Z tego roku będzie wyjątkowo niewiele. Niestety w dialogach zabraknie też kilku następnych lat, gdyż przestałem korzystać z tego portalu a z innych wiadomości nie przetrwały.
Większość wiadomości jest z pierwszych dwóch miesięcy 2011
Autorka nieznana :
Mieliśmy popisać... Czyżbyś znowu bawił się moimi uczuciami ?
Mam nadzieję że odp.Tu również nieznana :
Słyszałam że chcą Cię ze szkoły wyjebać ?
Adrian, ja popadne w depresję !
Myśl że Ciebie tu nie ma, że masz problemy w szkole mnie codziennie zabija.
Jedynym moim urodzinowym życzeniem jest to żebyś mieszkał w Szczecinie i się tu uczył.
Wiem że do dziadków już raczej nie wrócisz.
Ale wiedzisz , mi tak cholernie na Tobie zależy ... ! <3
Ja już naprawdę niewiem co robić. ?
Nie chcieli wywalić, wyjechałem i o tym wiedzieli. Jednak ploty chodziły różne. Mało kto wiedział o moim wyjeździe.- heh miales sie odezwac po sylwestrze ... i co... - i jak widać nie odezwałem.
- ah, znowu coś złego zrobiłam ? - jak olewać to cały świat.
- Ja Ciebie naprawdę kochałam , nadal kocham. Nie robię tego by komuś coś udowodnić. Aj no. ;( - znam autorkę, ale mniejsza o to.
- jestes ?? Odezwij sie cos a nie - dalej zlewka totalna na ludzi. Ich życie się toczyło dalej, moje stało w miejscu. Miałem udawać, że jest super bądź słuchać jak oni super się bawią? Nie miałem na to ochoty.
- Czesc co tam u ciebie slychac ciekawego tak nic sie nie odzywasz?? - ale Ci ludzie monotematyczni byli.
- hej co tam u ciebie? dalej nie chcesz ze mna gadac?
Tym razem moja wiadomość do jednej z eks :
- co dziecko znowu polecisz na skargę? bo z tego co wiem nakręcasz afery w szkole - ale jej nawtykałem haha :D
Ogólnie dwie moje były prześcigały się w informowaniu się wzajemnie która ze mną jest, a nie byłem z żadną. W końcu by uciąć te kłótnie ustawiłem, że jestem w związku z koleżanką. Tylko naiwny by uwierzył, w końcu nawet nie jeździłem do Szczecina w tym czasie, ale z tego co pamiętam podziałało.
Komentarzy pod zdjęciami brak, moja popularność poleciała znacznie w dół, a i z tego portalu wszyscy zaczęli odchodzić. Jeżeli chodzi o jakieś komentarze na profilu to :
- Aaa nie wiem, nie wiem ;) mnie o takie rzeczy nie pytaj :D ja w Twoich spodniach Pumko nie siedzę ! xDD ;*
- tam w pseudonimie napisz Puma :D i jeszcze zboczeniec po Dysi xD
- co Ty byś beze mnie zrobił .. ;d wiem, że na mnie lecisz xD . ;**!
- Puma <3 . Ty Kocurze ;* Kiedy się widzimy ? :D Do kogo mam się przytulać jak Ciebie nie ma? xD ;* Wredotaaa mojaaa ;* !!
Chyba wszystkie powyższe są od Doroty. Mieliśmy specyficzne rozmowy.
- Alkoholowy raj :D daj boziu daj :D Nasze chaslo na czwartek :D
- Ej łajzo :D Czemu sie nie odzywasz? - i tu się znalazła jakaś maruda
- czy ja mam cie jebnac i zabic ???? okarz jakies znaki zycia !!!!!!!!!!! - poisrałem się ze strachu normalnie.
I na tym niestety koniec :P w dialogach prędko się nie spotkamy ;)
CZYTASZ
Zwykła autobiografia jakiegoś Wariata.
SpiritualHistoria prawdziwa. Badboy, zbuntowany przeciw całemu światu. Można by było rzec typowy wariat i wcale nie byłoby to kłamstwem. Zapraszam was do mojego świata, bez ściemy i naciągania. Tak wygląda życie z chorobą afektywną dwubiegunową.