202. Povratak u spavaonu

518 1 0
                                    


Ovo je nastavak Solarije jer Wattpad ne omogućava više od 200 nastavaka.


-Ja mislim da baš hoće. Ona te voli kao starijeg brata, a ja kao devojka. Budući da ona i ja nismo u sukobu, tebi može biti samo lepo.

-Kodara se nekad ponaša kao malo dete, a ponekad kao opasna pametnica.

-Takav je pubertet kod devojaka, ne znaju šta će sa sobom, pa je ona po tom pitanju još i dobra.

-Znaš li da ja tebe volim zbog toga kakva si.

-Znam, - odgovori mu Waneta nameštajući glavu na poljubac.

-Ima tu još nešto.

-Znam i to.

-Hoćeš li mi bar dozvoliti da kažem?

-Samo izvoli.

-Prilično sam siguran u ono što ću reći. Znam da je prošlo jako malo vremena, znam da ljudi imaju ponašanja koja lako menjaju. Ja tebe ne želim gledati samo kao devojku i nije reč samo o strasti i intimnom odnosu u sadašnjosti, ja bih želeo da s tobom budem i u budućnosti. Da zajedno delimo ono što nam ona može doneti dobro ali i sva iskušenja koja se mogu pojaviti. Ne znam koliko si mlada da odgovoriš na to pitanje i sa kakvom odgovornošću to možeš da prihvatiš.

-Znam odlično šta si me pitao, ne znam kakve garancije mogu da ti dam, ali moje srce prihvata to što tražiš i sada i u budućnosti. Prilično sam sigurna da ću opravdati tvoje poverenje. O tome sam već razmišljala pa me s tim nisi iznenadio, ali si ga svakako trebao postaviti da bih ti na njega mogla potvrdno odgovoriti. Dakle tvoja sam sada i tvoja ću biti u budućnosti. To je moja želja, a ljubav će je pratiti koliko bude mogla.

-Hajdemo na spavanje, osećam se prilično umornim.

-A tek ja, jedva stojim na nogama, jedva čekam da se ispružim., - Waneta se ogrnula peškirom, a Spike obukao gaće pa su krenuli prema vreći. Kodara se spremala da uđe u svoju vreću. Waneta je odložila peškir i ušla u Spikeovu vreću. Za njom je ušao i Spike pa su se tesno zagrlili. Na njihovo iznenađenje u vreću se počela uvlačiti i Kodara, - hoću i ja da spavam s vama.

-A gde ti je pidžama? Nećeš valjda gola spavati.

-Šta će mi pidžama, nisam više mala. A gola nisam jer imam gaćice.

-Velika vajda od njih. Dobro, ajde upadaj, ali samo ovu noć te čašćavamo i to ti je poslednja.

-Dogovoreno. - Kodara se uvukla do Spikea sa druge strane od Wanete. - Super je ovako spavati, baš zavidim Waneti.

Sa Kodarom na svojim leđima kao da nosi veliki ranac, jer se ona zalepila za njegova leđa snažno ga zagrlivši kao da želi da uđe u njega, Spike je čvršće zagrlio Wanetu. Umor je učinio svoje. Svo troje su vrlo brzo zaspali.

Ujutro kad je Waneta otvorila oči videla je Spikea kako je posmatra, - zašto me tako gledaš?

-Zato što te volim i zato što si najlepša na svetu.

-Lepa sam ti zato što me voliš.

-A volim te za to što si lepa i pametna.

-Kaži mi kako si spavao?

-Pritisnut između dve golotice? Malo prevruće ali inače sasvim u redu. Bio je svakako prijatan osećaj. Ali me ipak muči jedna dilema.

-Kaži koja?

-Da li si ti mene celu noć držala dole?

-Bila sam toliko umorna od svega i svačega, znaš ti dobro od čega, da sam spavala pored tebe kao top. Sećam se samo da si me zagrlio i ja sam odmah zaspala. A da li si se okretao dok si spavao?

Solaria 2Onde histórias criam vida. Descubra agora