LEO
Am făcut un pariu cu Derek. Cine omoară mai mulți mafioți din „Umbra Sângerie" câștigă. Pierzătorul va face cinste cu pizza. În realitate, nici unul nu crede că vom mai scăpa cu viață de aici dar trebuie să ne ridicăm moralul într-un fel sau altul. Tatăl lui Ryan își face treaba tăcut dar eficient. Așa tată, așa fiu. Urcăm pe scări fiecare etaj fiindcă liftul este blocat. Trebuie să ne grăbim înainte să plece.
-Să pui multe ciuperci pe pizza mea, zice Derek surâzând în timp ce înjunghie un inamic de șapte ori în stomac.
-Iar pe a mea multe măsline, spun eu în timp ce sparg fereastra și arunc doi mafioți de la etaj.
-Asta e prima misiune a „Morții la Costum" de ceva vreme încoace! Strigă Derek entuziasmat în timp ce doboară pe scări un bărbat masiv. Da... Ne-am întors, dar nu pentru multă vreme. Trebuie să punem capăt acestei povești. În cele din urmă, ajungem la ultimul etaj. Deschidem ușa și ajungem pe o terasă. În centru se află o masă la care stă Shadow alături de un bărbat solid ce poartă costum și ochelari de soare. Pe acoperiș se află un elicopter dar nu este din orașul ăsta. Probabil este deținut de celălalt șef de mafie.
-Nu mă așteptam să ajungeți așa repede, zice Shadow surâzând.
-Atunci, va trebui să încheiem ședința aici din păcate, răspunde celălalt bărbat începând să urce scările spre elicopter. Shadow vrea să spună ceva dar îl întrerup în ultimul moment.
-Te sfătuiesc să te oprești, am umplut elicopterul cu explozibil, îl avertizez eu pe inamic.
-Cum ai fi putut face așa ceva? Întreabă acesta.
-Sunt un om de al lui Shadow, am accesul la acest loc, explic eu râzând.
-Le permiți oamenilor tăi să facă așa ceva? Întreabă liderul de mafie.
-Doar se revoltă puțin. O să le treacă după ce îi pedepsesc, răspunde Shadow calm. Bărbatul oftează și zice:
-Nu mă subestimați.
Inamicul aruncă o fumigenă pe jos iar în cele din urmă auzim ușa din spatele nostru trântindu-se. Shadow rămâne la masă sorbind dintr-un ceai. Eu zâmbesc. Fumul se evaporă și deschidem ușa din spate. Acolo, îl găsim pe șeful mafiei uimit. În fața sa se află zeci de cadavre iar din ceastă cauză nu poate coborî.
-Ați plănuit asta de la început, zice acesta frustrat.
-Bineînțeles, nu am pus nici un explozibil în elicopter. Știam că vei încerca să scapi pe aici dacă îți vom spune asta. Chiar m-ați crezut? Întreb eu satisfăcut. Bărbatul mă împinge în ultimul moment și aleargă înapoi spre elicopter. Derek încearcă să îl împuște dar ratează.
-Idioților, chiar credeați că puteți învinge așa ușor unei lider de mafie? Sunt mai agil decât credeți, zice inamicul urcându-se în elicopter și făcându-ne cu mâna. Începe să se înalțe în cer. Derek înjură iar tatăl lui Ryan privește dezamăgit. Eu râd.
Elicopterul explodează. Bucăți din el cad până și pe terasa în care ne aflăm. Bărbații privesc uimiți în timp ce Shadow fluieră și îmi spune:
-Parcă ai spus că nu ai pus explozibil în elicopter.
-Chiar m-ați crezut? Întreb eu zâmbind superior. Bărbatul mă aplaudă. Shadow și-a dat seama că elicopterul este împânzit de explozibil încă de când am venit aici. A vrut să îl avertizeze pe celălalt lider dar am intervenit în ultimul moment inducându-i în eroare. Am plănuit totul de la început. Nu am fi avut nici o șansă să câștigăm doar cu forță brută, iar cel mai bun mod de a îi face pe ceilalți să se comporte de parcă nu ar știi planul este simplu. Pur și simplu nu le spun planul.
-Și acum ce ai de gând? Credeam că ai venit să mă omori pe mine, nu pe amicul meu, spune Shadow privindu-mă curios.
-Oh, pentru tine am venit. Oricum ai pierdut. Ești mort, Shadow, răspund eu zâmbind sincer.
-Cum așa?
-Povestea asta se poate termina în două moduri. Ori te vom omorî noi chiar acum...
-Ori vă voi ucide eu, completează bărbatul râzând.
-Exact. Problema e alta, alianța celorlalte mafii va auzii despre asasinarea amicului tău din elicopter și vor da vina pe tine. Vor dorii să se răzbune și vor pornii un război imposibil de câștigat împotriva ta. Deci, alegi dacă o să fi omorât de mâna noastră sau a celorlaltor mafioți, explic eu.
-Ai venit cu temele făcute, deci mai prins în capcană pe scurt.
Condamnarea lui Shadow este singură acum. Mai rămâne un singur lucru... dacă noi ieșim cu viață din asta sau nu.
YOU ARE READING
WarLords
AcciónRyan și Leo trăiesc într-o lume crudă. Totul pornește de la un criminal în serie ce mișcă primele rotițe în aventura lor. Vor învăța cum funcționează această lume și vor fi nevoiți să își depășească limitele. Armele vor fi a doua metodă de comunica...