Sanırım Basıldık (43)

80 9 0
                                    


  Chanyeol, ne kadar pes ettim desede ikisin bir şeyler karıştırdığına emindi. Şimdilik sessiz kalıp izlemeye karar verdi. Baekhyun ve Lay kendilerini oyuna kaptırmış, büyük ekran önünde ikisi arasında kıyasıya mücadele devam ediyordu. Chanyeol koltukta oturmuş hiç hoşuna gitmese de onları izliyordu. Oysa akşama kadar Baekhyun ile birlikte kalmayı planlamıştı. "Şu işe bak, burada olduğumu unutmuş gibiler," diye söylendi.

    "Yah! Layyy... Ne yapıyorsun? Bu yaptığına hile denir." Baekhyun bağırarak itiraz etti.

    "Neden hile olsun, Baek? Sadece bir taktik bu." Lay ona bakıp güldü.

    "Taktik mi? Vay canına! Taktik haaa..." Ardından hızla Chanyeol’a dönerek, "Chanyeol, bu yaptığı hile değil mi? Nasıl taktik olur?" diye sordu.

     Chanyeol, kendine yöneltilen ani soru karşısında bir an dondu. Baekhyun gözlerini ona dikmiş cevap vermesini bekliyordu.

    Chanyeol elini kaldırıp saçlarından geçirip derin bir nefes aldı. "Şey, aslında Lay haklı olabilir meleğim."

    "Haklı, öyle mi? Tamam, öyle olsun." Ardından Lay'e döndü. "Taktik, öyle mi? Ben sana şimdi taktiğin alası nasıl yapılır göstereceğim,"  diyerek oyuna geri döndü, acayip hırs yapmıştı.

    Chanyeol, Baekhyun’un sinirlendiğini görebiliyordu. Altı üstü bir oyundu, niye kızıyordu ki?

    "Hey! Baek ne yapıyorsun?" Bu sefer bağıran Lay oldu.

    Baekhyun ona dönüp pis pis sırıttı. "Sence?"

    "Düpe düz hile yapıyorsun."

    "Hile mi? Taktik o taktik. Hani az önce sende yaptın ya, ondan işte."

     "Chanyeol, bu yaptığı hileye girer." Bu sefer Lay Baekhyun’u ona şikayet ediyordu.

    Chanyeol, inanamaz gözlerle ikisine baktı. Basit bir oyun yüzünden çocuklar gibi tartışıyorlardı.

    "Benim yaptığıma taktik denir ama seninkine hile denir Baek. Bu yaptığın doğru değil. Arabayı oradan geçiremezsin, bu kurallara aykırı,"

     "Nedenmiş? Bal gibide geçiririm. Al işte yine geçirdim, ne yapacaksın?"

    "Baek, meleğim. Aslında Lay haklı, oradan geçiremezsin. Bu kurallara aykırı."

    "Bak, gördün mü? Chanyeol da benimle aynı fikirde." Lay Baekhyun'a dönerek söylediğinde Baekhyun sinirle Chanyeol’a baktı.

    "Ahh... Demek onun tarafını tutuyorsun. Senin sevgilin o mu, yoksa ben miyim?"

     "Ne?" Chanyeol onun sorusu karşısında şaşırmıştı. Baekhyun kendini kaybetmiş gibiydi.

    Chanyeol olaya müdahale etmek zorunda kaldı. Kalkıp konsolun fişini söktü. İkiside aynı anda ona dönüp elinden şekeri alınan çocuklar gibi bağırdı.

    "Ne yapıyorsun? oyun daha bitmemişti!’’

    "Hayır bitti. Siz ikiniz, hemen oradan kalkın. Çocuk musunuz?"

    İkiside ellerini göğsünde birleştirmiş koltukta sırtları birbirine dönük, suratlarını asmış oturuyordu. Chanyeol ayakta durmuş  onlara bakıyordu. "Ne yapıyor sunuz siz? Oyun oynamanın amacı eğlenmek içindir, siz ne yapıyor sunuz? Tartışıyorsunuz."

    Baekhyun hemen atıldı Lay’i işaret ederek, "O başlattı, ben değil." dedi.

    "Baek, meleğim. Arkadaşına o diye hitap edemezsin." Baekhyun dudaklarını büküp tekrar somurtup oturdu.

Yeni Gelen Öğrenci/ Chanbaek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin