media: Harry'nin sahne kıyafeti
☆
"Harry wanted you in the backstage."
☆
2 gün düşündüğümden daha yavaş ve yorucu geçmişti. Carmen'i zor da olsa bir gün tutabilmiş, Perşembe günü her şeyi anlatmıştım. Bunun hayatında duyduğu en büyük tesadüf olduğunu ve bunun kaçırmamam gereken fırsat olduğundan bahsetmişti. Ne fırsatı olduğunu anlamamış, öğrenmek için de çalışmamıştım.
Cuma günü tüm gün evimle ilgilenmiş, Harry'den biletleri almıştım. Tahmin ettiğim gibi VIP bölümündendi. O gün de konseri olduğunu bildiğimden sadece kısa bir teşekkür ve orada olacağımı söylediğim bir mesaj yazmıştım.
Konserin olduğu gün ben ailemin yanındayken benim yerime bakan stajyerlerimden son raporları almış, evden çalışmıştım. Yorulmuştum, evet, iyi bir müzik dinlemek için akşamı beklemiştim ve yine evet, Harry'nin müziği iyi müzik içine giriyordu.
Bilet iki kişilik olduğundan Carmen'le birlikte gidiyorduk. Hem Harry'le tanışmak istediğini hem de canlı dinlemek istediğini söylemişti. Onu geri çevirmeyeceğimi biliyordu.
Rotamızın Inglewood olduğu 20 dakikalık kısa bir yolculuğun ardından Forum'un önündeki kalabalıkta 5 dakika boyunca park yeri aramış ve 30 dakikanın sonunda sahnenin sağ tarafındaki grubun en önündeki yerimizi almıştık. Harry geldiğimizi bir şekilde öğrenmiş olmalı ki oturduğumuz an mesaj atmıştı.
▪15 dakika sonra sahnedeyim, seni görmek istiyorum.
İkinci cümlesi beni gülümsetirken onu okunduda bırakıp Carmen'e döndüm.
- İyi misin?
Sahneyi inceleyen bakışları bana dönünce beğendiğini anlamıştım.
- Evet, güzel yerdenmiş biletimiz.
Harry'nin de dediği gibi konser 15 dakika içinde başladığında giriş şarkısı 'only angel'in introsu eşliğinde sahneyi kapatan duvar kalkınca mikrofonun arkasında duran yeşil gözlü adamı gördüm. Üzerinde altın rengi şeritli siyah kumaş pantolonun, krem rengi gömleğin ve her tarafı gümüş, altın rengi süslemeleri olan siyah ceketin oluşturduğu bir takım vardı. Bu takım bavulda yoktu, beni şaşırtmak istemişti belli ki.
"Open up your eyes, shut your mouth and see
That I'm still the only one who's been in love with me
I'm just happy getting you stuck in between my teeth
And there's nothing I can do about it"İkinci cümleyi Carmen ile bağırarak söylerken Harry bizim olduğumuz tarafa bakmış, daha ilk dakikada eğlenmeye başladığımızı görünce gamzelerini sergileyerek gülümsemişti. Bu da beni gülümsemişti.
"She's an angel, only angel
She's an angel, my only angel"Bu şarkıda tuhaf bir hava vardı. Fantastik ritimler ve ince arka vokaller seni cennetimsi bir yere götürüyordu fakat rock havası seni gerçek hayatta tutuyordu. Tabii şarkının Kendall Jenner hakkında olduğunu da unutmamak gerekti, o kız böyle bir şarkıyı hak ediyor muydu, bu konu dışıydı.
"Told it to her brother and she told it to me
That she's gonna be an angel, just you wait and see
When it turns out she's a devil in between the sheets
And there's nothing she can do about it"Bu şarkının Kendall hakkında olduğunu asıl ifşa eden dizeler buradaydı. Kendisi VS meleğiydi ve ailesinde tatlı kız olarak biliniyordu. Ama podyumda bile çarşafların arasında bir seks tanrıçası olduğu belliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑠𝑘𝑦𝑙𝑎𝑟 ☆ H.S
Fanfiction- bir zaman sonra aklına aniden geldiğimde şunları hatırla. suçluluktan bakamadığım zümrüt gözlerine son kez baktım. - sen benim kalbimi istedin ama ben sadece senin dövmelerini beğendim Edward. 💫 herkes tarafından sevilen, dünyaca ünlü ama bedeni...