Ma nem jött munkába.-közli sajnálattal Jimin munkatársa Jin, s közben hallom ahogyan elém rakja a limonádémat.
-Áh értem, köszi.- válaszolok szűkszavúan, majd villantok rá egy halovány mosolyt.
Nagyon furcsa ez nekem.Amikor tegnap telefonáltunk Jiminnel, azt mondta egész héten sokat fog dolgozni. Lehetséges megbetegedett volna??...Megannyi kérdőjellel a fejemben várom Jungkookot, aki eközben elugrott a mosdóba.A fejemben lévő kavalkádot pedig próbálom erősen elnyomni,nehogy a zavarodottság az arcomra is kiüljön.
-Itt vagyok.-hallom meg jó barátom hangját,miközben erősen lecsapódik mellém. - Valami baj van? Olyan savanyú képet vágsz. - jegyzi meg Jungkook tréfásan, kijelentésére pedig elmosolyodom.
-Egy ideje ismerkedem egy fiúval és itt dolgozik. - mesélem neki mosolyogva.
-Tényleg?Bemutathatnál neki.Kiváncsi vagyok berozsdásodtál-e már a suli óta. -mondja Kook elröhögve magát.
-Héé, azért ez csúnya volt.-lököm meg őt a vállammal háborodást színlelve,de nevetésem nem azt sugallja, hogy haragudnék rá. -Sajnálatos módon nem tudom most bemutatni.Nem jött ma dolgozni. -tájékoztatom, miközben frissítőmből egy jókorát szippantok szívószálammal.-Na és hogy álltok DoYeonggal? Kellőképpen össze melegettetek már? -érdeklődöm Jungkook választottja után, akivel nemrég mégcsak randizgattak.
-Túlságosan is. - kuncogja el magát. - Szinte mindennap együtt vagyunk.Ha nem lennénk az már túl szokatlan lenne. -áradozik örömtelien a lányról, amire muszáj újra elmosolyodnom.Jungkook igazán kedves, tisztelettudó és vicces srác volt már az iskolában is.Ennek ellenére a lányokkal akadt egy kis gondja, hiszen túl félénk volt.Az iskola alatt jó ha két lánnyal megpróbálta az ismerkedést.
Mindenesetre örülök,hogy szerelmes és hogy boldog.Remélem Jiminnek nem esett baja és hogy minél hamarabb beszélni tudok vele.Szeretném, ha tudná mit érzek iránta.
YOU ARE READING
𝑱𝒐́𝒍 𝒄𝒔𝒂𝒌 𝒂 𝑺𝒛𝒊́𝒗𝒆𝒅𝒅𝒆𝒍 𝒍𝒂́𝒕𝒔𝒛 /Jimin FF/ ✓
Fanfiction❥━━━━━━━━━━━━━━━━━━━ -𝑳𝒂́𝒕𝒏𝒊 𝒂𝒌𝒂𝒓𝒍𝒂𝒌. - 𝒎𝒐𝒏𝒅𝒐𝒎 𝒂𝒍𝒊𝒈 𝒉𝒂𝒍𝒍𝒉𝒂𝒕𝒐́𝒂𝒏. -𝑴𝒂́𝒓 𝒍𝒂́𝒕𝒔𝒛 𝒆𝒏𝒈𝒆𝒎...-𝒔𝒛𝒐́𝒍 𝒗𝒊𝒔𝒔𝒛𝒂 𝒌𝒆𝒅𝒗𝒆𝒔𝒆𝒏, 𝒛𝒂𝒗𝒂𝒓𝒐𝒅𝒐𝒕𝒕 𝒂𝒓𝒄𝒐𝒎 𝒍𝒂́𝒕𝒕𝒂́𝒏 𝒑𝒆𝒅𝒊𝒈 𝒇𝒐𝒍𝒚𝒕𝒂𝒕𝒋�...