Szinte már illetlenség amit művelek, elvégre nem mindennapi dolog csakúgy egy idegen férfi arcát megfogdosni, de ebben a pillanatban ez engem hidegen hagy.
Kezemet lassan levezetem ajkaira és hüvelykujjammal végig simítok rajta.Telt ajkai vannak amik nagyon-nagyon puhák.
Arcának minden egyes centiméterét elraktározom az agyamban.Feleszmélve, hogy talán túl sokáig tapiztam zavartan elkapom a kezem és egy mosolyt villantok rá.
-Köszönöm. - hajolok meg enyhén majd már készülnék elmenni, de ekkor megállít.
-Várj egy kicsit.-marasztal.Hallom ahogy ruhái susognak,de elképzelésem sincs mitcsinálhat.
- Jól lehorzsoltad a térded. -szólal fel kisidő múlván és az említett területet megérinti.
Felszisszenek, táskámban pedig megkeresem a fertőtlenítő spraymet.
-Befújnád nekem? - kérdezem teljesen zavarban.-Sajnos én nem látom hol van, hozzá érni pedig nincs gusztusom. - mondom kínosan.
-Persze. -mondja barátságosan, kinyújtott kezemből pedig elveszi a sprayt és fúj az újonnan szerzett sebemre.
Szemeimet összeszorítom a csípő érzésre, mire a kedves ismeretlen elkezdi fújni ajkaival ezzel enyhítve a kellemetlen érzést.
-Nagyon szépen köszönöm. - hajolok meg mélyen, egy újabb nagy mosoly kíséretében.
-Igazán nincs mit. -kurjantja az ismeretlen,s kezem mellett érzem ahogy megsimogatja Gézengúzt.Mégis vannak még jó emberek.
YOU ARE READING
𝑱𝒐́𝒍 𝒄𝒔𝒂𝒌 𝒂 𝑺𝒛𝒊́𝒗𝒆𝒅𝒅𝒆𝒍 𝒍𝒂́𝒕𝒔𝒛 /Jimin FF/ ✓
Fanfiction❥━━━━━━━━━━━━━━━━━━━ -𝑳𝒂́𝒕𝒏𝒊 𝒂𝒌𝒂𝒓𝒍𝒂𝒌. - 𝒎𝒐𝒏𝒅𝒐𝒎 𝒂𝒍𝒊𝒈 𝒉𝒂𝒍𝒍𝒉𝒂𝒕𝒐́𝒂𝒏. -𝑴𝒂́𝒓 𝒍𝒂́𝒕𝒔𝒛 𝒆𝒏𝒈𝒆𝒎...-𝒔𝒛𝒐́𝒍 𝒗𝒊𝒔𝒔𝒛𝒂 𝒌𝒆𝒅𝒗𝒆𝒔𝒆𝒏, 𝒛𝒂𝒗𝒂𝒓𝒐𝒅𝒐𝒕𝒕 𝒂𝒓𝒄𝒐𝒎 𝒍𝒂́𝒕𝒕𝒂́𝒏 𝒑𝒆𝒅𝒊𝒈 𝒇𝒐𝒍𝒚𝒕𝒂𝒕𝒋�...