Our Babies

7.3K 577 18
                                    

For Zawgyi

( the last extra 😁😁😁 ေပ်ာ္ရႊင္ခ်မ္းေျမ့ၾကပါေစဗ်ား )

" ကိုကို သမီးတို႔ကို တစ္ခ်က္သြားၾကည့္ပါၪီး ကေလးက အရမ္းငိုေနတယ္ "

" အင္း အင္း "

အင္းအင္းသာေျပာတာ ျမက္ေထြးက လံုးဝမလႈပ္ ... ေအးေဝကိုယ္တိုင္လည္း အိပ္ရာက မထႏိုင္ ... ညက ..

အင္း ... ညက ျမက္ေထြးက ...

" ကိုကို ထပါဆိုဗ်ာ "

" အင္း ထပါၿပီဗ်ာ "

ေအးေဝ တက်ီက်ီလုပ္ကာ ေျပာမွ ျမက္ေထြးက အိပ္ရာမွ ထသြားေလသည္...

" အို .... သမီးတို႔က ဗိုက္ဆာေနတာလား "

ႏွစ္ႏွစ္ျပည့္ခါနီး သမီးေတြကို ႏွစ္ေယာက္အိပ္လို႔ရသည့္ ပုခက္အႀကီးႀကီးနဲ႔ထည့္သိပ္တာမို႔ တစ္ေယာက္ငိုတာနဲ႔ ေနာက္တစ္ေယာက္ကပါ လန္႔ႏိုးလာတာမ်ိဳး ...

" ကေလးေရ ႏို႔ဘူးေဖ်ာ္ထားၿပီးသားရိွလား "

" ရိွတယ္ Microwave နဲ႔ ျပန္ေနႊးေနရမွာ အာ့က မေကာင္းဘူး အသစ္ေဖ်ာ္လိုက္မယ္ ခဏေစာင့္ "

မထူးပါဘူးေလ ေအးေဝမထလာလို႔မျဖစ္ေတာ့ ... ညႀကီးသန္းေခါင္ အိမ္ကလူေတြကို ႏိႈးလို႔လည္းမျဖစ္.. သူတို႔က အိမ္ေနာက္က တန္းလ်ားမွာ ေနတာမလား ...

နာေနသည့္ေနရာကို လက္နဲ႔အသာတို႔ထိကာ ေစာင္ပံုထဲက တိုးထြက္ရသည္...

ႏို႔ဘူးေဖ်ာ္ .. ေနြးေအာင္လုပ္ရင္း ေအးေဝအေတြးေတြက သမီးေတြေမြးတဲ့အခ်ိန္..

သမီးတို႔ရဲ့ ေမြးမိခင္က သမီးေလးေတြကို ေသခ်ာဂရုတစိုက္ ေစာင့္ေရွာက္ခဲ့တာမို႔ ေမြးဖြားခ်ိန္ထိ ျပႆနာမရိွေပမဲ့ မိခင္ႏို႔တိုက္ဖို႔ရာက အင္မတန္ခက္ခဲလာခဲ့သည္.... ႏို႔ရည္ဂလင္း အားနည္းသည္တဲ့ ... သူကိုယ္တိုင္ကလည္းေယာက္်ားေလးမို႔လို႔ ဘာမွမလုပ္ႏိုင္...

အဲ့တုန္းက ဆိတ္ႏို႔ တိုက္ဖို႔ ေမေမက တိုက္တြန္းေတာ့ သူ႔မွာ မတိုက္ရက္ ...

ႏို႔ဆာလို႔ ေအာ္ငိုေနတဲ့သမီးေတြကိုၾကည့္ၿပီး သူတို႔လူႀကီးသံုးေယာက္မွာ မ်က္ရည္ဝဲေနခဲ့ရခ်ိန္ေတြ အမ်ားႀကီး ...

တိမ္​ဖံုး​ေကာင္​းကင္​ - တိမ်ဖုံးကောင်းကင် ( Completed )Место, где живут истории. Откройте их для себя