-Stani malo, nisam rekla da su ta rešenja u vezi tebe. Meni je VI prijatelj i ja ću učiniti sve što mogu za njega jer znam da će mi biti zahvalan. Ukoliko se ti želiš izolovati od mog plana ko ti brani. Reći ću Viju bolnu istinu – VI, moram ti reći da te je Arijana potpuno otpisala, ti jednostavno nisi njen tip i to ne možeš promeniti. Zbog toga ćemo tražiti druga rešenja, ona koja možemo realizovati jer je Arijana previsoko. Misli za sebe da je boginja, a da su svi ostali smrtnici koji je nisu dostojni.
-Nisam ja to nikad rekla.
-Nisi rekla ali si mislila. Zbog toga ćemo se ja i VI posvetiti preostaloj mogućnosti.
-Mogu li znati o kojoj se radi?
-Naravno da možeš. Vraćamo se Rei.
-Rei?
-Da, imaš li bolji predlog? Ja sam ovako zamislila realizaciju te ideje. VI i ja ćemo uzeti Reu kao osnovu za njegovu buduću devojku. U nju ćemo ubacivati raznorazne module da bi je usavršili kao žensku osobu. Postaće dobra domaćica, dobra kuvarica, naučiće da peva, da zna sve o modi i negovanju ženskog tela, znaće sve potrebno o majčinstvu i mnogo drugih stvari. Kad iscrpimo sve te mogućnosti, onda ćemo je Sandra i ja, a možda pomognu i ostale devojke, da je naučimo svemu što je potrebno za ljubav. Smatram da će VI dobiti idealnu devojku, baš po svom ukusu, koja će ga voleti i uživati da bude u njegovom društvu.
-Ne verujem da će Rea biti sposobna da voli ma koliko modula vi u nju ugrađivali.
-Ne znam zašto bi se to tebe ticalo? Mi ćemo na tome raditi i u tom radu uživati. Čak mi je pala na pamet ideja da i tebe zovemo da nam pomogneš da Reu što bolje uobličimo, ali pretpostavljam da nisi zainteresovana. Dodatno je i to da ako ne veruješ u naš uspeh onda bi bila negativan član u ekipi, pa je bolje da takvog nemamo. Ja sam sigurna da će VI biti veoma zadovoljan Reom koliko god mi uspeli u njenom usavršavanju. On neće biti sam, a imaće svoju drugaricu pored sebe. Odlučila sam da se tome maksimalno posvetimo.
-A šta ako ja to zabranim? - Arijana je ispitivala teren.
-Ne vidim razlog za to. Prvo je to tebi bilo ponuđeno, ti si to lepo odbila, pa bi bilo smešno da drugome sprečavaš da bude srećan. Jedini razlog koji mi pada na pamet je da si ljubomorna.
-Nisam ljubomorna.
-Neka ti bude. Nemam razloga da se na tebe ljutim. Nas dve ćemo nastaviti razgovore o mnogim tehničkim problemima, kao što je oslobađanje broda od leda, a izbegavaćemo teme koje se tiču ljubavi, o muško ženskim odnosima, o braku i deci.
-Nemam ništa protiv takvih tema.
-Možda nemaš teoretski, ali imaš praktično. Ako pričamo o ljubavi normalno je da pričam o mom Spikeu, koliko me voli i kako me sve mazi, a o čemu ćeš ti pričati? To bi bila jednosmerna diskusija koja meni ne bi odgovarala. Ja jedva čekam vreme kad ću moći da imam dete, jer sve moje drugarice će imati decu, a kad ćeš ih ti imati? Nikad! Čemu onda razgovor?
-Rano je da o tome razmišljam.
-Ne razumem tvoju rečenicu. Ne postoji rano ili kasno. Za mene je rano dok mi doktorica Renesmee ne da dozvolu, ali je dete već u mojoj glavi i niko ga odatle ne može isterati. Ti ako ne želiš decu, momka i ljubav, nikad to nećeš ni želeti, nisi nezrela klinka koja ne zna šta je to, pa čak i one to dobro znaju. Dok prohodaju dobiju lutkice koje simuliraju buduću decu, tako da se od malena na to privikavaju.
Mislim da smo dovoljno razgovarali za danas. Hvala ti što si mojim ljudima pokazala brod, videla sam na njihovim licima da su oduševljeni. Sigurna sam da im je potrebno određeno vreme da im se utisci slegnu. Ako budu dobili neke ideje kako da iskoriste brod ja ću te o tome obavestiti, pa ćemo se dogovoriti kako da to izvedemo. Recimo, ja trenutno nemam ideju šta da radimo sa biljkama i životinjama, postoje pametniji ljudi od mene koji će to bolje znati. Ukoliko i ti imaš neke sugestije, nemoj se ustručavati, slobodno ih kaži, samo uzmi u obzir naše mogućnosti koje baš i nisu prevelike. Sutra možemo nastaviti razgovor, jer sada moram da žurim.
ESTÁS LEYENDO
Solaria 2
Ciencia FicciónZemljanka odlazi na planetu Solaris, a odatle je prognana na planetu Frizum.