8

645 43 6
                                    

media: çatı katı manzarası

"of course, I'm here after all."

- Ben çıkıyorum Bayan Reinhart! Siz kalacak mısınız?

Gözlerimi bilgisayardan ayırıp benden birkaç yaş küçük olan stajyerim Dennis'e baktım.

- Sabahlayacağım sanırım. Size iyi eğlenceler.
- İyi geceler.

Nazik bir dille veda ettikten sonra 6 kişiden oluşan diğer ekibim gibi o da katı ve binayı terk etti. Ekip olarak küçük bir parti düzenliyorlardı ve ben uzun süredir tatilde olduğum için bu seferlik hepsine izin vermiş, akşam mesaiye kalmak istemiştim. Geride bıraktığımız hafta hiç olmadığım kadar çalışmıştım ve stajyerlerim yaklaşık 3 haftadır onların üzerinde olan iş yükünü hafiflettiğimden epey memnunlardı.

Mutlu olunca harika bir ahenkle ve verimle çalıştıkları için bir süre daha devam edecektim sanırım.

Yaslanıp arkaya doğru kendimi bıraktığım bilgisayar sandalyesi sırtımı acıtmaya başlayınca yüzümü buruşturup kalktım. Telefonumu ve sigara paketimi kısa beyaz tulumumun cebine atıp asansöre ilerledim. Bu binanın en sevdiğim detayı olan çatı katına çıkmam birkaç dakikayı bulurken sadece yüksek mermerle korunan katın etrafındaki seyir banklarından birine oturdum.

Birkaç ay önce sırf çöp koymadıklarından yerde dağ yaptığım sigara izmaritlerine karşılık stajyerlerim el birliğiyle çelik yüksek bir küllük almıştı. Sadece benim oturduğum yerde vardı ve benden başka kimse kullanmıyordu. Dominant olduğumu birlikte çalıştığım bütün iş arkadaşlarım gönül rahatlığıyla söyleyebilirdi. Benim hakkımda yaptıkları yorumları dedikodu olarak gördüğüm de söylenemezdi.

Beni düşüncelerimden ayıran şey telefonumdan gelen bildirim sesi olurken ekran kilidini açıp mesaj kutuma girdim. Harry'dendi.

▪hey
▪nasıl gidiyor?

Cevap olarak önümde uzanan Los Angeles manzarasının fotoğrafını gönderirken aklıma yeniden stalk yetenekleri gelince yalnız başıma olduğum bu 35. Katta koca bir kahkaha patlattım.

Evimden ayrıldığı pazar gününün üzerinden 5 gün geçmiş ve o 5 gün içerisinde alenen beğenmelerine ve direct mesajlarına devam etmişti. Yorum insanı olmadığını bilsem bile en azından yorum yazmıyordu ve şu anlık insanların aklında belirli bir şey yoktu. Çünkü eğer çeşitli gönderilerimin altına yorumlar yazmış olsaydı benimle konuşurken kullandığı flörtöz dili kullanırdı ve insanlar bizi çıkıyor sanırdı. Fakat şu anda sevgili Stylers'lar bile şoktaydı; Harry ilk kez açık açık bir kızın fotoğraflarını beğeniyor ve takip ediyordu. Tabii birkaçı tek gecelik olduğuna dair bir şeyler söylemişti ama pek ciddiye alan yoktu.

▪sky
▪neredesin sen?

☆ işteyim Harry
☆ ne istiyorsun?

Kısacası bütün fandomun ve Hollywood'un gündemi iki şeydi; hala saygısız olan kız Skylar Reinhart ve onun sürekli Harry ile alakalı şeyler yapması. Ki bence ikinci başlık tamamen zırvalıktı. Sadece onun konserine gitmiş ve birlikte sahilde görüntülenmiştik. Daha sonrası tamamen işim ve evimden oluşuyordu. Bu yoğunlukta bile hala onunla özgürce vakit geçirebildiğimi sanıyorlardı.

Aptallar.

Harry'den cevap gelmeyince şaşırmıştım açıkçası. Sürekli o sohbeti başlatan olurdu ve uzatabildiği kadar uzatırdı. Bu sınır "ben sıkılana kadar" dı. Yine benden habersiz bir şeyler çeviriyor olmalıydı.

𝑠𝑘𝑦𝑙𝑎𝑟 ☆ H.SHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin