hová mész? Valami baj van? - kérdezi Jin zavarodottan,miközben én már hámozom is lemagamról a kötényt.

Tudom, hogy NaRinnal nem vagyunk együtt, de amint megláttam mellette ezt a fiút elfogott egy rossz érzés.
Számomra a csókunk nyilván teljesen mást jelentett mint szimpla barátság,bár erről még nem esett szó közöttünk.
Talán ő arra vár, hogy én hozzam fel ezt a témát én viszont eléggé össze vagyok most zavarodva az érzéseimmel kapcsolatban.
Sokat csalódtam már és jelenleg hihetetlennek tartom, hogy Narin ilyen gyorsan belopta magát a szívembe.

-NaRin itt van,téged keres. - nyit be boldogan az öltözőbe Jin, de hamar észre veszi hogy ettől én nem igazán repesek az örömtől.
-Történt köztetek valami? - kérdezi aggódva, ám én nem vagyok most abban a passzban, hogy válaszoljak erre.
-Csak mondd azt, hogy ma nem jöttem munkába. -mondom kérlelő tekintettel.
-Mindent elmesélsz nekem ezután. - mutat felém fenyegetően, majd kilép az öltözőből.

Először magamban kell ezt elrendeznem Jin.

𝑱𝒐́𝒍 𝒄𝒔𝒂𝒌 𝒂 𝑺𝒛𝒊́𝒗𝒆𝒅𝒅𝒆𝒍 𝒍𝒂́𝒕𝒔𝒛 /Jimin FF/ ✓Where stories live. Discover now