Merhaba✌🏻
Bölümün gecikmesinin nedeni benim içsel huzurumun bir ara devredışı kalmasıydı. Eğer o kafayla yazmaya devam etseydim, karakterlerin çoğu mefta olurdu.😅
Neyse ki telafi niyetine uzun bir bölümle geldim. 💕Katille tanışmaya hazır mısınız?
Yorumlarınızı merakla bekliyorum.😄Sırada ki Amine Av Zamanı🖤🖤🖤
Ona özel alıntılara, karakterlerin kendilerini yorumladıkları dialoglara ulaşmak için: twitter: AmineAvZamanı
@av_amineinstagram:@bonitahikayeleri
Keyifle okuyun.💕💕(mybetulcee1 dikkatine başa yazdım😂)
🖤Son 4🖤
*****************************************
23.12.2019
İçinde garip bir huzursuzluk vardı Ferit'in. Her şeyin sonuna bu denli yaklaşmışken, Umut yanındayken, neden kötü hissettiğini bilmiyordu. Kalp atışlarında ki artış, ensesinde hissettiği sıcaklık, derin nefes alma ihtiyacı, kendini tanımasa panik atak geçireceğini düşünebilirdi. Kızkardeşinin gelişine öyle şaşırmış ve sevinmişti ki, bu sürede Özge'nin yokluğunun farkında olamamıştı.Kahvaltı için masanın hazır olduğunu haber verdiklerinde Umut'u ve Şevket'i şömineli salona yönlendirmiş, kendi de Özge'ye bakmak için merdivene yönelmişti. Basamakları koşar adım tırmanma isteğini bastırdı. Kadının ona öfkeli olduğunu biliyordu. Heyecanlı hareketleri, Özge'yi daha fazla kızdırmaktan öteye geçmezdi.
Son basamağıda geçtikten sonra koridora çıktı. Seri adımlarla kadının odasına doğru ilerlemeye başladı. Ferit, her adımında gerginliğinin ve heyecanının arttığını hissediyordu. Bir taraftanda kadının onu gençlik yıllarına döndürdüğünü hissediyordu. Gerçi o zamanlar bile aşk peşinde koşabilen biri olamamıştı. Çünkü aç kalmamak ve hayatta kalmak asıl öncelikleri arasındaydı.
Derin bir nefes alıp, Özge'nin odasının kapısını iki kez ard arda tıklattı.Bir kaç saniye sonra kadın kapının ardında onu bekliyormuşçasına kapıyı araladı. Ferit karşılaştığı görüntü nedeniyle yaşadığı anlık şaşkınlığı saklayamadı. Beklediği şey, pijamaları içinde tatlı, uyku sersemi bir Özge'ydi. Karşılaştığı ise kolları ve yakası kapalı olmasına rağmen oldukça mini sayılabilecek kışlık kırmızı dar bir elbise içinde olan Özge'ydi.
Adam beğeniyle kadını baştan aşağıya süzdü. Mini elbisesinin altına giydiği opak siyah çoraplar ve topuklu botlarıyla, Ferit'in beyni bölgeler arası yer değişimine başlamak üzereydi. Aklından geçen en çarpıcı düşünce de Özge'yi belinden kavramak ve kucağına almaktı, düşünceler düşünceleri doğururken, gözünün önünde yakın zamanda gördüğü ve hayran kaldığı çıplak göğüslerin görüntüsü yer aldı. Kendi durumunu idrak ettiği anda da bakışlarını kadının bacaklarından ve ince belinden çekip, yüzüne odaklamaya çalıştı.
Özge'nin mavi gözleri, siyah far ve kalem sayesinde daha belirgin hale gelmişti. Ferit, kendini dipsiz bir kuyuya bakar gibi hissetti. Onun gözünde Özge, her zaman duru güzelliğe sahip, harika bir kadındı. Yaşadığı tüm boktan durumlara bile göğüs geren, kendini mesafelerle korumaya çalışan, akıllı, duygusal bir kadındı.
Kahveler ve maviler birbirlerine kilitlenmiş gibi bakarken, ikisinin aklından da farklı düşünceler geçiyordu. Mesela adam, kadını öyle çok izlemiş ve hareketlerini takip etmişti ki, incecik bileklerini örten botlarına hayran kalmış olsa da, onun bunu tercih etmeyeceğini biliyordu. En çokta onu rahatsız eden şey, Özge'nin gözlerinde gördüğü boşluk hissiydi. Onun bir çok duygu geçişine şahit olmuştu ama hiç böyle bir boşlukla karşılaşmamıştı. Gülcan'ın cenazesinde bile bu denli kendini kapatmamıştı diye düşündü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HASAT "KATİL DOĞAN"(KİTAP OLDU)
General FictionHaber spikeri sunacağı haberden ötürü oldukça gergin ve öfkeliydi. Bu ruh halinin de yüzüne yansımasına engel olamadı. -Korkulan olay yine gerçekleşti. Dün sabah saatlerinde İstanbul, Esenyurt semti civarlarında bulunan siyah çöp poşetinin içinden...