273. nastavak - šetnja

18 2 13
                                    

Haron i Spike su bili po strani dok su se momci i devojke ljubili, ali su posle toga i oni bili grljeni. Svi su se najpre popeli na vrh ledene kupole, pa onda i kroz snežni tunel, dok nisu došli do slobodnog prostora odakle je počela skela. Jednu po jednu devojku su vezali trakama oko grudiju i između nogu pa je pažljivo dizali da negde ne udari. Svetla je bilo dovoljno pa nije bilo nikakvih nezgoda. Kako bi se koja devojka podigla dočekivale bi je Admenta i Kodara koje su je oslobađali traka da bi mogla sledeća da se diže. 

Nakon što su podigli devojke, digli su njihove rančeve sa vrećama i ostalom opremom, pa su se i momci popeli uz skelu. Svi su krenuli prema skloništu. Iako srećne, videlo se da su devojke veoma iscrpljene. Neke su jedva stajale na nogama. Devojke su ukrcali u transportere dok su muškarci išli pešice do prvog bunkera. Svi su na kraju završili u trpezariji. Sulu je servirao svima hranu ali devojke od iscrpljenosti nisu mogle odmah da jedu, dok muškarci jesu. Parovi su uglavnom razmenjivali međusobnu pažnju, pa je prvobitno uzbuđenje počelo polako da splašnjava.

Admenta je javila Solariji da su devojke stigle žive i zdrave ali i veoma umorne. To Solariju nije ni najmanje začudilo.

Iako je bila prisutna među svima, Admenta je sve posmatrala sa strane. Kao prvo setila se kako su tri devojke sa Dorom na čelu došle gole pred Harona tražeći da im dlanom gladi stomake. Njegov dlan je zahvatao i neka druga susedna mesta, zbog čega je Admenta ludela. A onda se setila da su i nju momci ispod tuša brisali zajedno sa Kodarom pa se ni malo nije osetila ugroženom. Admenta nije bila po prirodi stidljiva, a svakako joj nije nedostajalo hrabrosti. Setila se kakve je batine primala od hokejaša suprotne ekipe, nije ni ona njima ostajala dužna. 

Međutim u ovoj situaciji se Admenta nije snalazila. Bila je okružena momcima koji joj ne žele ništa loše i koji je poštuju a po Spikeovim rečima i vole. A ono što su devojke radile sa Haronom nije imalo nikakve veza sa nemoralom. to je bila samo podrška Solariji u njenom planu. Setila se Kodarinih reči da ona voli sve momke, ali isto tako i sve njihove devojke. Bilo je očigledno da je to bilo obostrano. Admenta nije imala prilike da se ranije na tako nešto privikne. U glavi je imala nacrtano kako se treba ponašati a ovo što što je ovde gledala se sa tim nije slagalo. 

Zar je moguće da devojke mogu voditi ljubav ne obazirući se da li ih neko gleda? A ko da ih gleda, kad su svi zabavljeni svojim partnerkama? A Admenti sigurno nije do gledanja, ali se pitala da li bi i ona mogla kao devojke, odnosno da li bi joj smetalo da je neko gleda? Tada se setila kako je prvi put prišla Haronu na plaži na Solarisu. Bila je potpuno gola, Haron ju je uhvatio za grudi i privukao sebi, a ona nikad srećnija, ni malo se ne obazirući da li je neko gleda ili ne. Dakle u tome je onda stvar. 

Ni ona se nije ponašala drugačije od svih prisutnih devojaka ovde, samo je vremenom na to zaboravila iako to nije bilo davno. Setila se i Solarijinih reči da su devojke na sve spremne samo da budu sa svojim momcima. Priznala je da joj je taj stav po malo nedostajao, ali ga svakodnevno nadoknađuje. Haron je njom i više nego zadovoljan, nije se mogla setiti da joj je u poslednje vreme, dao i jednu jedinu primedbu. Ova grupa mora da ima čarobne moći po tome kako deluje na svakog pojedinca. 

Malo pre je pitala neke devojke da li im treba zasebna soba za spavanje. Pogledale su je tako kao da je skrenula sa pameću. Izgleda da je shvatanje devojaka o intimnosti bilo u zajedništvu. A zar se tako nisu popele na planinu? Kao da su delovi jednog organizma, pa ako fali jedan deo onaj drugi ne može funkcionisati. Kodara se razgalamila kako je izgubila nevinost kao da to svi moraju znati. Da li bi to uradila ona, Admenta? 

Pažljivo je posmatrala kako se devojke polako pripremaju za spavanje. Nije bilo sporno šta će raditi u krevetima jer dugo nisu bile sa svojim momcima, ali je bilo interesantno šta su radile pre toga. Pored svog kreveta, odnosno kreveta svog momka, bi se skinule gole, uzele peškir i pribor za higijenu iz svog ranca i odlazile prema kupaoni. Isto takve gole bi se vraćale, odložile bi peškir i pribor pored kreveta, obukle bi donji veš i spavaćicu pa bi tako legle u krevet. A admenta to radi potpuno suprotno. 

Solaria 2Where stories live. Discover now