205. - Kodara 04

43 0 0
                                    

-Očigledno je da si sa mnom zakasnio, morao si me i mogao ranije upoznati, svi smo mi u ovim frizumskim pećinama. Potpuno je nepotrebno i nekorisno mene uspoređivati sa drugim devojkama. Te druge imaju velike sise ali malo pameti. Valjda se time postiže neki balans. Nego, da nastavim. Ja sam prva zavolela Ogina. On mi je bio veoma simpatičan i zabavan. Pitala sam ga da li hoće da bude moj momak. On se nasmejao i pristao. 

Možda sam ja njemu bila previše mlada pa mi se nije posvećivao na neki potpuni način. Ja sam to mogla da razumem, znala sam da ću postati sve zrelija, pa će se i on uozbiljiti kako dolikuje jednom momku. Kako je vreme prolazilo to se nije dešavalo pa sam ja zaljučila da ne pokazujem dovoljno inicijative. To sam zaključila posmatrajući parove u mojoj spavaoni. Tamo se momak i devojka vole, devojka se nudi momku, on je ljubi, mazi i radi znaš već šta.

-Hm.

-Šta hm? - upita Kodara.

-Mislim da u tvojoj teoriji ima nekih rupa.

-Nemoguće! Ja sve uvek dobro razmislim.

-Gledaj u čemu je stvar. Ja tebi verujem da ti voliš Ogina, pa u tom smislu želiš da mu se nudiš. U tome nema ništa čudno ako se oboje volite. Malopre si rekla kad bi te neko voleo ti bi mu se odmah predala. Predati se i nuditi se nisu iste stvari. Predati se, je kad te neko voli a nuditi se, je kad ti nekog voliš. Kad se par međusobno voli nije važno ko se kome nudi ili predaje.

-Ti misliš da mene Ogin...?

Ogin

-Nisam to rekao. Ti si meni rekla da on to ne pokazuje na odgovarajući način. Recimo da je tako, šta bi to onda moglo značiti? Ili da glumi, a svi znamo da je on dobar glumac, ili se stvarno ponaša iskreno, onako kakav je. Pretpostavljam iz tvojih reči, da ti ne odgovara ni jedna varijanta?

-Naravno da mi ne odgovara. Ja sam došla kod Ogina da se uverim da on mene iskreno voli, posle toga se možemo predavati i nuditi jedno drugom koliko želimo.

-Ja se nadam da si ti u pravu. Voleo bih da vaša veza uspe. Znam kako je to kad neka veza propadne, zato se nadam da se to tebi neće desiti.

-Budi siguran, da ću ja biti srećna i voljena. To nekako osećam duboko u sebi. Kao da mi je to sudbina odredila.

-Ako je tako, neka se to i desi.

-Mogu li znati u koju devojku si ti bio zaljubljen?

-To nije tajna, ali ako ti kažem ime, ti možeš svašta pomisliti i pretpostaviti.

-Nisam ja takva, budi siguran u to. Ja uvek mislim pozitivno i nikada ne osuđujem ljude, već ih nastojim razumeti, zbog toga sam ja najpametnija, a ne samo zbog količine znanja koju imam, a odlikujem se i odličnom memorijom.

-To je jedna duga i veoma bolna priča za mene. Morao bih ti ispričati to sve ispočetka ali mislim da ovaj put nemamo toliko vremena. Kad bi bili negde sami i nigde žurili, mogao bih da ti otvorim srce po tom pitanju.

-Ja bih te tada prijateljski zagrlila da ti bude lakše da pričaš o tome.

-Nisam siguran da bi mi bilo lakše, ali bi bilo prijatno biti u tvom društvu.

-Meni je i sada prijatno s tobom. Ti si baš interesantan, jer me teraš da razmišljam, a uglavnom se muškarci prema meni ponašaju kao da sam klinka koja ništa ne razume.

-Tu ti ja ne mogu pomoći, jedino ti mogu reći da ja dok te gledam, ne vidim tebe nego želim da proniknem u tvoj um da bih shvatio kako razmišljaš i da te bolje razumem. Imaš tako siguran stav kad govoriš o ljubavi kao da si veoma iskusna, a sama si rekla da nisi.

Solaria 2Donde viven las historias. Descúbrelo ahora