288.nastavak - Arijana se opire

16 3 2
                                    

Ujutro je Kodara krenula zajedno sa momcima. Ostavili su je kod stepenica koji vode u svemiraki brod, a oni su se uputili prema tunelima do kojih su se najpre trebali popeti uz površinu broda. Popela se i ona i sigurnim koracima se uputila ka odredišnom mestu.

-Dobro jutro Kodara.

-Dobro jutro Arijana.

-Čeka te topla čokolada.

-Lepo od tebe što si se setila. Da sam znala šta, nešto bih i ja tebi donela.

-Hvala, ali nema potrebe. Na neki način ipak jesi. Onaj momak VI mi je prosledio neke snimke o tome kako živite u skladištu. Bila sam slobodna da to pogledam.

-Šta kažeš, momak VI?

-Nije to moj izraz, on na tome insistira, valjda misli da će nešto time postići.

-Ako bude uporan možda i hoće. U svakom slučaju ja ga u tome podržavam, pa neka se desi ono što mora.

-Neće se ništa desiti jer je to nemoguća misija.

-Nikad ne reci nikad.

-Hoćeš li da te spojim s njim i sa Sandrom?

-To bih te molila. Meni oni nisu danas potrebni, ali njih zanima šta se dešava vezano za mene.

-To je potpuno razumljivo, koliko sam shvatila oni su deo tvog užeg tima, razgovarala sam s njima i juče predveče.

-Kako ti se dopalo ono što si videla na snimcima, jer ja ne znam šta ti je poslao? Mene je VI pitao da li da ti šalje video snimke, što sam mu ja naravno odobrila, ali sam mu rekla da ih za početak filtrira.

-Zbog čega?

-Nema razloga da mi tebi bilo šta tajimo, jedino se bojimo da neke stvari ne shvatiš pogrešno, ipak se ne poznajemo baš dobro. Nadam se da vremenom to više neće biti potrebno. Ja volim da igram otvorenih karata jer sam u sebe sigurna, pa svom oponentu ne ostavljam veliki izbor. Ili će to prihvatiti ili će to odbiti. Ja to u komunikaciji odmah osetim, pa ako treba da se igramo mačke i miša onda ćemo tako i igrati.

-Nije uvek sve tako jednostavno, uvek postoji mogućnost zloupotrebe ili je bar potrebno određeno vreme da se dođe na taj nivo.

-Za ovo drugo se slažem, u svemu je bitan tajming, pogotovo u ljubavi, a što se tiče zloupotrebe ne delim tvoje mišljenje. Treba biti oprezan ali ne valja imati negativan stav jer te on sputava. Kad bi pretpostavila da će te svi prevariti time onima dobronamernima zatvaraš vrata.

-Da li si ti dobronamerna?

-Ne znam kako da ti odgovorim na to pitanje. Koristiću jedan primer. Neki momak hoće da osvoji devojku i da ona bude samo njegova. Da li je on dobronameran ili nije? Devojka će time svakako izgubiti svoju slobodu ali ona na to pristaje dobrovoljno i takvo zarobljavanje ne vidi kao problem.

-Možda je tako kod ljudi.

-A zar nije tako i kod veštačke inteligencije? Ako je ona svesna svog postojanja onda treba biti svesna i svoje svrhe. Juče sam sa svojom širom ekipom razgovarala o tebi. Oni mi se čude što tebe i VIja posmatram kao osobe, odnosno ljude. Kažu da si ti programirana da budeš podređena ljudima kao da je to neka mana. Ja sam im odgovorila da sam i ja podređena ljudima. Na prvom mestu svom momku Spikeu, a onda i svima ostalima u mojoj grupi i to na takav način da brinem o njima i njihovoj sigurnosti. Često podređujem svoje interese njihovim jer mi je važno da oni budu zadovoljni. Teško je to nekome objasniti, ako nije spreman da razume.

-Izgleda da smo po tom pitanju nas dve slične?

-Da li je to bio kompliment ili uvreda?

-Priznajem da ti je pitanje veoma lukavo, jer me stavlja u neprijatnu situaciju šta god da odgovorim.

Solaria 2Donde viven las historias. Descúbrelo ahora