Ekipa bi se vraćala umorna sa kopanja, pojeli bi večeru sa prirodnom željom da posle toga odmaraju. Svi su znali šta rade Kodara i Sandra u globalu, a to je bilo da uče novi jezik. Ali ih nisu zanimale nikakve pojedinosti jer je to njima bilo zamorno, pogotovo što ni jednu stranu reč nisu razumeli. Njih dve su htele da ih detaljno obaveštavaju kako napreduju, ali su ubrzo shvatile da u tom učenju jedino one uživaju, pogotovo zbog toga što su stalno napredovale.
Muškarci sa Admentom nisu registrovali jednu naizgled sitnicu. Kako je Sandra bila odlična kuvarica posebnu pažnju je posvećivala najpre prevodima raznih izraza hrane koje su ostale devojke nalazile u skladištima ali nisu znale koja je to vrsta hrane. Druga stvar vezana za prvu bila je ta što je Sandra naišla na brojne recepte hrane bivše civilizacije. Počela je sa onim najjednostavnijim.
Objasnila bi devojkama kakve nazive da traže i šta oni znače, a kad bi one to našle, onda bi im prevodila recepte po kojima bi devojke spremale. Kodara i Sandra osim što bi nekad otrčale do WC-a po ceo dan se ne bi udaljile od svog miljenika sa njegove dve ruke, odnosno čitača diskova.
-Znaš, - jednom se Kodara obratila Sandri, - pre nego što si ti došla ovde, maštala sam da ću jednog dana predavati deci ovaj jezik. Sad vidim da ćeš ipak ti to raditi, ali mi nije ni malo krivo, ti si pravi profesor jezika i književnosti. Uskoro ćeš početi čitati njihovu literaturu a onda je i prevoditi da mogu i drugi pročitati. Izgleda da mene putevi vode na neku drugu stranu, samo još ne znam koju. Odlučila sam da više ništa ne planiram po tom pitanju, neka me voda nosi gde hoće, znam da plivam.
-Imaš ti nešto u sebi opasno, izuzetnu odlučnost i nepokolebljivost. Dok smo bili gore pitale smo Doru da li si ti opasna, da nam zavedeš nekog našeg momka.
-Pa zar nisam? - nasmejala se Kodara.
-Dora nam je lepo objasnila, jer ona tebe dobro poznaje. Rekla je - ne samo da se nje ne trebate bojati, nego će vam ona momke čuvati da negde ne odlutaju, jer su svi momci njeni a isto tako i njihove devojke. Ona vam je unapređena Moira.
-He. he, dobro vam je rekla. Kad bi neki od momaka pokušao da nešto muti sa strane, najpre bi imao posla sa mnom, pa ako preživi predala bih ga vama. Isto to važi i za devojke, ako neka počne da muti uništiću je. Ako nekog momka više ne voli, neka meni to kaže pa ću ja srediti da bezbedno ode. Zar nisam namestila Waneti Aldena? Sve se dešavalo u miru i tišini.
-Vidim ti u očima da si ozbiljna po tom pitanju.
-Nego kako nego sam ozbiljna. Meni je jedinstvo grupe svetinja, ko to hoće da pokvari ima da leti iste sekunde. Mislila sam da ćemo Admenta i ja biti u sukobu jer ona ne pripada grupi. Međutim ona je inteligentna, shvatila je vrednost grupe, pa se počela ponašati kao da je njen član. Meni to potpuno odgovara. A prihvatili su je i naši momci. Sa druge strane, momci su presrećni što ste se vi ovde pojavile. To je zasluga Admente i Solarije.
Ali sam ipak ja svemu tome kumovala samo to ljudi ne shvataju a nije ni potrebno. Ne treba meni hvala, dovoljno mi je samo da vas pogledam kad ste zajedno. Naši momci su oduvek radili na najtežim i najriskantnijim poslovima na Frizumu i zaslužuju da imaju najboje devojke.
-Znaš li da sam se malo dvoumila, kad sam se upoznala sa Tiryanom i kad me pozvao da živimo zajeno u grupi. Tada mi je on delovao prilično nezreo i neozbiljan. Mislila sam da nije dovoljno samostalan i da mu grupa treba da mu da sigurnost.
-I kako si prelomila?
Prvo saznanjem da me on želi, drugo da je bio član grupe kojoj mnogi zavide i treće kad sam videla ostale devojke kako se ponašaju prema momcima. To je bilo kad smo prvi put išli na more. Tamo mi je rekao da bi hteo da ima decu sa mnom. A tako nezrela osoba ne razmišlja. Ja sam pristala a on se od tada mnogo promenio.
YOU ARE READING
Solaria 2
Science FictionZemljanka odlazi na planetu Solaris, a odatle je prognana na planetu Frizum.