Düğün Günü

3.7K 517 329
                                    


Merhaba
Bu bölümü tatlı yorumlarıyla hikayeme renk katan okurlarımdan DenizTos ithaf ediyorum.☺️🙏💕

Bölümü beğenmeniz dileği ile, yorumlarınızı benimle paylaşmanızı sabırsızlıkla bekliyorum.💙💙🙏🙏  

Kendinize dikkat edin. 😊

Çok Sevilin.⭐️⭐️

☀️Bonita☀️

***
12 Kasım 2019
Gülcan Soydere-Tuna Atalı Düğün Günü

KUAFÖR SALONU

Gülcan, kuaför salonunda karşısında aksini yansıtan aynaya bakarak yüzünü buruşturdu. Hayır. İstediği makyaj bu değildi ama makyöz kadın inatla gözünün üzerini renk karnavalına  çeviriyordu. Kadının eline aldığı turkuaz farı görünce dayanamadı, patladı. 

-Yeter ama ben derdimi anlatamadım mı size? Gözümün üzerinde beş renk var hanımefendi. Bırakın kendi makyajımı ben yaparım. Bu nedir ya düğün günü rezil oldum.   

Özge ellerini neredeyse gözüne sokmasına an kalmış diğer makyöz kadının korkusuna kımıldayamıyordu ve tam da bu yüzden yan koltuğunda bağıran kadına dönüp bakamamıştı. Evden kaçabilmek adına kabul ettiği şartlar için şu an bin pişmandı. O düz fön istemişti ama Gülcan dağınık topuz yapın dedi. Saçı maşalanıp dalgalar haline getirildi ve toplandı. Şimdi de kadın elindeki cımbızla kirpiklerine ek yapay kirpikler takıyordu. Özge bu işin sonunda kör kalmaktan korktuğu için kımıldamadan öylece oturuyordu. Ama için için kim takar beni diye düşünüyordu. Gülcan'ın yan koltukta ki sinir krizine müdahale etmek yerine bekledi. Kadının asıl öfkesinin nedeni hemen iki koltuk ötede oturan Tuna'nın kuzeni Pelin olduğunu biliyordu. Sabah Tuna onları almaya geldiğinde kadın ön koltuktan inmemiş, yerini Gülcan'a vermemişti. Şimdi de aşırı dekolteli kıyafetiyle kurulduğu koltukta kahvesini içiyordu. Özge, bu soğuk havalarda böyle çıplak tenini sergileyen kadınları anlayamıyordu, yani kendisi kalın kilotlu çorapla bile etek giydiğinde münasip yerlerinin donduğunu hissediyordu.

Gülcan'ın yanına yaklaşan salon sahibi, kadının haline baktığında ona hak vermesede durumu kabullendi. Sonuçta kadın bugün gelin oluyordu, haliyle gergin olmasını normal karşıladı. Onun gibi o kadar çok müşterisi olmuştu ki zamanla idare etmeyi de öğreniyordu insan. Kadını sakinleştirmek adına elinde tuttuğu uzun fırçayı makyaj masasına bırakıp, öfkeli geline gülümsedi.

-Tamam tatlım. Senin makyajın bende. Otur bakalım da yenisini yapalım.     

Gülcan koltuğa tekrar yerleşirken yan tarafında oturan ama hiç ses çıkmayan kardeşine dönüp baktı. Özge'nin alışık olmadığı durum karşısında hareketsiz oturduğunu görmek, gerilen sinirlerine iyi gelmiş onda gülme isteği oluşturmuştu.

***
KİRALIK ARABA OFİSİ

Tuna, görevli adamdan anahtarı teslim aldı. Adamın tebriğini kabul edip hızla dışarıya yöneldi. Kapının önünde onu Porsche Panamera 4 Executive bekliyordu. Gelin arabası diye seçtiği bu modelin günlüğüne bin beş yüz lira ödemişti. Gerçi bu arabayı da emniyetten arkadaşının torpiliyle kiralamıştı. Yoksa nerede onda buna verebilecek depozito parası diye düşündü. Elektrik mavisi arabaya öyle hevesli bakıyordu ki kafasında onu süslemiş, Gülcan'a bile göstermişti. Arabanın sürücü kapısını açıp, deri kaplı lüks koltuğa oturdu. Cebinden çıkardığı telefonuyla bir iki poz fotoğraf çekip cinayet büro whatsapp grubuna attı. Grupta başkomiserinin olmadığını hatırlayıp adamı aramak için cam ekrana dokundu. Üçüncü çalışında açılan telefona heyecanla konuşmaya atıldı.

HASAT "KATİL DOĞAN"(KİTAP OLDU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin