-Ne znam, recimo da samo imam takav predosećaj na osnovu toga kako je ona htela da s tobom vodi razgovor. Ako se sećaš, prvo pitanje koje ti je uputila bilo je da joj ispričaš nešto o sebi. Nju datum tvog rođenja sigurno nije zanimao, već je htela da o tebi napravi psihološki profil a ne profil koliko je tvoje tehničko znanje.
-Tvoje zapažanje je zanimljivo, a svakako ima logike.
-Ja sam dobar psiholog, ili bar solidan, pa sam analizirao njeno ponašanje.
-Vidi, vidi, ti VIja, otkriva nam svoju skrivenu stranu. - šalila se Kodara.
-Uspeo sam da zaključim nekoliko stvari. Ona je nesumnjivo pametna, sa velikim teoretskim znanjem, ali mi se čini da ona nema iskustva, a pogotovo ne sa ljudima. Verovatno je da kažem "nova" tek instalirana na ovom brodu, koji osim probnih nije imao nekih ozbiljnijih letova. To sam zaključio po tome što si je zbunila u vašoj komunikaciji. Počela si sa primedbom o predstavljanju gde ti je bilo važno ime, a za nju to nije bilo važno, onda si istakla domaćinsko ponašanje.
Ona verovatno nikad ranije nije sama primala nekog u posetu, uvek je neki čovek bio u prvom planu a ona je bila u senci. Onda si spomenula mokre cipele i noge. Šta ona da radi sa nečijim mokrim nogama? Kad je imala takav slučaj? Nikad! Izvinila se i preuzela odgovonost na sebe što je vredno svake pohvale jer se uobražene osobe tako ne ponašaju. Bez obzira na sve to ti si ipak napravila dobru stvar ukupno gledajući.
Razbila si led u komunikaciji pa si razgovor spustila na spontaniji i opušteniji nivo. Mislim da je to jako dobro za obe strane, da razgovor ne bude zvaničan i hladan. Bilo je očekivano da će se ona opirati tvom predlogu da nekome bude devojka, ali si joj ti ipak ubacila crva u glavu o kojem će ona razmišljati, ali opet to ne znači da će na to pristati, čak mislim da neće.
-Ti VI ne poznaješ dovoljne žene. Sasvim je normalno da neće pristati, ni jedna pametna ne bi pristala. Ali je baš u tome tvoja šansa. Moraš biti uporan, pa čak i dosadan, ali na neki simpatični način. Važno je da te ona ne shvata kao agresora i da se postepeno na tebe navikne. Nemoj se prema njoj ponašati kao kompjuter prema komputeru, jer će te ona svojim kapacitetom progutati. Uvek se ponašaj kao momak koji se obraća devojci koja mu se dopada. Kao što vidiš ja nju posmatram kao ljudsko biće. Ukoliko ona tako ne bude reagovala, ja tu onda ništa ne mogu. Ima i ljudi koji su nasađeni na neki svoj način. Moj je stav da treba verovati u ljude dok te ne iznevere, posle toga je kraj.
-Zapamtiću što si mi rekla i naravno prihvatiti. Da nastavim u vezi njenog profila. Ona će pokušati saznati kakav je tvoj moralni integritet, odnosno koliko ti se može verovati. Neke nedostatke u tvom tehničkom znanju ona može lako kompenzovati. Ja znam sigurno više frizumskih reči od tebe ali je važnije kako se te reči koriste nego njihov broj.
-VI, kakva su onda tvoja predviđanja?
-Mislim da će te Arijana testirati dokle god u tebe ne bude imala poverenje. Čini mi se da je ona u nekoj nedoumici da ne zna šta bi trebalo da radi jer je to van njenog obima pokrivenosti, da tako kažem. S druge strane ona je sama, nema nikakvu psihološku podršku sa strane, od nekih ljudi ili nekih drugih sistema kojima bi se mogla obratiti. Pretpostavljam da oseća veliku odgovornost da ne učini neku kobnu grešku koju će biti nemoguće popraviti.
-Šta bi ti uradio da si na njenom mestu?
-Ispočetka bih bio malo oprezan a onda bih ti verovao dok me ne prevariš.
-Nemoj da kradeš moje sisteme, ali neka ti bude. Imaš li predlog kako da zadobijem njeno poverenje?
Ubacila se Sandra u raspravu, - tako što ćeš više vremena biti s njom, ali u nekom dinamičnom smislu, kroz neki vid saradnje ili islično.
ESTÁS LEYENDO
Solaria 2
Ciencia FicciónZemljanka odlazi na planetu Solaris, a odatle je prognana na planetu Frizum.