𝘗𝘰𝘷 𝘒𝘢𝘤𝘱𝘦𝘳
-To było mocne-popatrzyłem na Julke a ona na mnie. Lexy wróciła do swojego pokoju na jej twarzy pojawił się uśmiech z którego można było wyczytać "a jednak miałam rację".
-Dokładnie - odpowiedziała mi Julka.
-Pójdę do niego.
-To dobry pomysł wrócę do siebie może obejrzę coś z Lexi.
-Okej- uśmiechneliśmy się do siebie i Julka poszła do swojego pokoju. Ja podszedłem pod drzwi Marcina lekko zapukałem do drzwi i wszedłem. Zobaczyłem tam Dubiela stojącego przy oknie najwidoczniej chciał ostatni raz popatrzeć na Nikole która czekała na zamówionego ubera.
-Gratulacje Stary możesz zmienić swój status związku na Facebooku z Zajęty na Wolny wszystkie twoje fanki będą w niebo wzięte.
-Haha bardzo śmieszne - odwrócił się w moją stronę ale po chwili spowrotem patrzył się przez okno.
-Uspokuj się bo pomyślę że masz obsesję na jej punkcie.
-Kacper to był mój pierwszy poważny związek byliśmy razem 2 lata-marcin nawet nie zaszczycił mnie swoim spojrzeniem.
-Uspokuj się - usiadłem na jego łóżku-Po pierwsze to masz się pogodzić z Lexy a po drugie przestań się tak przejmować sam mi opowiadałeś że od dawna wam się nie układa.
Maricn odwrócił się do mnie-Kacper zrozum mnie 2 lata 2 Lata! To mnóstwo czasu nie zapomnę o tym od tak-podszedłem do niego i położyłem rękę na jego ramieniu.
-Stary masz zapomnieć i koniec! Ja lece muszę jechać odebrać jedną rzecz na mieście i zawieść Julke do koleżanki do Stuu za chwilę przyjedzie Agata. Masz okazję pogodzić się z Lexi nie zmuszam cię do tego ale radzę Ci żebyś ją przeprosił dla was same plusy.
-Dzięki-uśmiechnął się do mnie.
-Nie ma za co Eluwina-wychodząc z pokoju usłyszałem ciche "cześć".
𝘗 𝘰 𝘷 𝘔𝘢𝘳𝘤𝘪𝘯
Kacper ma rację nie będę przecież siedział w pokoju i płakał a już na pewno nie będę kłócił się z przyjaciółką przesadziłem muszę ją przeprosić. Jak powiedziałem tak zrobiłem zapukałem do drzwi usłyszałem "proszę"
-Hej - uśmiechnąłem się stojąc w progu.
-Hi..-popatrzyła na mnie pytającym wzrokiem siedziała na łóżku i w chwili gdy wszedłem zamknęła laptop
-Lexi przepraszam żałuję tego co powiedziałem i mam nadzieję że mi wybaczysz.
-Oh God Marcin-zaczęła się śmiać- please nie bądź taki oficjalny.
tetralnie otworzyłem szerzej oczy i położyłem dłoń na "sercu" -Jak mogłaś ja cię tu przepraszam a ty mnie tak traktujesz.
-come on -wstała i wciągnęła ręce w moją stronę więc podszedłem i mocno ją przytuliłem potem ja położyłem się na łóżku a ona na nim usiadła w kokardke. robiłem coś na telefonie a lexy na laptopie. Nagle ja przerwałem ciszę która panowała.
-Pojedziemy gdzieś?-zaproponowałem bo był 1 września i lato dopiero się kończyło więc na dworze nie było tak zimno.
-Why not-uśmiechnęła się.
-Tylko gdzie? - wyłączyłem telefon i włożyłem go do kieszeni kładąc się na boku i podpierając głowę ręką.
-Hmm.. najpierw pójdziemy do McDonald's a potem spacer?
-miałem raczej na myśli wyjście z Henikiem.
-No Marcin No, no, no - zamknęła laptop - I'm hungry i musimy iść do McDonald's.
-Lexy nie chce mi się jechać możemy pojechać z Henikiem na spacer.
-Okey Marcin spytaj fanów na insta story czy Jedziemy do McDonald's or idziemy na specer z Henikiem.
-Nie ma problemu - wyjąłem telefon i wyłączyłem instagrama.
-Cześć wszytskim właśnie siedzę sobie z Lexi - przekreciłem telefon tak aby ją pokazać po chwili spowrotem wracając do mojej twarzy- a więc chcemy coś zrobić bo wszyscy gdzieś pojechali Lexi chce jechać do McDonald's do Warszawy a ja chcem iść na spacer z Henikiem głosujcie gdzie mamy pojechać-Nagle lexy wbiła Mi się w kadr- Please guys vote for McDonald's-po tym skończyłem nagrywac i załadowałem ankietę.
-Dobra poczekamy tak z 10 minut i zobaczymy.
*******Skip Time ********
𝘗 𝘰 𝘷 𝘔𝘢𝘳𝘤𝘪𝘯
Właśnie siedzę w swoim samochodzie. Niestety większość osób była za propozycją lexy. Dziewczyna kazała Mi na siebie czekać w samochodzie bo musi coś jeszcze zrobic w domu. Nagle przyszło mi jakieś powiadomienie na telefonie więc tak jak zawsze odblokowałem go.
𝐍𝐢𝐤𝐨𝐥𝐚❤️❤️❤️😘: Przepraszam Marcin byłam poprostu zazdrosna o Lexi. Nie obrażaj się na mnie proszę 💗
****************************
Hejj oglądaliście liva lexy?! Zostawcie gwiazdkę i komentarz bardzo motywują
CZYTASZ
𝓵𝓮𝔁𝔂 𝓲 𝓶𝓪𝓻𝓬𝓲𝓷 //𝓽𝓸 𝓽𝔂𝓵𝓴𝓸 𝓹𝓻𝓸𝓳𝓮𝓴𝓽
FanfikceA co jeśli 𝙁𝙪𝙘𝙠 𝙮𝙤𝙪 𝙈𝙖𝙧𝙘𝙞𝙣! Zmieniło by się w 𝙄 𝙡𝙤𝙫𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙈𝙖𝙧𝙘𝙞𝙣! // Daj książce szanse i nie rezygnuj po pierwszym rozdziale :3 ❨❨ Poprawiam rozdziały bądźcie na bieżącą dużo się zmieni !!! ❩❩