❥26.Rész

719 55 0
                                    

-Jimin, ne nézd már őket ilyen feltűnően. - papol nekem Jin, de én oda sem figyelve mondandójàra nézem tovább Narint, aki boldogan cseverészik a mellette ülő fiúval.
-Szerinted együtt vannak? - kérdezem barátomat,a gondolattól pedig hirtelen elkezd sajogni a szívem.
-Szerintem nem. - ad választ, miután rá pillant az említettekre.-Nem úgy néznek ki, mint akik kapcsolatban lennének. -teszi hozzá, vizes kezeit pedig alaposan törölgetve mellém támaszkodik.
-Miből gondolod ezt? - kérdezem értetlenül, arckifejezését fürkészve.
-Ha már egyszer így bámulod őket,akkor legalább légy figyelmesebb.-utasít.-NaRin hiába vak, kicsit sem úgy néz arra a fiúra ahogyan rád. - magyarázza, míg mindketten őket szemléljük.
-Hát akkor mégis hogyan néz? -kérdezem zavartan.
-Teljesen barátiak a megnyilvánulásai ezzel a sráccal szemben.Amikor veled van... Van valami ragyogó csillogás a szemeiben.- fejti ki, majd magamra hagyva, a raktár felé indul.

Talán bebeszélem saját magamnak,de akárhogyan nézem őt most is ugyanazt a ragyogást látom az arcán, amit az én társaságom vált ki belőle.
Az pedig felettébb zavar, hogy akárhányszor a srácra pillantok valamilyen úton módon hozzá ér.

Az érthetetlen szívemet facsaró érzés percről perce nyomasztóbbá tesz.Cselekedeteimnek képtelen vagyok parancsolni és addig-addig figyelem őket, amíg meg nem állapítom hogy mit is érzek most.
Mérhetetlen féltékenységet a csóka iránt.

𝑱𝒐́𝒍 𝒄𝒔𝒂𝒌 𝒂 𝑺𝒛𝒊́𝒗𝒆𝒅𝒅𝒆𝒍 𝒍𝒂́𝒕𝒔𝒛 /Jimin FF/ ✓Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon