❥5.Rész

1.3K 68 0
                                    

-Na ne mondd! - hitetlenkedik a barátom.
-Egy nő az út közepén az arcodat tapizta és te csak úgy hagytad neki?!-háborog még mindig Jin.
-Ajj Hyung, nem értesz semmit.- sóhajtok frusztráltan és a pultot kezdem el tisztítani.
-Akkor meséld el mégegyszer. - kérlel engem.
Beadva derekam újra neki kezdek az elejétől.
-Szóval egy lány elesett amikor jött át a zebránál, én pedig azonnal oda futottam hozzá és segítettem neki.-magyarázok lassan, érthetően. - A lány vak volt,ráadásul vakvezető kutya volt nála így érthető volt, hogy nem lát engem. - fejezem be a történetet.
-De az nem menti fel arra, hogy csak úgy hozzád érjen! -ocsúdik fel újra.
-Most komolyan sajnálod tőlem azt a pár érintést? - nézek rá bohókásan, vigyorogva.
-Dehogy.Sőt, nagyon örülök annak, hogy végre elkezdtél ennyi idő után egy nővel társalogni,de tudod nem ezzel szoktuk elkezdeni az ismerkedést. - papol tovább a szerinte illegális ismerkedésünkről a lánnyal.Már szinte úgy hangsúlyozza, mintha bűncselekményt követtünk volna el.
-A mai világban már nemi kapcsolattal kezdik a randizást és hasonlókat. - rendezgetem a pulton lévő szalvétát és a szívószálakat.
-Ez mondjuk igaz...- helyesel és mikor már azt hinném meggyőztem, újra belekezd egy civakodásba. Jin már csak ilyen.
-De én sosem feküdtem le az első randi után egy lánnyal. -védi ki magát mutatóujját feltartva.
-'Mért szerinted én igen? -röhögök rá mire ő halványan elmosolyodik.
-Te aztán...igazán kivételes fiú vagy. - mondja egy sóhajtás kíséretében.

Így van, eléggé kivételes vagyok.
Hiszen nagyon sok idő kell mire megbízom valakiben és közel engedem magamhoz.

Nem vagyok szerencsés szerelem terén. Megcsalás,elárulás,viszonzatlan szerelem,hamis érzelmek.Vannak rossz tapasztalataim.

Ez a lány mégis egészen más tészta.
Mi tagadás, mély benyomást keltett bennem.

𝑱𝒐́𝒍 𝒄𝒔𝒂𝒌 𝒂 𝑺𝒛𝒊́𝒗𝒆𝒅𝒅𝒆𝒍 𝒍𝒂́𝒕𝒔𝒛 /Jimin FF/ ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora