-Olyan jóízűen tudsz enni. - intézem barátom felé szavaimat, továbbra is hallgatva csamcsogását, ami miatt nem egyszer kordult már meg a gyomrom.
Középsuliban csomószor vele ültünk ebédszünetben, hiszen már figyelni is laktató volt ahogyan evett.-Honnan tudod, hiszen nem is lát..... - beszél hozzám teli szájjal, ám miután felfogja mit is készült mondani azonnal abba hagyja.A hallottaktól nagyot kell nyelnem,hogy a citromos nedűmet a gyomromban tudhassam.
Egy részem még mindig rosszul fogadta ezeket, ám idővel megtanultam rutinosan kezelni ezt.
Nagyon sok ehhez hasonló megnyilvánulást kaptam màr barátoktól,munkatársaktól,családtagoktól.
Egyáltalán nem tudok Jungkookra haragudni, hiszen tudom esze ágában sincs megbántani engem.-Ne haragudj.Én csak... -szabadkozik azonnal,s rögtön átölel.
-Semmi baj, nem történt semmi. - nyugtatom meg felém eső karjàt simogatva.
-Biztosan? - válik el tőlem, tenyereit arcomra simítva.
-Igen, ès hiába nézed nem sírok. - mondom mosolyogva arcomról levéve mancsait.
Erősen megszorongatom nagy és erős kezeit, majd szélesen rá vigyorgok,hogy méginkább biztosítsam arról hogy minden rendben van.-Az Istenit,hogy te még akkor is mosolyogsz amikor sírnod kellene.-hitetlenkedik el rajtam.
-Nincs miért bánkódnom. - közlöm jókedvűen.
Kuncogva megpaskolja a vállam, s aggódó énje végre elszáll.
Az én csöppnyi nyugtalanságom viszont nem akar szűnni.Olyan érzésem van mintha valaki folyamatosan figyelne engem.
Valószínűleg csak beképzelem.
YOU ARE READING
𝑱𝒐́𝒍 𝒄𝒔𝒂𝒌 𝒂 𝑺𝒛𝒊́𝒗𝒆𝒅𝒅𝒆𝒍 𝒍𝒂́𝒕𝒔𝒛 /Jimin FF/ ✓
Fanfiction❥━━━━━━━━━━━━━━━━━━━ -𝑳𝒂́𝒕𝒏𝒊 𝒂𝒌𝒂𝒓𝒍𝒂𝒌. - 𝒎𝒐𝒏𝒅𝒐𝒎 𝒂𝒍𝒊𝒈 𝒉𝒂𝒍𝒍𝒉𝒂𝒕𝒐́𝒂𝒏. -𝑴𝒂́𝒓 𝒍𝒂́𝒕𝒔𝒛 𝒆𝒏𝒈𝒆𝒎...-𝒔𝒛𝒐́𝒍 𝒗𝒊𝒔𝒔𝒛𝒂 𝒌𝒆𝒅𝒗𝒆𝒔𝒆𝒏, 𝒛𝒂𝒗𝒂𝒓𝒐𝒅𝒐𝒕𝒕 𝒂𝒓𝒄𝒐𝒎 𝒍𝒂́𝒕𝒕𝒂́𝒏 𝒑𝒆𝒅𝒊𝒈 𝒇𝒐𝒍𝒚𝒕𝒂𝒕𝒋�...