MERHABA
Bu bölüm Invictus1408 ithaf edilmiştir. Uzun uzun bahsetmeyeceğim ondan. Sebebi sözüm olmadığından değil. Kendisi fazla mütevazi ondan :) Ve bizde henüz yüz yüze hiç gelemedik.
Yine de bir cümle söylemeden edemeyeceğim. Çok sağlam kadındır kendisi.
Sırada ki Amine Av Zamanı🖤🖤🖤
Ona özel alıntılara, karakterlerin kendilerini yorumladıkları dialoglara ulaşmak için:
twitter: @av_amine
AmineAvZamanı
instagram:@bonitahikayeleri
twitter:@bonitasinatraKeyifle okuyun.💕
🖤Son 1🖤
***********************************************************************************************
10.10.2021
Büyük oval masada yan yana oturan iki adam dışında ki herkes eğlencenin içinde kaybolmuş gibiydi. Yanıp sönen aydınlatmaların altında salınan bedenler, yumuşacık kumaşlarla kaplanmış sandalyelerde oturup sahte ama sıcak görünen insanlarla doluydu. Gözlerini yanan küçük mumlara odaklamış Ferit, omuzunda hissettiği baskıyla kafasını sağına doğru çevirdi. Önce omzunu kavrayan ince, zarif parmaklara baktı. Bordaya boyanmış uzun, ince tırnaklar adamın siyah gömleğin altındaki derisinde iz bırakabilecek kadar keskindi. Ferit kafasını yavaşça elin sahibine doğru kaldırdı. Esmer, pürüzsüz tenini cesurca sergileyen Berrak, adamın bakışlarının kendisini bulmasıyla hafifçe gülümsedi.
-Merhaba Ferit.
-Merhaba.
Kadının tırnaklarının baskısını iyice teninde hisseden Ferit, durumla ilgilenmediğini belli edercesine kafasını, önünde yavaş yavaş sönmeye başlayan küçük mumlara çevirdi. Berrak, adamın davranışına bozulmuş olsa da bunu yüzüne yansıtmamayı başardı. Herkesin gözü resmen bu iki adamın üzerindeydi.
Ferit'le tanışalı sadece birkaç ay olmasına rağmen kadın ona tutulduğunu hissediyordu. Nisa'nın düzenlediği yardım organizasyonunda tanışmışlardı ve o vakitten beridir de adamın ilgisini kendine çekmeye çalışıyordu. Fakat Ferit'in soğuk tavırları nedeniyle istediğine bir türlü erişememişti. İlk zamanlar adamın hayatında başka bir kadının olma ihtimalini düşünmüştü. Ama yoktu. Araştırmış, sorup soruşturmuştu. Ferit Akın'ın ne sevgilisi ne de hayatında bir geceliğine girip çıkan bir kadın vardı. Nisa ile durumu konuşmaya karar verdi. Onun da yardımıyla adamın kız kardeşi Umut'a yaklaşmayı deneyebilirdi.
Berrak, Ferit'in omzundan yavaşça elini sürterek çekti. Tırnaklarını adamın omzuna dokundurmayı da ihmal etmedi. Bu gece fazla cüretkar giyinmişti. Bir kez dikkatini çekebilse, sanki bu onlar için bir başlangıç olacaktı. Ferit'in sağında ki boş sandalyeye yerleşirken uçuk sarı elbisesinin eteğinde bulunan yırtmacı neredeyse kasığına kadar açıldı. Kadın bir umut adamın yüzüne bakmak için hafifçe öne doğru eğildiğinde karşılaştığı manzara, mumlara odaklanmış Ferit oldu.
Ferit solunda oturan iri yapılı adamın attığı tok kahkahayı işittiğinde kaşlarını çattı.
-İnsanlar sonunda senin eşcinsel olduğunu düşünmeye başlayacaklar. En azından birini sikiyormuş gibi davranabilirsin.
-İnsanların ne düşündüğü sikimde değil.
Ferit kafasını Uraz'a doğru çevirdi ve adama çatılı kaşlarıyla bakmaya başladı. Uraz Aslan'ın yüzünde ise onun bakışlarından gram etkilenmediğini gösteren yarım ağız alaycı bir gülümseme vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HASAT "KATİL DOĞAN"(KİTAP OLDU)
Fiction généraleHaber spikeri sunacağı haberden ötürü oldukça gergin ve öfkeliydi. Bu ruh halinin de yüzüne yansımasına engel olamadı. -Korkulan olay yine gerçekleşti. Dün sabah saatlerinde İstanbul, Esenyurt semti civarlarında bulunan siyah çöp poşetinin içinden...