media: Carmen ve Skylar
☆
"baby, let the games begin!"
☆
Tam bir aptal gibi davranıp evimden bir anda giden Harry öğleden sonra mesaj atmıştı. Saat 21.00'e hazır ve güzel olmamı, aynı zamanda bunun yemek değil sürpriz olduğunu söylemişti. Ona engel olmayıp hazır olacağımı söylediğimde ise tekrar özür dilemişti. Büyük ihtimal bu da özür daveti gibi bir şeydi. Mani olmayacaktım.
Ben de bir duş aldıktan sonra arkadaşlarımla buluşmaya karar vermiştim ki tesadüfen hepsinin işi vardı. Carmen'in bile. Herkes meşgul olsa bile Spencer benim için her zaman müsait olurdu fakat bugün o da okuldaydı.
Çok saçma bir gündü fakat pek de umurumda değildi açıkçası. Beni görmek istemiyorlarsa onları zorlayamazdım.
Kulaklıklarım ile çıktığım birkaç saatlik temiz hava yürüyüşünü akşama doğru bitirmiş, hazırlanmaya başlamadan önce ise 'suits' izlemiştim. Koca günü bomboş geçirip bir şekilde saati elde etmiştim kısacası.
Uzun bir günüm olduğundan ne giyeceğimi seçmeyi çoktan aradan çıkarmış sadece ayakkabımı ve onu giyinmiştim. Kırmızı, üzerinde küçük beyaz puantiyeleri olan ip askılı ve kısa bir elbiseydi. Ayağımda da yine beyaz topuklu ayakkabılar vardı fakat siyah sırt çantama Converse'lerimi de koymuştum.
Saçlarımı düzleştirip küçük halka küpelerimi takmış ve hafif bir makyaj yapmıştım. Bence gayet güzeldim ve Harry'nin ne düşündüğü umurumda değildi.
Hazırlanmamın bitmesinden birkaç dakika sonra çıkmam gerektiğinin mesajı gelince son dokunuş olarak büyük beden kot ceketimi giyip sonunda kendimi evden dışarı atabilmiştim. Rezidanstan çıktığımda ise onun günlük bir arabayla değil eski model üstü açık bir Camaro ile geldiğini gördüm. Beni şaşırtıcı bir şekilde arabanın önünde beklemiyordu ben de bu yüzden direk ön koltuğa oturup ona selam verdim.
- Sürekli nereye gideceğimizi sorup tadını kaçırmayacağım ama ipucu vermelisin.
Bir yandan onu incelerken üzerine klasik siyah jeanlerinden üzerine ise daha önce gördüğüm mavi kırlangıçları olan siyah bir gömlek giydiğini fark ettim. Fakat uzun saçları görüntünün mükemmel olmasını engelliyordu.
- Bunu istemek en doğal hakkın ama söyleyeceğim tek şey şu ki; beğenip beğenmeyeceğinden ölesiye korkuyorum.
Gerginliğini yansıttığı sesi beni gülümsetirken elim radyoda gitti. Malum, eski bir araba olduğundan Spotify bağlayamıyorduk.
- Göreceğiz Harold.
☆
Kuzey Hollywood'a doğru olan kısa yolculuğumuzun varış noktası 'the good nite' adında bir karaoke barıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑠𝑘𝑦𝑙𝑎𝑟 ☆ H.S
Fanfiction- bir zaman sonra aklına aniden geldiğimde şunları hatırla. suçluluktan bakamadığım zümrüt gözlerine son kez baktım. - sen benim kalbimi istedin ama ben sadece senin dövmelerini beğendim Edward. 💫 herkes tarafından sevilen, dünyaca ünlü ama bedeni...