268. nastavak - gospođa

14 3 0
                                    


Veče je proteklo normalno. Ventor je podnosio izveštaj Admenti pred svima prisutnima.

-Nešto smo našli ali još nismo sigurni šta bi to moglo da bude, jer se tek pojavilo pa nam treba vremena da skinemo još leda da bi videli o čemu se radi. To ćemo sutra.

-Možeš li to opisati koliko toliko? - upita ga Admenta.

-To mi je upravo bila namera, a ono je bio uvod. Dakle, došli smo do vrha stepenica i zaključili da one ne vode nigde.

-Kako nigde? Stepenice uvek vode negde?

-Kao da ja to ne znam? Međutim one su se ovde završavale, a konstrukcija se još produžavala ali bez stepenica.

-I šta ste vi uradili?

-Ono što smo jedino mogli. Nastavili smo da kopamo led, da bi oslobodili konstrukciju bar sa gornje strane.

-Dobro, i?

-Kopali smo led dok nismo udarili glavom u vrata.

-Kako možete udariti glavom u vrata?

-Pa to i jeste ono što nas zbunjuje. Izgleda da na tom mestu konstrukcija završava, odnosno deluje kao da ulazi u nešto drugo. To drugo se počelo pojavljivati iznad naših glava. Pogledaj plafon u ovoj trpezariji, to smo otprilike mi našli tamo. A u tom plafonu su ta vrata ili otvor, ne znam ni ja kako da to nazovem. Postoji neka perforacija možda tri metra široka, nisam siguran jer nismo sav led iskopali oko nje.

-Ima li kakvih slova na tim vratima? - zanimalo je Kodaru

-Do sada ih nismo primetili. Sutra će biti sve očišćeno pa ti dođi i pogledaj.

-Sigurno ste ti i momci razgovarali šta bi to moglo biti šta ste pronašli? - Admenta je bila uporna.

-Nismo ništa pametno zaključili, još je rano. Zack se zezao kad je rekao da ga ono što smo pronašli podseća na ogromni metalni balon kojeg drže one konstrukcije.

-Balon? - Admenta je bila iznenađena jer je svima bilo jasno da ne postoje metalni baloni, a pogotovo ne tako veliki. A neki rezervoar nafte ispod sebe nema tolike otvore.

-Mi smo se već prilično popeli od onog mesta gde su bile vidljive stepenice. Sada smo počeli da se krećemo horizontalno naravno po ledu, a ne vertikalno. Možemo ići samo levo ili desno, u vis svakako više ne možemo jer smo bukvalno stigli do plafona. Zaključili smo da nastavimo kopanje samo levo i desno, iznad glave ne možemo, a ispod nas ne trebamo jer nam taj led koristi da po njemu hodamo. Ako bi njega probili, propali bi skroz na pistu pa bi morali da pravimo nove platforme a za to baš i nemamo toliko materijala. Dakle tunel je ispod tog plafona.

-U redu, da onda rekapituliramo jer moram predati Teyli izveštaj. Došli smo do vrha konstrukcije. Pre toga su prestale stepenice. Iznad glava je metalni balon sa vratima koje se za sada ne mogu otvoriti. Može li tako?

-Može tako. Dodaj da ćemo dalje kopati ispod plafona dok nešto novo ne nađemo

-Jeste li kuckali po onim vratima? - upita Kodara ozbiljno, ali je Ventor odgovorio šaljivo.

-Kucali smo baš dugo, ali se onaj s druge strane ućutao i nije hteo da otvori. Tek kad oslobodimo potpuno taj otvor, ako je to otvor, možemo da kucamo po njemu i pored otvora da vidimo postoji li razlika u zvuku. Dođi sutra pa kuckaj, možda će se tebi otvoriti. Govorim ozbiljno, to me ni malo ne bi začudilo.

-Doći ću popodne sa kolačima da nisam džabe došla.

-To bi bilo super, - Ventor je bio obradovan.

Solaria 2Where stories live. Discover now