Özge adamın geniş yatağına oturmuş, sırtını yatak başlığına dayamış halde bekliyordu. Ferit masajdan hemen sonra ayaklanmış kahveleri yapmaya gitmişti, aslında adamın kocaman odasında oturup bekleyebileceği başka yerde vardı ama o yerinden kımıldamadan beklemeyi seçmişti. Çünkü buradan kalkıp koltuğa ya da deri sandalyeye geçmenin aralarında oluşan samimiyete mesafe koyabileceğini düşünmüştü. O karşısındakine güvenmediği sürece kendine de güven duyulmayacağını kabullenmişti. Adamın ona güvenmemesi kalbini kırmıştı. Bir yerden başlamaları gerekliydi, nedense ona masaj yaparken daha rahat düşünmüştü. Ona güvenebilirdi, beraber çalışabilirlerdi.
Ellerini kaldırıp parmaklarına baktı, adamın alnına ve saçlarına dokunurken daha fazla ona dokunmak istediğini farketmişti. Sürekli kendini sakınmaktan, saklamaktan yorulmuştu. Kabul ediyordu, Ferit'e ilgisi vardı. Sadece bir kez seks yapmıştı ama bu gece parmakları adamın dudaklarına kaymak istemişti. Oysa ki adam ona ne zaman ilgili bakışlar atsa, onu sürekli tersliyordu.
Kafasını yatak başlığına yasladı ve bir iki kez kafasının arkasını başlığa yavaşça vurdu. Kapının açılmasını işittiğinde kafasını çevirdi ve iki elinde birer kupayla içeri giren adama baktı. Ferit, çıplak ayağı ile kapıyı itekledi ve çarparak örtülmesini sağladı. Dökmemek için gözlerini bardaklardan neredeyse çekmeden gelmişti, içeriye doğru bir iki adım attıktan sonra kafasını kaldırdı ve kadının hala onun yatağında oturduğunu gördüğünde gülümsedi. Adam öyle içten gülümsemişti ki, kadının nefesi tıkandı, loş ışıkta bile görülebilen gamzeleri ilk kez farketmişti. Çünkü adam uzun zamandır, kendini huzura hiç bırakmamıştı.Özge, karşısında ki manzaraya bakarken kuruyan dudaklarını ıslatmadan edemedi, bedeninde ki bu bir anda artan hormon hızına anlam vermedi. Adam sanki biraz sonra bir dergiye modellik yapacak gibiydi. Gömleğinin üst düğmeleri açıktı, kaslı göğsünü görebiliyordu ve en dikkat çekici olanda karın kaslarının sadece az bölümünü görebilmesiydi. Çünkü son iki düğme hala ilikliydi. Gömleği pantolonun dışındaydı ve defalarca kez karıştırılmış saçlar, öyle doğal bir dağınıklıkta duruyordu ki, bu kadının gözüne daha bir seksi gelmişti. Ferit, kadının onu incelenmesinden memnun olmuştu, yatağa doğru adımlamaya devam ederken konuştu ve eğlendiği belli olan ton sesine yansıdı.
-Öyle rahat göremiyorsan, soyunabilirim.
Özge, işittiği ile utansa da olur demekte içinden gelmemiş değildi. Ama bunu dese biliyordu ki, Ferit hemen soyunuverirdi. Kızaran yanakları kapatmak için bağdaş kurduğu bacaklarının üzerine dirseklerini dayadı, ellerini de yüzünün iki yanına yasladı, öyle konuştu.
-Senin pijaman yok mu? Hadi git giyin, ben beklerim. Böyle dolanma gözümün önünde.
Ferit, yatağın yanında ki komodinin üzerine bardakları bıraktı. Tabi istese sehpa da çekebilirdi ama o zaman yatağın diğer ucunda oturmak zorunda kalırdı. İçinden ne gerek var diye düşündü. Özge'ye yakın bir halde ön tarafına doğru oturdu.
-İyi böyle, pijama giyme gibi bir alışkanlığım yok.
-Çıplak mı uyuyorsun?
-Baksırla yatıyorum. En son pijamayı yetimhanede çocukken giymiştim galiba.
Özge, komodinin üzerinden uzandı, kahve dolu bardağı aldı. Sıcak buharı üfledikten sonra ilk yudumunu aldı. Kaliteli kahve içmenin zevki bir başka diye düşündü. Aklında ki soruyu sormak için kahve bardağına uzanan adama baktı, adamın kolu kısa bir an onun bacağına temas etti. Hızlı bir nefes içine çekti, bakışlarını bardağına indirdiğinden adamın bardağın arkasına sakladığı sırıtmayı göremedi.
Özge, adama ne soracağını unuttu. Sonra aklına Gülhan olayı geldi ve kendine inanamadı. Burada olma amacı adamı kesmek değildi, kendini kısacık bir an her şey başkaymış gibi bir ana bırakmıştı. Ama gerçekler vardı, mesela Gülcan yoktu. Bunu kendine hatırlattığında boğazı tıkanır gibi oldu. Avucunun arasındaki kupayı sıktığının bile farkına varamadı ama Ferit bunu kaçırmadı. Kadının dikkatini dağıtmak için konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HASAT "KATİL DOĞAN"(KİTAP OLDU)
Ficção GeralHaber spikeri sunacağı haberden ötürü oldukça gergin ve öfkeliydi. Bu ruh halinin de yüzüne yansımasına engel olamadı. -Korkulan olay yine gerçekleşti. Dün sabah saatlerinde İstanbul, Esenyurt semti civarlarında bulunan siyah çöp poşetinin içinden...