30 / after all

420 32 8
                                    

;

🌌

Skylar ünlü Hollywood tabelasının olduğu tepeden ayrılırken ve Harry onun gidişini izlerken üçüncü kez kalbinin bedeninden çekildiğini hissetti. O anlarda birlikte yapabilecekleri bütün şeyler gözünün önünden geçti.

Yaptığı iğrenç esprilerle attıracağı kahkaları, kendini küçümsediğinde Stylers yanının devreye gireceği anları, eski grup arkadaşlarının konserlerine götürdüğünde ve onlarla tanıştırdığında ortaya çıkacak olacak fangirlü, her eve geldikten sonra ayağındaki topuklularını çıkarırken edeceği küfürleri, birlikte yemek yapmaya üşenince dışarıdan söyleyecekleri sayısız pizzaları, birlikte turneye çıktıklarında gezecekleri ülkeleri, her an çekinecekleri fotoğrafları, onun hayranlarıyla bir olup kendisini edeceği ifşaları, gecelerce sohbet ederken bitirecekleri şarap şişelerini, sadece yanına oturup nefret etmesine rağmen onu sigara içerken izleyeceği anları, doya doya öpeceği dudaklarını, bütün dünyaya karşı tutacağı ellerini, onu delirtecek teninin yumuşaklığını.

Düşüncelerin aklından akıp gittiği bu sıralarda daha fazla ayakta kalmayacağını hissettiğinde yorgunca bıraktı yere kendisini.

Ve 24 yaşındaki o dünyaca ünlü müzisyen Harry Styles bir ayda kendisine aşık eden, bir ayda da bağlayan kadın için hiç utanmadan hıçkıra hıçkıra ağladı.

Fotoğraflar sayfalarca gazetelerde basıldı ve bütün magazin sitelerinin gündemi oldu. Harry ise bu süre zarfında hiç kimseye hiçbir şey söylemeden Japonya'ya gitti. Gidiş amacı tatil yapmak ve Skylar'ı unutmaktı fakat kimsenin umduğu gibi gitmedi.

Kendisinden beklentisi sadece onun kafasını dağıtmasını ve tek gecelik kızlarla vakit geçirmesini beklerken Harry bir stüdyo kiraladı. Güneş vakti aşık olduğa kadına şarkılar yazıp besteledi, ay göründüğünde ise odasına çekilip gece boyu gözyaşı döktü.

Birkaç ayı alan bu sürecin ardından yeni yılın ortalarında elde ettikleri şey ise tamamı Skylar'a yazılmış onlarca şarkıydı.

Harry aşk acısını defterine ve gitarına anlatmış, bunları da bir albüm haline getirmişti.

🌌

Skylar ünlü Hollywood tabelasının önünden ayrıldığı anlarda Harry'nin onu izlediğini ve hayatına giren bütün aşkları gibi kalbini parçaladığının farkındaydı fakat onun herkesten sır gibi sakladığı kalbindeki Harry ile ilgili gerçek şuydu ki; zümrüt gözlerinden fitillenen küçük kıvılcımlar hislerinin arkadaştan öte olduğunu fark ettiği an kader tarafından katledilmişti.

Aslına bakılırsa birlikte oldukları bu iki ay içerisinde ikisi de hiçbir zaman bir isim koyamamışlardı.

Harry bir ayrılıktan yeni çıkmıştı ve bunu atlatmaya çalışırken karşısına tesadüfen yıllardır hayranı olan bu kadın çıkmıştı. Her yabancıya yaklaştığı gibi samimi, daha çok nazik yaklaşmış ve herkese olduğu gibi ona da arkadaş olabiliriz izlenimi vermişti.

Hiçbir zaman arkadaş olmamışlardı.

Skylar bu dönemlerde hayatında yeni bir sayfa açmaya çalışıyordu fakat aynı zamanda yeniden aşık olabilmişti ve bu aşkın içinde olduğu ilişkinin çöküş dönemindeydi. Tek başına bu enkazı toparlayabileceğini düşündüğü sırada hayatına aniden bir zamanlar hayallerini süsleyen bu adam girmişti. Arkadaşça olsa da çoğunlukla flörtöz tavırları onun hoşuna gitmiş, bir süre vakit geçirebileceklerini düşünmüştü.

Gerçekten de kısa bir süre kalabilmişti hayatında.

Harry akşam vakitleri evine davetsiz bir şekilde gelmiş, çiçekler, özel hediyeler almış, iş yerinde onunla birlikte sabahlamış, erkek arkadaşıyla ayrıldığı gece, evde aşk acısını yaşamak isteyip deli gibi içtiği gece, hayatındaki en iyi doğum günü hediyelerinden birini aldığı gece, yeni yaş dövmesi yaptırdığı gece, ona dokunduğu gece, yemek yiyip omuzunda gözyaşı döktüğü gece, sahilde acı çektikleri gece ve diğer geceler yanında olmuştu.

𝑠𝑘𝑦𝑙𝑎𝑟 ☆ H.SHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin