19

461 35 4
                                    

media: kivi gözler

"thank you for the love, kiwi eyed boy."

Bazen gerçekten sevgisiz biri olduğumu düşünüyordum aslında. Bu çoğunlukla olaylara verdiğim tepkiler insanlar tarafından kınandığında oluyordu fakat bu sıralar yalnız kaldığımda da çok düşünmeye başlamıştım.

Aaron ile olduğum o iki yıllık dönemi düşünüyordum. Nasıl bir insan olduğumu. Aslında çok enerjik ve pozitiftim. Hayata bardağın dolu tarafından bakar, en kötü şeyde bile kendime bir kar çıkarmaya çalışırdım.

Gülümserdim ve gülümsetirdim. Üzgün insanları mutlu etmeye çalışır, herkesle arkadaş olurdum. Duygularımı açık etmekle ilgili hiçbir sorunum olmazdı ve hayatı en uçta yaşardım.

En azından o zaman bu duvarlarım yoktu ve insanları kendimden uzaklaştırmıyordum.

Daha sonra bazı şeyler yaşandı ve ben eski benliğimin ellerimin arasından kayıp gidişini izledim. Etrafımdaki onlarca arkadaşım bu değişimim ile benden kaçarken sadece Carmen kalmış, en büyük destekçim haline gelmişti.

6 ay kadar bir süre içerisinde kendimi benlik olarak toparlandıktan sonra sosyal ilişkilerimi düzenleme yoluna gittim. Lisede yaşadığım küçük ilişkiler olsa da ilk aşkım Aaron olmuştu ve kimsenin onun gibi hissettirmeyeceğini biliyordum. Bu yüzden kimsede ne onu ne de gerçek aşkı aradım. Sadece bir ya da iki ay kadar sürelerde, belki de sadece dış görünüşüm için benimle birlikte olan insanlar girdi çıktı hayatıma. Bir süre sonra ise bu ilişkiler sadece arkadaşca sohbetler içeren, cinsel ihtiyaç meselelerine dönüştü.

Ama Elijah'a kadar birçok insan tanımıştım, bu da beni tecrübeli bir birey haline getirmişti fakat eski sevgilim ile tanıştığım zaman her şey farklı gelişmişti.

Kısa süreli birlikteliklerimin aralarında tek gecelikler olsa ve bazıları benim davetimle ortaya çıkmış olsa da onda işler farklı gelişmişti. Yine ilk adımı ben atmış fakat aynı zamanda ilk randevumuz diyebileceğimiz yemeğe de ben çıkarmıştım. Uzun süre aramızda cinsel bir şey olmamıştı, bir aya kadar öpüşmemiştik bile. Fakat daha sonra yataktaki performansının ardından onun hislerini reddetmemiş, bana aşık olmasına izin vermiştim.

İlişkimiz tek taraflı eğlenceli zamanlar üzerinde ilerlese de bütün o kıyameti başlatan benim kendi hislerimin farkına varmam ve onun uzun süre sonra yeniden kalbimi kıran ilk kişi olması olmuştu. Bir şekilde bitmişti işte.

Ve şimdi ise Harry vardı.
İlk kez aramızdakiler hakkında tek bir fikrimin olmadığı tek insan.

Tommy hakkında bile plânlarım vardı. Ateşliydi ve yatakta iyiydi. 3 ay kadar birlikte içmeye gider ve geceyi yatakta bitirirdik, ikimiz de bağlanmaya niyeti olan insanlar değildik. Birbirimizden sıkılınca da kendi yolumuza giderdik.

Ama zihnim o zümrüt gözlü dünya yıldızına gelince error veriyordu. Bir kere zaten hayatıma bodoslama girmişti ve ben bir arkadaşa bakıp çıkar diye düşünürken o beni arkadaşı yapmıştı.

Arkadaşız diyebiliyordum. Ona herkesi anlatmadığım ilk aşkımı anlatmış, bazı karanlık dönemlerimden bahsetmiştim. O da bana kameraların arkasındaki Harold'ı göstermekten çekinmemiş, biraz flörtöz bile davranmıştı. Bütün ünlüler aşkına, bana bir doğum günü partisi düzenlemişti!

Ve biz partiden birkaç saat sonra birlikte olmuştuk.

İşte her şeyin durduğu nokta tam olarak bu önümdeki manzaraydı.

𝑠𝑘𝑦𝑙𝑎𝑟 ☆ H.SHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin