<30

11.8K 663 170
                                    

Bu anı mahvetme, lütfen." dedi fısıldayarak. Gülümseyip yüzümü ona döndüm. Boşlukta uzanmış dudaklarına karşılık verdim ve ellerini tutup odaya kadar götürdüm.

Vücudum sert bir şekilde yatakla buluşunca afalladım. Saçlarını hafifçe tutup Koray'ı kendimden uzaklaştırdım. Dirsekleri yatakta vücudu tam üzerimdeydi.

Öylece durup bir süre nefes nefese gülümsedik.

"Biraz durmazsak nefes yetmezliğinden öleceğim." dedim.

Altından kayarak sırtımı yatak başlığına dayadım. Kalkıp kucağıma oturdu. Nefeslerimiz yavaş yavaş düzene girerken ellerimi omuzlarına attım ve montunu çıkardım. Elim kazağının eteklerine gitti ve yavaşça ondan da kurtuldum.

Bembeyaz bir teni vardı. Ve bir sürü beni.

"Çok fazla benin var." dedim gözlerimi vücudundan ayırmadan.

"Evet," dedi inatla gözlerime bakarak.

"Daha önce fark etmemiştim. Yani üstünü değişirken falan."

Koray sabırsızlıkla dudaklarıma bakıyor ve yavaşça gömleğimin düğmelerini çözüyordu. "Doktor tüm benleri almanın zararlı olacağını söyledi."

"Galaksi gibi." dedim elimi benlerinde gezdirirken. Ve ben bir an önce bu galaksiyi keşfetmek istiyordum.

Her dokunuşum içine işliyormuş gibi vücudunu titretiyordu.

Dayanamayıp göğsünün hemen üstündeki bene bir öpücük bıraktım. Takım yıldızı gibi birbirini takip eden benlerinde dudaklarımı gezdirdim.

Vücudu yanıyordu.

Tepkisine bakmak için öpmeye devam ederken bakışlarımı kaldırdım. Gözlerini kapatmış düzensiz nefesler alıp veriyordu.

Düğmelerimi açmayı başardıktan sonra gömleğimi çıkardı. Elini saçlarıma atıp beni uzaklaştırdı. Her hareketinde tereddüt vardı.

Dizlerinin üstüne kalkıp kafamı yukarı kaldırdı. Dudaklarıma küçük öpücükler bırakıp çekildi ve sırıtmaya başladı. Dayanamayıp ensesinden tuttum ve kendime bastırdım. Başta verdiği küçük öpücükler gittikçe sertleşti. Geri çekildi. Bakışlarını ne olursa olsun gözlerimden ayırmadan belimden tutup sertçe çekti ve sırtımı soğuk yatakla buluşturdu.

Çarşafın soğuğu irkilmeme sebep olurken Koray ise endişeli gözlerle bakmaya devam etti.

"Yatak soğukmuş." dedim heyecanımı belli etmemeye çalışarak.

Keyifle sırıttı. "Isıtalım."

Bu sözlerine normal hayattan alışkın olmalıydım ama bu işi yaparken her şey ciddiydi. Ve söylediklerini her an yapabilirdi.

Ve buna hazır mıydım emin değildim.

Yataktaki yerimi sabitleyip dirseklerimin üstüne kalktım. Tek elimi ensesine atıp tekrar Koray'ı kendime çektim.

Öpğcüğünde değişen hiçbir şey yoktu. Dilini kullanmayı asla sevmezdi ki bu benim işime gelirdi. Elimi ensesinden vücuduna indirdim. Vücudu o kadar hoşuma gitmişti ki.

Elimi çekip yatağa bastırdı. Ama ben onu ellemek istiyordum.

"Ellerimi bırak." dedim aramızdaki mesafe santimlerken.

"Rahatsız oluyorum." dedi boynumu yavaşça öperek. Her şey yavaş çekimde gibiydi.

"Şey yapmak üzereyiz." dedim karşı çıkarak. "Ve sen seni ellememden rahatsız oluyorsun." boynumu kıpırdattım.

"Ney yapmak üzereyiz?" kafasını kaldırıp bana baktı. Dağınık saçları ve açıkta olan beyaz teninin güzelliğini fark edip bir an için donup kalmıştım.

"Ne yapmak üzereyiz?" sorsunu tekrarladı.

"Niye duymak istiyorsun ki? Hep böyle saçma şeylerde inat ediyorsun." dedim. "Ve zararlı çıkan sen oluyorsun."

"Bu odadan zararlı çıkmamın imkanı yok. Ne yapmak üzereyiz?" sabrımı sınıyordu.

"Sex!? " dedim hafif bağırarak.

"Olur yapalım." dedi ve yanağımdan dudağıma öpücüklerini sıraladı.

Sağ elini çıplak belime sarıp sol eliyle pantolonumu sıyırdı.

Aynı zamanda boxerımı da. Utançtan kalkıp kaçamamak için kendimi zor tutuyordum.

"Dur!" dedim aniden. Bunu demeyecektim. Koray yeni uyanmış gibi gözlerime baktı.

"Ne oldu? Bırak şu an aksın artık."

"Prezervatif var mı?" dedim çok alakasız olmasın diye.

"Ne zaman çıkarmam uygun olur diyordum, iyi ki sordun." dedi ve arka cebinden çıkardı.

Kulağıma eğilip fısıldadı. "Seni uçurmamı ister misin?"

En uzun bölümün smut için olduğuna inanmıyorum ikiye böldüm yine uzun. Devamı için sizi diğer bölüme alayım.

¦Nude¦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin