"meet me in the afterglow."
💫
Karpuz tadındaki nemlendiricimin üzerinde olduğu dudaklarımı onun pamuk etkisi yaratan, doğal pembe dudaklarından çektiğimde göz kapaklarım titreyerek açtım gözlerimi. Santim santim geri çekilip onu net görünce durdum.
Dilini dudaklarında gezdirdi derin bir nefes aldı.
Onu öpmemin doğru olup olmadığını düşünmek için zihnime bir fırsat vermeden kendimi tamamen çektim.
- Benim hava almam gerekiyor, çatıya çıkacağım.
Apar topar yerimden kalktım ve yatağın başındaki komodinin üzerinde duran çantama gidip sigaramı çıkardım. Yanından geçip pencereye ilerlerken tamamen karanlığa gömülmüş şehirde olan düşünceli bakışlarını gördüm ve duraklamadan devam ettim.
En üst katta oturduğum için evimden çatıya çıkan, yangın merdiveni olamayan, bir merdiven vardı. Sırf bu özelliği için yüksek bir kirası vardı. Ödemeyi kabul etmiştim.
Çatıya çıktığımda bir anda bedenime vuran esintiye karşı güzel bir küfür ettim. En uca gidip sandalyede oturmayı reddettim ve ayakta dikilip paketi açtım. Sigarayı dudaklarımın üzerine yerleştirip yaktıktan sonra elimdekileri pantolonumun cebine sıkıştırdım. Çok değil birkaç saniye sonra merdivenden çıkan adım sesleri kulağımı doldurdu.
Yine birkaç saniye sonra benden birkaç santim uzun beden yanımda durdu ve ellerini kotunun ceplerine sıkıştırdı.
- Dudaklarının tadını özlemişim.
Söylediği cümle bir an zihnimde sert bir çanın çalmasına neden olmuştu. Bunun üzerine sigara ve temiz hava da eklenince tuhaf bir farkındalık yaşadım.
- Yapma Harry.
Kalbi kırılacaktı ve bunun yükü şimdiden üzerime biniyordu fakat üzgünüm, bunları söylemek zorundaydım.
- Ne yapmayayım Sky?
Sigaramdan derin bir nefes çektim.
- Kendini bana kaptırma ya da bağlanma. Sonunda canı yanan kişi sen olacaksın.
Bir an önce elimdeki zehrin bitmesini ve içeri gitmeyi istiyordum ama benim aksimeymiş gibi yavaş yavaş külü yanıyordu.
- Aslında sen gidene kadar hiçbir şey yoktu. Arkadaşım diyordum kendime. Sadece dokunmuştuk birbirimize. Sen güzeldin, ben çekiciydim. Arzularımızı her zaman kontrol edemezdik. Londra'da olduğum hafta her şeyin farkına vardım. Arkadaştan çok daha fazlasını ifade eden hislerim vardı ama bunları bir anda dile getirerek arkadaşlığımızı ya da senin mutluluğunu bozamazdım. Geldim, bir şeyler yaşandı, sana kendimi açtım, sen bana kendini açtın, biz yakınlaştık. Ama dedim ya arzularımızı her zaman kontrol edemeyiz. Belki de o gece seni öpmeseydim işler bu kadar derinleşmeyecekti ve canım bu kadar yanmayacaktı.
Arkasını dönüp gitmek için birkaç adım attığı sırada apar topar elimdeki sigarayı yere attım ve koluna sarıldım. Zümrüt gözlerini görmeyi beklesem de ısrarla dönmedi bana.
- Gitme. Lütfen.
Kalbimin anlık da olsa kontrolü beynimden alıp söylettikleri ile bir an ben de şaşırdım kendime.
Harry hiçbir şey demedi. Sadece kolunu benden çekip ilerlemeye devam etti. Ben onu takip edip birlikte eve indiğimizde yatağımın başında durup ayakkabılarını çıkardı. Ben de hareketlerini görünce giyinme odama girip birkaç saniye içinde pijamalarımı giydim.
İçeri geri geldiğimde ise Harry'nin kıyafetleri ile birlikte sağ tarafa kıvrıldığını gördüğümde şaşırmadan edemedim. Yanına geçip ona yaklaşınca kollarımı arkadan bedenine saracağım sırada bir anda elini kaldırdı.
- Temas etmeni istemiyorum. Daha sonra her bir dokunuşun zihnime kazınıyor.
Ve o soğuk Pazartesi gecesi iki kafası karışık insan olarak aynı yatakta sırtlarımız dahi birbirine değmeden çaresiz bir şekilde uyuduk.
💫
Uyandığımda o yoktu. Etraf dağınıktı. Kadehlerimizi topladım. Evi düzenledim. Onun şarkısını çizdiğim resme bakarak sigara içtim. Sonra oturup dün geceden aklımda kalan yüzünü çizdim.
O hafta hareketli geçti. Niall, Instagram üzerinden bana ulaştı ve numaramı istedi. Telefonuma ikinci ünlü insanın numarası da girdi ve biz mesajlaşmaya başlayarak arkadaş olduk. Salı gününü evimde geçirmemin ardından onu Çarşamba günü çıktığım mekana davet etmiştim. Kız arkadaşı Hailee ile birlikte o, aynı zamanda Collin ile görüşmek için Carmen de gelmişti.
Evet, Collin Carmen'e ilk görüşte aşık olmuştu ve o gece flört eden çiftimiz sevgili olma kararı almıştı.
Birkaç şarkı söylememin ardından birlikte güzel bir akşam yemeği yemiştik. Hailee ailesinin yanına gitmesi gerektiğini söyleyip erkenden ayrılınca ve Collin - Carmen çifti eve gidince Niall ile yalnız kaldığımızda bana Harry ile olan ilişkimizi sormuştu.
Pekala, çok detaya girmesem ne kadar büyük bir karmaşanın içinde olduğumuzu ve iki kere yattığımızı biliyordu.
Perşembe günü artık eski iş yerim olan Instagram'ı ziyaret edip stajyerlerime veda etmiştim. Artık müzik endüstrisinde istedikleri bölümde çalışacak seviyeye ulaşmışlardı, ben de burada çalışmaktan sıkılmıştım. İstifa dilekçemi vermek üzere yönetime gittiğimde ise bana kendim çıkma kararı almama rağmen emek harcadığım ve başarılı bir eleman olduğum için tazminat ödeyeceklerini söylemişlerdi.
Oradan ayrıldıktan sonra geldiğim haftasonu özgeçmişimi bıraktığım ve beni arayan gençlik danışmanlık merkezine, iş görüşmesine gitmiştim. İşe kabul ettiklerini fakat psikolojik danışmanlık eğitimi almamı da istemişlerdi. Kabul etmekte bir engel görmemiştim, zira okumayı seven bir insandım.
Haftanın son günü ise yeni işimdeki ilk günümdü. Ofisime eşyalarımı yerleştirmek ve iş arkadaşlarımla tanışmak için bir nevi oryantasyon günü vermişlerdi.
Birkaç kişiyle dışında, Gloria adında, yeni psikoloji mezunu çok tatlı bir kızla tanışmıştım. Bekar bir anne olduğunu söyleyip kızıyla tanıştırmak için evine davet etse de nazikçe reddetmiş, kalabalıktan yorulduğum için erken çıkmaya karar vermiştim.
Gün batımı yaklaşıyordu ve bunu evimde izlemek istediğim için hızlı adımlarla arabama bindiğim an telefonuma mesaj geldi. Çok da hevesli olmayan bir biçimde şifreyi girip mesajlara girdim. Asıl beklenmedik şey Harry'den gelmiş olmasıydı.
Griffith Parktaki 'HOLLYWOOD' yazısının konumu vardı ve altında şunlar yazıyordu.
"benimle afterglow'da buluş."
💫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑠𝑘𝑦𝑙𝑎𝑟 ☆ H.S
Fanfiction- bir zaman sonra aklına aniden geldiğimde şunları hatırla. suçluluktan bakamadığım zümrüt gözlerine son kez baktım. - sen benim kalbimi istedin ama ben sadece senin dövmelerini beğendim Edward. 💫 herkes tarafından sevilen, dünyaca ünlü ama bedeni...