21.Erou

13 8 0
                                    


LEO

-Acum sunt și otrăvit. Asta ai vrut, nu? Poate acum o să îți dai seama că sunt serios în tot ce spun, zic eu privind-o serios pe Scarlett. Fața fetei este palidă. Pupilele sale sunt dilatate. Începe să se apropie de mine cu pași mărunți. Ryan privește toată scena de la intrare. Nici el nu știe cum să reacționeze.

-D-De ce ai făcut-o? Spune Scarlett confuză.

-Ca să îți dovedesc că sunt de încredere. Acum mă ai la degetul mic. Poate asta te va ajuta să ieie o decizie mai clară, explic eu determinat.

-Ai trădat vreodată pe cineva? Întreabă fata.

-Da, o dată.

-Pe cine?

-Pe mine.

Fata se îndepărtează și se întoarce în spital fără să spună vreun cuvânt. Ryan încearcă să o oprească dar îi spun să o lase. Liniștea se așterne în grădina plină de lalele. Băiatul se apropie de mine și ridică paharul din care am băut vinul.

-Chiar a fost otravă aici? Întreabă Ryan curios.

-Mda.

-Și de ce naiba ai băut-o?! Chiar mai ai încredere în ea după toate astea? Înțeleg că o iubești dar asta e prea de tot.

-Este un test.

-Și chiar crezi că l-a trecut?

-Oh, dar nu era un test pentru Scarlett, ci pentru mine, răspund eu zâmbind șmecherește.

Ușa spitalului se deschide iar Scarlett reapare. De data asta se află și Derek lângă ea. Bărbatul plânge.

-Derek! Ce s-a întâmplat? Ești rănit? Întrăm eu și Ryan în cor.

-Și mai rău... Mi-au rupt cămașa cea nouă! Strigă bărbatul.

Îl privim confuzi. Ne apropiem de el și îl batem pe spate prietenește.

-O să luăm alta, zic eu zâmbind sincer pentru a îl consola.

-Dar era de la mama!

-O s-o rugăm să îți mai facă unul.

-Bea ăsta o dată, îmi spune Scarlett încă panicată întinzându-mi un pahar cu un conținut albastru.

-Altă otravă? Întreabă Ryan răstit.

-Nu, e un antidot.

Încep să îl beau. Are gust de spirt. O privesc în ochi pe fată și zâmbesc în timp ce zic:

-Mersi. Asta înseamnă că ai încredere în mine?

-Da. Accept alianța.

-Asta înseamnă că mai avem o mafie de înfrânt, spune Derek îmbărbătându-se.

-Da, „Umbra Sângerie". Sunt cei care au creat aleea sângerie și totuși nu o folosesc. Totul este ca un joc pentru ei. Nici măcar nu știm cum arată sau unde au sediul. Este ca și cum ai căuta acul în carul cu fân, explică Scarlett gânditoare.

-Abia aștept să îl dau jos de la putere, zic eu râzând superior.

-Ești cam optimist, spune Scarlett uimită.

-Așa este mereu, șoptește Ryan iar Derek încuviințează.

-Sunt curioasă dacă tu ești curajos sau doar nebun.

-Ambele, răspund eu simplu.

-Vom câștiga, strigă Derek întinzând mâna.

-Ne vom atinge idealurile și libertatea, spune Ryan punând și el brațul.

-O să schimbăm lumea în care trăim, zice Scarlett imitând băieții. Ultimul sunt eu.

-Vă voi proteja.

La trei, cu toții ne ridicăm mâinile în aer strigând.

În cele din urmă, ne îndreptăm spre ieșire. Toți angajații pe lângă care trecem ne privesc cu ură. Nu par să fie de acord cu alianța asta. După ce vom învinge cea dea treia mafie, vor fi. Începe să mă doară stomacul. Nu cred că vinul și otrava sunt o combinație prea bună, sau poate e de la antidot. Nu prea contează. Îmi bat casca de la ureche și zic zâmbind:

-Jack, ai auzit toată discuția, nu?

-Da, tocmai ai agățat o fata bând otravă.

-„Moartea la Costum" și „Floarea fatală" au o alianță.

-Ah, și asta.

Ajungem la ieșirea din spital și ne lu-am rămas bun de la Scarlett. Fata mă sărută pe obraz. O luăm încetișor spre sediu.

-Ce mai zi, spune Derek privind cerul.

-Și voi simțiți că suntem urmăriți? Întreabă Ryan serios.

-Credeam că sunt singurul care crede asta, răspund eu zâmbind.

-Ar trebui să investigăm mai mult?

-Derek, sediul nostru e știut deja de toată aleea sângerie, nu? Întreb eu curios.

-Da...

-Atunci nu au ce să afle de la noi.

-Dar dacă încearcă să ne omoare sau ceva? Poate e „Umbra Sângerie".

-Să încerce doar. Îi aștept cu brațele deschise. Oricum nu știm cine sunt, deci ne-ar face un favor.

-Ești sigur de asta? Pare că ar trebui să tratăm situația mai serios. Ultima dată nu ai fost vânat prin oraș de mafioți? Zice Ryan frustrat.

-Hai să luăm un taxi atunci. Sugerează Derek.

-Bună idee, ne-ar pierde urma astfel, confirmă Ryan.

-Cum vreți voi...

-Pari dezamăgit. De ce vrei să te bați așa tare cu ei? Sunt întrebat.

-Vreau să îi înving. Aduc doar rău lumii în care trăim. Vreau să o ajut pe Scarlett. Vreau să schimb și eu lumea, explic eu încrezător.

Derek cheamă un taxi. Vântul începe să îmi bată în păr iar soarele să îmi facă ochii să strălucească.

-Ryan, am devenit un mafiot fiindcă așa credeam că m-aș putea împlinii. Nu regret decizia pe care am luat-o. Altfel, nu aș fi întâlnit-o pe Scarlett care să îmi deschidă ochii. Totuși, acum cred altceva. Nu vreau să fiu un mafiot ci un erou. În sfârșit am înțeles ce înseamnă un lord al războiului. Lumea este condusă din lumină de către polițiști și miniștrii în timp ce din întuneric domnesc lorzii războiului. Rolul nostru e să protejăm oamenii nevinovați și să facem planeta asta un loc mai bun. Un lord al războiului are mai multă putere și influență chiar și decât un primar, poate chiar și decât un președinte dacă se chinuie. Lumea nu a înțeles ce înseamnă acest titlu așa că l-a corupt. Înseamnă că lorzii războiului sunt eroii din întuneric.

WarLordsWhere stories live. Discover now