media: Skylar
☆
"love tore us apart."
☆
Tuvalette Harry ve benim gözyaşlarımla geçirdiğimiz birkaç dakikanın sonunda o benim adıma gruptan özür dilemişti ve mekandan ayrılmıştık. Arabada benim telefonum bağlı, 'Up All Night' albümü karışık çalarken ben de dizlerimi kendime çekip başımı kollarıma gömmüştüm.
Araba yolda geçirdiğimiz 10 dakikanın ardından yavaşlayınca Harry'nin evine geldiğimizi düşünerek başımı kaldırdım. Onun benden önce inip açtığı kapımla aynı ana denk gelmiştik ve beni büyük villa değil Pasifik Okyanusu karşılamıştı.
Elini uzatınca ne çantamı alıp ne de ayakkabılarımı giymeden direk indim arabadan. O da kararıma saygı duyup arabayı kilitleyince koluna girmek için gelmesini bekledim. Çok ağlamak baş ağrısı ve dönmesi yapmıştı, aslında temiz havaya getirmesi iyi olmuştu.
Birlikte sahile indiğimizde buranın onun konserinin olduğu gece geldiğimiz yer olduğunu fark ettim. Aslında evine epey uzaktı fakat o yine de getirmişti.
Denize yakın bir noktada kumların üzerine oturup telefonumu önüme bıraktım. İşimden ve sosyal çevremden dolayı sessize almaktan çok hoşlanmazdım fakat eğer aldıysam kimin aradığını görmem gerekiyordu.
- Seni strese sokmak istemiyorum fakat yarın işe gidecek misin?
Gözlerimi cansız dalgalarda gezdirdim.
- Bilmiyorum, uzun zamandır ilk kez ne yapacağım hakkında bir fikrim yok. Ama ne yapmak istediğimi biliyorum.
- Nedir?
Başımı ona çevirip cevap verdim.
- Kaçmak istiyorum.
Telefonumun titreşimini duydum fakat pek de umursamadan devam ettim.
- Karolina'ya, lise yıllarıma dönmek istiyorum. Dünyanın en büyük uygulamasında sorumlu olduğum bir departmanın ya da iki düzine insanın olmadığı, yalnız yaşayıp ev geçindirmediğim yıllara.
Bakışlarım tekrar karşıya döndü.
- Arkadaşlarımla okuldan kaçtığım, akşam eve geldiğimde annemden azar yediğim, kardeşimle kavga ettiğim ve babamla araba tamir ettiğim hayatımı geri istiyorum. İnsanlara yeniden değer verebilmeyi ve kalbimin kırılmasını istiyorum. Beni gerçekten seven insanları geri istiyorum!
Konuşmamın sonlarına doğru bağırmamla dolan gözlerimden bugün bilmiyorum kaçıncı kez yaşlar boşalırken hiç düşünmeden ona döndüm ve kolları arasına girdim. Yine bir kriz yaşıyordum ve yine yanımda o vardı.
- Lise aşklarımı, gerçek dostlarımı ve ailemi geri istiyorum. Çok mu şey istiyorum Harry?
Cevap olarak saçlarıma bir öpücük bıraktı.
- Holmes Chapel'dan ayrılıp Londra'ya taşındığımda sadece 16 yaşındaydım. Louis ile yarışmadan önce tanışmıştık, yakın arkadaş olmuştuk ve ben bir anda kendimi Princess Park'ta, onunla aynı evde buldum.
Bir anlığına duraklayınca o zamanki anılarında yolculuk yaptığını anladım. Ve biliyordum, Larry elbette gerçekti.
- O ilk adımı atmış olsa da onu ilk gördüğüm andan beri farklı bir şeyler olduğunu biliyordum. Sadece yakın arkadaşlar değildik, hiçbir zaman olmamıştık. 1 ay Sky. Birlikte yaşadığımız evde, sadece 1 ayda ona aşık oldum.
Yeniden duraklayıp nefes aldı. Ne kadar benim yanımda olsa da benim kadar güçlü değildi. Bazı şeyleri kendisine itiraf etmesi çok daha uzun sürüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑠𝑘𝑦𝑙𝑎𝑟 ☆ H.S
Fanfiction- bir zaman sonra aklına aniden geldiğimde şunları hatırla. suçluluktan bakamadığım zümrüt gözlerine son kez baktım. - sen benim kalbimi istedin ama ben sadece senin dövmelerini beğendim Edward. 💫 herkes tarafından sevilen, dünyaca ünlü ama bedeni...