Kad su se smestile u vreću, Kodara je nastavila.
-Nemam konketan plan pa sam mislila da u razgovoru sa tobom dobijem neku jasniju sliku.
-Sa mnom? Pa ja sam ovde posle tebe najmlađa, što neku od devojaka nisi pitala? Koliko sam starija od te oko godinu i po?
-Pa u tome i jeste stvar. Ti si mi najbliža po mentalitetu baš za ovaj problem, starije bi počele da filozofiraju - nemoj ovo zbo ovoga i ko zna šta još. Radi se o sledećem. Zanima me šta bi ti radila na mom mestu, a ako ne znaš odgovor, da mi bar ispričaš kako si izgubila nevinost, ne zato što sam ja odlučila da je izgubim, već da bih se znala postaviti u odnosu na to. Kad bi on nešto pokušao, meni ništa lakše nego da mu se prepustim i nikakvih prepereka ne bi bilo, međutim čini mi se da ga ja moram malo potaknuti na to jer će se on ustručavati.
-U pravu si što se toga tiče, ja sam imala baš takav slučaj.
-Ispričaj, zanima me, iako znam otprilike šta se desilo.
-Svi znaju, nema tu nikakvih tajni, niti ih treba biti. Ukratko je bilo ovo. Kad smo došle ovde u pidžamama, ja pojma nisam imala ni šta znači momak ni šta znači brat. Sulu me zagrlio ali na nekoj udaljenosti, pa smo samo pričali, ništa osim toga nismo radili, a interesantno je da se nisam ničega bojala jer su u spavaoni pored momaka bile i devojke. Sledeće noći sam legla u vreći pored njega ali sam brzo prešla ponovo u njegovu. Ako sam mogla prošle noći s njim spavati i bilo mi lepo što ne bih ponovo? Nije dugo trebalo da se za njega zalepim. Ja sam pored njega bila sva rastopljena.
-Znam dobro taj osećaj, jer sam i ja tako osećala.
-Sutradan je Sulu pred Dorom rekao da me voli i da će me čuvati. To mi je bilo dovoljno da otklonim sve sumnje jer sam i ja njega volela koliko sam u tom trenutku mogla. Osećala sam da sam potpuno njegova i nisam morala da brinem o bilo čemu. Počeli smo se ljubiti, pa smo se skinuli goli, pa smo se svuda ljubili, kao što to valjda rade i svi drugi parovi.Tada je iskrsnuo problem. On nije hteo da ide dalje.
-Misliš, nije hteo da uđe u tebe?
-Otprilike. Ušao bi on do moje nevinosti, tu bi doživeo vrhunac ali nije hteo da ide dalje. Moja nevinost je njemu pripadala, jer kome bi drugome, ali on nije hteo da je pređe jer se bojao da me ne povredi.
-Zanimljivo, mogu da zamislim tu sliku, šta si onda uradila?
-Morala sam da primenim lukavstvo.
-Ti? Ne mogu da te zamislim kao lukavu osobu.
-Nije to što ti misliš.
-Nego šta je?
-Nisam bila opterećena nekom mojom potrebom. Bila sam sasvim zadovoljna da me on ljubi i da me dovede do vrhunca, ljubila sam i ja njega pa mu isto proizvodila. Tu dakle nije bilo nikakakvih problema. Međutim meni je bio problem što on mene čuva, a sebi uskraćuje potpuno zadovoljstvo. Ja sam bila spremna da uradim sve da bih njega zadovoljila. On mi je bio važniji nego ja sebi. Ja mislim da se to ne zove lukavstvo nego ljubav.
-Slažem se, izvinjavam se zbog onog što sam rekla.
-Nema potrebe. Sulu i ja smo o tome puno razgovarali pa sam i ja prihvatila njegov stav. To nam je omogućilo da uživamo u onome što nam je bilo na raspolaganju. Ja sam počela sve češće nameštati situaciju da on kulminira kad bi samo malo ušao u mene, bilo da je iznad mene ili ja iznad njega. On se na to navikao pa je bio potpuno opušten. Ja sam iskoristila jednu povoljnu priliku kad sam bila na njemu. U trenutku kad je on počeo da izbacuje seme ja sam se samo malo bolje namestila i on se našao unutra. Ništa me nije bolelo a njegovo seme je završilo u meni. Posle toga više nije bilo nazad. Napokon smo postali jedno. Bila sam kod Renesmee koja je rekla da je sa mnom sve u redu ali da bi ipak bilo bolje da neko vreme izbegavam trudnoću, dok za to ne budem potpuno spremna. Ja sam je naravno poslušala. Nisam sigurna koliko ti je ovo moje pomoglo?
DU LIEST GERADE
Solaria 2
Science FictionZemljanka odlazi na planetu Solaris, a odatle je prognana na planetu Frizum.