Witajcie kochani!
Mam dla was kilka ciekawostek odnośnie pierwszej części, ale i mnie. Chętnie poodpowiadam na ewentualne pytania do mojej osoby, lub do Thunder.
Ciekawostka 1
• Thunder nie jest moim pierwszym opowiadaniem. Jako pierwsze na moim profilu pojawiło się opowiadanie fantasy/akcja, które pisałam mając czternaście lat więc domyślacie się zapewne, że nie było zbyt dobrze napisane. Zamierzałam je edytować i znów opublikować, ale nie wiem jeszcze czy do niego wrócę. Co zabawne, też pojawiła się tam postać Andy'ego, ale w zupełnie innym charakterze ;)
Ciekawostka 2
• Zaczęłam pisać Thunder mając chyba 16 lat i potwornie bałam się, że nie poradzę sobie z mocniejszymi scenami, ale za cel postanowiłam sobie chociaż jedną dość ładnie opisać XD Jak wiecie, opisałam. Jednak czy ładnie, to już do indywidualnej oceny hahah.
Ciekawostka 3
• To, że Archer zginie, było zaplanowane od samego początku, tak samo jak śmierć Sylviana. Te sceny pojawiły się w mojej głowie jako pierwsze, całkowicie od czapy. Do nich dopisałam całą historię.
To samo tyczy się gwałtu Julliet, który także od początku był zaplanowany, bo chciałam go przedstawić trochę inaczej niż mamy okazję to spotkać w większości opowiadań na watt.
Bohaterki zawsze ktoś ratował, a ja chciałam właśnie zmienić ten schemat, bo doskonale zdawałam sobie sprawę, że każdy będzie oczekiwał ratunku.Ciekawostka 4
• Niektórych postaci miało nie być w ogóle, albo nie miały odgrywać szczególnych ról.
Postać Lexie miała być po prostu bliską znajomą Cartera, z którą później ją "zdradzi", ale pomysł by współpracowała z Hellsami pojawiła mi się w głowie i tak już zostało.
Austin miał być po prostu młodym chłopaczkiem, przewijającym się w opowiadaniu od czasu do czasu, ale przeraźliwa homofobia w mojej szkole podniosła mi ciśnienie i czym prędzej dodałam taki wątek, by w jakiś sposób okazać wsparcie osobom, które mnie czytają.
Sylvian natomiast z początku miał być po prostu kolegą, a romans miał rozkwitać między Julliet, a Andym. Wyszło jak wyszło XDCiekawostka 5
• Tym razem coś o mnie ;p
Moją największą życiową pasją jest śpiew i mój zespół, który z tygodnia na tydzień rozwija się coraz bardziej, ale na drugim miejscu jest właśnie pisanie.
Przez te lata pisania sama widzę, jak dużo się nauczyłam i jak ogromna jest różnica między pierwszymi, a ostatnimi rozdziałami. Moim drugim marzeniem jest wydanie książki.
Kocham też tańczyć, ale robię to tylko w szkole, zajęcia taneczne to u mnie normalny przedmiot. Jednak nienawidzę ich, bo mam bardzo charakterystyczny styl WSZYSTKIEGO, począwszy od ubioru, po taniec, a starsi nauczyciele w mojej szkole absolutnie nie tolerują oryginalności.Ciekawostka 6
• Wszystkie rozdziały pisałam na bieżąco. Nigdy nic nie planowałam, nie pisałam gdzieś indziej, wszystko powstawało na wattpadzie. Dlatego też bez przerwy zapominałam o jakichś szczegółach, nazwiskach i akcjach, które się działy XD
Ciekawostka 7
• Charakter Julliet, jej zainteresowania i zachowania, są wzorowane na mojej osobie. Tak samo jakaś część wyglądu.
Dzięki czemu wydawało mi się, że wszystko wyjdzie trochę naturalniejsze, bo wkładałam w to całą siebie.
Każda z postaci ma w sobie coś z moich bliskich, przyjaciół.
Postać Cartera ma wiele cech mojego chłopaka, chociaż wiadomo, że nie wszystkie ;pCiekawostka 8
• Carter jest bardzo dziwną postacią, ponieważ nie ma określonego charakteru. Są postacie męskie na wattpadzie, które mają swój określony styl i wiemy czego się po nich spodziewać, a co by nas zaskoczyło. Chciałam to odwzorować, ale nie umiałam, bo najzwyczajniej w świecie nie znam osób, które były by osadzone w jednej kategorii.
Przez ponad trzy lata mojego związku, mój chłopak ciągle się zmieniał, więc to samo działo się z Carterem.Ciekawostka 9
• Niesamowicie bałam się krytyki, która oczywiście nadchodziła. Czasem były to tak wulgarne komentarze, że po prostu je usuwałam, bo mnie to podłamywało. Kiedyś jedna dziewczyna zaspamiła mi całą tablicę wyzwiskami i tekstami, że Thunder to kompletne gówno.
Tematyka gangów na wattpadzie jest wszędzie, ale niekoniecznie dobrze napisana. Ja swego czasu miałam świra na tym punkcie i chciałam napisać coś realnego i sensownego, wykorzystując właśnie ten cholernie kontrowersyjny temat, ale wiem, że niektórzy nie sięgną po moje opowiadanie właśnie ze względu na obecny gang.Ciekawostka 10
• W styczniu planuję swój pierwszy tatuaż, którym będzie właśnie Thunder na przedramieniu.
Ciekawostka 11
• Wasze komentarze i wiadomości nieraz wyciągały mnie z doła i sprawiały, że śmiałam się przez łzy. Gdybym miała wydać książkę, to właśnie dla was. Planuję to zrobić, ale jeszcze trochę pracy i dużo poprawek przede mną.
Ciekawostka 12
• Jull miała mieć na imię Meave, tak jak jest to mówione na początku i nie miało być żadnego wątku z drugim imieniem. Jednak stwierdziłam, że będzie ciekawiej jeśli uczynię ją swoją imienniczką i wplącze wątek z bólem po stracie matki, który sprawił, że dziewczyna unikała pierwszego imienia.
Swoją drogą ja także swojego unikam i część znajomych mówi do mnie Emi, skrótem od drugiego imienia, tak jak tu była Eve, skrót od drugiego ;)Ciekawostka 13
• Kocham was i czekam na wasze ewentualne pytania! 🖤
CZYTASZ
Thunder
Mystery / ThrillerByłam jedną z tych dziewczyn, które mają prawie wszystko. Kochającego chłopaka, od którego oczekiwałam pierścionka, własny domek i świetną szkołę. Powoli wkraczałam w dorosłość, tak jak to sobie wymarzyłam. Jednak wszystko zmienił on, stojąc w progu...