-Mislim da nije potrebno da se igramo mačke i miša, jer ja ni tebi ni Nebojši a pogotovo Mirandi, nisam neprijatelj.
-Izvini zbog mog ponašanja, rekla sam ti da mi nije sve kako treba. Slobodno nastavi ono što si započela.
-Iz njegovog odgovora zaključila sam da on nije upoznat sa veoma važnom činjenicom za njega. Sve mi je počelo biti sumnjivo još mnogo vremena ranije. Čudno je stajala, čudno je sedela, a čudno se i oblačila.
-Kako to misliš čudno?
-Što se tiče oblačenja uvek se oblačila elegantno u miniću sa isturenim grudima. Odjednom se počela oblačiti mnogo komodnije, kao što to i ti radiš.
Najpre nisam u to bila sigurna, pa sam o tome samo razmišljala i veoma pažljivo kao rentgenom analizirala svaki element ponašanja. Napokon sam bila sigurna. To je tih dva plus dva. Odmah sam povezala i ko bi mogao biti otac jer drugih kandidata nije bilo. To sam rekla Spikeu, mom momku a onda i celoj spavaoni.
-Znači ceo Frizum zna za to a samo sam ja bila neupućena, do danas.
-Nisi samo ti, ne zna ni Nebojša, a ja mislim da je ta činjenica da ne znate jako loša, jer ona ukazuje da se vas ljudi boje da vam kažu svoje tajne.
-Hm.
-Da nisam rekla nešto loše?
-Nije stvar u tome nego što si ti gora sto puta od Renesme. Ona isto tako sve govori bez ikakvog pardona, ali izgleda mi nismo bili spremni da je slušamo.
-Da li sam ja nešto pokvarila?
-Nisi ništa pokvarila, samo si dokazala koliko smo mi ostali glupi.
-Ja mislim da to nije razlog za neraspoloženje, nego baš suprotno za radost.
-Hajde objasni mi molim te taj stav?
-Svaki par ovde na Frizumu čini jednu ćeliju sa simbolom jedinstva. Ja sam u grupi od sedam parova. Ispočetka sam bila višak ali sam sredila da i ja dobijem momka koji me voli. Naša grupa je veoma jedinstvena i zbog toga veoma snažna, takve nema ni van Frizuma. A sve je počelo tako što je Moira bila usamljena i htela da to prekine. Neke stvari treba gledati dalekosežno. I naša grupa je doživljavala krize pa je pretila opasnost da se raspadne, nigde ne postoji obećana zemlja. Mi smo probleme savladali pa smo jači nego ranije.
Kad me Spike spašavao iz hladne, skoro smrznute vode, nije bio sam, svi su u tome učestvovali, a još dvojica su skočila u vodu da mu pomognu. Ja ovu grupu ne mogu drugačije smatrati nego svojom i sve bih učinila za svakog njenog člana. Ja Wanetu nisam prevarila niti joj otela momka kao što neki misle. Najpre sam Waneti našla drugog s kojim je ona veoma zadovoljna, da bih ja tek tada pokušala da osvojim Spikea. Ja sam najviše rizikovala i mogla puno da izgubim ali sam verovala u uspeh.
-Znam veoma dobro kako to ide, jer sam i ja takva.
-To sam znala. Što se tiče ovog problema o kojem mi danas razgovaramo ja mislim da on ne treba da bude neprijatan i neće biti ako to ne želimo. Ti ćeš dobiti dete - super! Miranda će dobiti dete - super! Ko je tu od svih najsrećniji? Po meni to bi trebao biti Nebojša. Ako bi on zbog toga bio nesrećan, onda sa njim svakako nešto nije u redu. Kako ćete regulisati vaše unutrašnje odnose to ne znam. Možda i znam ali nije moje da vam ja to određujem. U svakom slučaju ja vas vidim kao jednu malu složnu zajednicu, gde Nebojša nije prisiljen da bira i bude nesrećan, nego da bude srećan zbog svega što se desilo.
-Zanimljivo. Imaš li bar neki opšti savet, ako već nećeš govoriti o detaljima?
-Ja to vidim ovako. Ne smeš dozvoliti da te se Nebojša plaši i određuje svoje ponašanje da tebe ne bi nasekirao. Ti budi inicijator i gospodari situacijom jer si to u stanju. A što se tiče detalja, mogla bih predložiti jedan s kojim bi se moglo početi. A to je buket cveća.
YOU ARE READING
Solaria 2
Science FictionZemljanka odlazi na planetu Solaris, a odatle je prognana na planetu Frizum.