LEO
Mă simt urmărit. Am plecat de un sfert de oră ca să mă întâlnesc cu Jack și cred că m-am întors deja de patru ori să văd ce se întâmplă în spatele meu. Derek nu mai e prin apropiere. Trebuie să mă descurc singur.
-Leo! Ce faci?
-Oh, salut. Te așteptam, ce planuri avem pentru azi? Întreb eu.
-Am găsit un nou jucător la pariuri care ar vrea să jucăm poker pe 500 de dolari.
-Jack, nu mai suntem niște simplii puști. Ne aflăm într-o mafie. Nu putem să facem ceva atât de iresponsabil.... Glumesc, haide, la naiba. Doar sunt 500 de dolari!
-Ăsta e spiritul!
Pentru o secundă, pupilele mi se dilată și îl împing la pământ pe Jack. Un glonț sparge geamul din spatele nostru. Îl ajut pe amicul meu să se ridice și o luăm la fugă. Îmi verific buzunarele. Am un pumnal și un pistol cu două cartușe. Jack nu cred că are nimic la el. Putem lupta cu ce am eu aici.
-Cine naiba sunt? Strigă băiatul.
-Trebuie să fie din „Floarea Fatală", explic eu în timp ce îmi îndrept arma spre un inamic reușind să îl împușc în umăr.
-Haide pe strada principală!
-Nu! Au curajul să ne urmărească până acolo. Trebuie să mergem pe o alee îngustă și șerpuită, spun eu amintindu-mi de pozele pe care mi le-a arătat Derek. Dacă îi lăsăm să ne prindă, asta se va întâmpla și cu noi. Îl urmez pe Jack. El știe cartierele din zona asta mai bine decât mine. Poate ar trebui să ne îndreptăm spre aleea sângerie. Acolo am avea mai multe șanse să scăpăm cu viață. Un glonț lovește pământul de la picioarele mele. Încep să alerg și mai tare decât o făceam. Nu am de gând să mor așa. O să vi-o plătesc înapoi. Mă lovesc de spatele lui Jack.
-De ce te-ai oprit?
Arunc o privire pe deasupra băiatului și observ o femeie ce șade într-o baltă de sânge. Lângă ea se află un bărbat în palton ce are un satâr în mână. Părul său este cărunt și șaten. Are o barbă lungă și stufoasă. Pentru o secundă, inima mi se oprește din a bate.
-Ăsta e... poate fi... criminalul fantomă? Întreb eu privind panicat știind că în spatele nostru se află o mafie ce vrea să ne omoare iar în față un criminal în serie. Bărbatul ridică privirea și mă privește încruntat în ochi. Sigur el este. Criminalul se ridică iar în spatele său, așezate într-un prosop, se află degetele femeii. Mă iau amețelile. Îmi îndrept pistolul spre bărbat dar acesta mă lovește înainte să apuc să trag. Nu trebuie să îl las să își folosească satârul. Îl lovesc cu patul armei în frunte. Criminalul se clatină puțin dar continuă să mă țină strâns. Rana i se învinețește imediat. Jack îl prinde după gât și reușește să îl dea jos de pe mine. Aud pași. Se apropie mafia din spate. Ce ne facem acum? Criminalul fantomă mă lovește peste mână făcându-mă să scap pistolul pe jos. Ne prinde pe amândoi de haină și ne trage în ghena de gunoi. Bărbatul ne ține gurile închis în timp ce bărbații din mafie se plimbă prin jur. Criminalul nu vrea să îi mai fie văzută fața. Crede că ne va omorî pe noi doi și va scăpa basma curată. Întrebarea e... cum scăpăm de aici? Dacă tac, mă va omorî acest psihopat. Dacă fac zgomot, mă vor omorî mafioții de afară. Poate ar fi mai bine să mă bat cu o singură persoană. Voi tace.
Pașii par să se îndepărteze încetul cu încetul. Eu îmi țin mâna pe pumnul din buzunar. Criminalul nu își poate folosi satârul atâta timp cât trebuie să ne țină gurile închise. După ce sunetul de pași încetează, mă pregătesc să îmi scot arma dar ceva începe să vibreze. Se află în buzunarul criminalului, cineva îl sună. Pașii se aud din nou. Nu avem altă șansă. Ne vor găsii.
-Și cum a fost la film? Întreabă o voce din jurul nostru. Nu sunt mafioții, ci niște civili. Criminalul îmi observă pumnalul așa că mă pocnește și sare din ghena de gunoi. Își ridică satârul și taie gâtul civililor înainte ca ei să poate reacționa. Bărbatul își scoate telefonul din buzunar.
-Nu am timp să vă tai pe toți, o să vă iau doar pe voi doi drept trofee, zice criminalul privindu-ne satisfăcut. Jack tremură de frică. Mă uit în jos dar nu văd nici o urmă. Poate l-au luat mafioții când au trecut pe aici. Mai am doar o armă. Criminalul îl atacă prima oară pe amicul meu trântindu-l la pământ. Încerc să îl opresc dar îl lasă inconștient înainte să apuc să fac ceva. Asta e o chestiune de viață și de moarte. Dacă pierd...
Bărbatul avansează spre mine cu satârul în mână. Sunt cu ochii pe el. Îmi arunc pumnalul din mână pentru a face o diversiune în timp ce îi prind brațul ce are arma. Criminalul mă lovește în cap cu o viteză de nedescris. Sunt aruncat pe jos. Încerc să mă ridic dar sunt pocnit din nou... și din nou. Încep să văd în ceață. Respiră adânc Leo! Trebuie să reziști. Strig în timp ce echilibrez dar sunt lovit cu mânerul satârului făcându-mă să leșin. Îmi pare rău... Jack... îmi pare rău Ryan... îmi pare rău copii.
YOU ARE READING
WarLords
ActionRyan și Leo trăiesc într-o lume crudă. Totul pornește de la un criminal în serie ce mișcă primele rotițe în aventura lor. Vor învăța cum funcționează această lume și vor fi nevoiți să își depășească limitele. Armele vor fi a doua metodă de comunica...