media: Skylar'ın hayran sayfasında gördüğü fotoğraf
☆
"who am I anyway?"
☆
Harry ile hafta içi görüşmedik, hafta sonu da görüşmedik. Ben işleri olduğunu var sayarak rahatsız etmesem de bir sonraki hafta aramalarımı ve cevaplarımı yanıtlamayınca hayranların güncelleme sayfalarına başvurmuştum ve gördüklerim beni şok etmişti. Geçtiğimiz 2 hafta içerisinde İtalya, İngiltere, Kanada ve Meksika'da bulunmuştu.
Bana önümüzdeki lanet 5 gün içerisinde görüşeceğimizi söylemiş ve tatile çıkmıştı.
Öğrendiğim an birkaç dakikalığına hayal kırıklığına uğramış hissetsem de gururum hiç beklemeden kendini göstermiş, aklımı başıma getirmişti.
Uzun bir turnenin ardından tatile çıkmak istemesi ve çıkması onun en doğal hakkıydı ama haber verebilirdi de. Siktiğimin yemeğini başka bir tarihe alır, yolumuza bakardık. Fakat o bana hiçbir şey söylemeden çekip gitmiş, ona ulaşmama da izin vermemişti. Nerede olduğunu lanet bir hayran sayfasından öğrenmiştim.
Eğer o benden uzak durmak istiyorsa, uzak durabilirdi. Ama bunu yüzüme söyledikten sonra da yapabilirdi. Artık onun hakkında bütün düşüncelerim olumlu muydu bilmiyordum.
Dikkatimi dağıtmam çok zor olmamıştı aslında. Hayatımda olmadığı 3 hafta 5 günün ardından nerede olduğunu öğrendiğim Cuma günü Carmen'in yeni uygulamasının hazır oluşunu kutlamak için 10 kişilik ekip arkadaşlarını çağırdığı küçük yemekte Tommy adında, hem yazılım mühendisi hem de fotoğrafcı bir çocukla tanışmıştım. Bir zamanlar fotoğraf çektiğimden dolayı onunla bu konuda epey ortak yönümüz çıkmıştı ve iyi anlaşmıştık.
Gecenin sonu ise tahmin edilebilirdi. Benim evimde, benim yatağımda sevişmiştik. Aslında bu benim bir nevi Elijah ile gelen tek eşlilikten kurtulmamı ve kiminle istersem seks yapabileceğimi kutlama gecemdi. İki adam da bana geçtiğimiz haftalarda yeterince zarar vermişti, artık umursamayacaktım.
İşte bu yüzden uyumadan önce tek gecelik ilişki kurallarımı çiğneyip Tommy'nin telefonuna kendi numaramı kaydetmiş ve arkadaş kalabileceğimizi söylemiştim. İyi bir insana benziyordu ve bilirsiniz, bazen sizi tanımayan insanlarla vakit geçirmeniz daha kolay olur. Her yönden.
Sabah, geride bıraktığımız gece çok içmediğimden baş ağrısız bir güne ev kapısının çalınması ile gözlerimi aralamıştım. Bir süre yatakta oturup zihnimin açılmasını beklerken Tommy bu sırada uyanmayınca uykusunun epey derin olduğunu anladım.
Kapı ısrarla üçüncü kez çalmaya başlayınca küfür edip iç çamaşırlarımla yataktan kalktım. Etrafta geceliğimi göremeyince giyinme odamda vakit kaybetmeyi es geçip, kenardan birlikte uyuduğum çocuğun siyah tişörtünü geçirdim üzerime.
Kapıya ilerlerken gelenin baş ağrısı ve evini toplamama yardım etmem için Carmen olduğunu düşünüyordum. Yemek masasının üzerinden tokamı alıp önümdeki saçları bağlamadan önce büyük beyaz kapıyı açtım ve sağ elimi de başıma çıkardım. Fakat aradaki tahta engel kalktığında gördüğüm en yakın arkadaşım değil, bana hafta içi buluşacağımızı söyleyip 3 hafta boyunca tatilde olan dünyaca ünlü çocuktu.
- Harry?
Yeşil gözleri, keskin çene kıvrımı ve gergin bir şekilde birbirine bastırdığı için ortaya çıkan sağ yanağındaki gamzesi ile bir aya yakındır görmesem de hala o güzel adamdı.
Sadece saçları biraz uzamıştı ve fazla dağınıktı.
- Burada ne işin var?
- Konuşmaya geldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑠𝑘𝑦𝑙𝑎𝑟 ☆ H.S
Fanfiction- bir zaman sonra aklına aniden geldiğimde şunları hatırla. suçluluktan bakamadığım zümrüt gözlerine son kez baktım. - sen benim kalbimi istedin ama ben sadece senin dövmelerini beğendim Edward. 💫 herkes tarafından sevilen, dünyaca ünlü ama bedeni...