<36

7.7K 501 51
                                    

"Emre'ye haber verdin mi?" dedi çantayı bagaja koyarken.

"Emre mi?"

"Evet, annen üçümüzün gideceğini söyledi." sertçe bagajı kapattı.

"Emre'yi çağırmayacağım."

"Niye?"

"İkimiz olacağız işte Batu."

"Haa, tamam."

Yandan bakıp gülümsedim. Arabaya binip plan yaptık.

"Şimdi önce içki alalı..."

"Almayalım." dedi lafımı bitirmeden.

"Niye?" dedim gülerek.

"Aklımızın başında olması lazım."

"Korkuyor musun?"

"Hayır niye korkayım?"

"Kamp yapacağız ya, biraz korunmasız, gece, hırlısı var hırsızı var..." diye dalga geçmeye başladım.

"Yürü git." dedi tane tane. "Korkutmaya çalışıyorsun ama başarısız." sürmeye başladım.

"Ateş mi yakarız yoksa konserve mi yeriz?"

"Boşver ateşi, atıştırmalık bir şeyler alırız."

"Ateşi biz yakarız diyorsun yani," dedim gözlerimi kısarak.

"Yuh, bunlar birden mi aklına geliyor yoksa..."

"Seni görünce aklıma geliyor."

"Senin her halini biliyorum değil mi? Yani içenden birden daddyci falan çıkmaz?"

"Bunu sözünü veremem. Sen, inan sen bana her şeyi yaptırabilirsin."

Susup önüne döndü. Ben de güldüm. Batu böyle susturulabilirdi sadece.

~~~

"Batu hiç yardım etmiyorsun ki!"

"Hiç kamp yapmadım çünkü ben." Ben çadır kurarken Batu denize karşı oturmuş cips yiyordu.

"Ben gösterirdim." omuz silkti.

"Sen cips ye şimdi ben de seni yiyeyim sonra ödül olarak." dedim nefes nefese. Alayla kafa salladı.

"Yavaş kur öleceksin birazdan." dedi ağzına cips atarken. Dayanamayıp kurmayı bıraktım ve arkasından kolumu boynuna doladım.

"Bir daha emir ver," dedim tehdit eder gibi.

"Yapma boynumdan huylanıyorum!" diyerek boynunu içine çekti. Bacaklarımı arkasından beline sarıp ellerimi boynuna götürdüm.

"Koray! Yapma lütfen, yemin ederim yardım edeceğim. Yemin ederim!" ellerimi göğsüne indirdim. Nefes nefese kaldıktan birkaç dakika sonra kendini bıraktı.

"Ahhhhh, ölüyordum." güldüm.

"Gün battı." dedim. Karnımda olan kafasını sürterek salladı. Hafif irkildim.

"Sen de burdan mı huylanıyorsun? dedi iyice kafasını sürtüp.

"Yapma, yapma. " dedim ve kafasını ellerimin arasına aldım.

"Niye kimse yok?"

"Gördüğün gibi burası sahil olarak kullanılmıyor. Kampçıların sezonu da açılmadı. Yani güvendeyiz. "

"Yasak olduğuna emin misin?"

Durup düşündüm. Hiçbir yerde yasaktır yazısını görmemiştim aslında.

"Bilmiyorum ki,"

Kahkaha attı. "Salak." üzerimde uzanırken sağ eli kumla uğraşıyordu.

"Çok güzel," dedim.

"Ney?" umursamaz bir şekilde sordu. Sanki bu an onu mayıştırmıştı.

"Şuan, sen, ben... Bir şey eksik."

"Ney?" dedi tekrar. Bu sefer kafasını çevirmiş merakla gözlerime bakıyordu. Derin bir nefes aldım.

"Kız yok." bir süre suratıma baktı. Sonra kum ile oynayan eli havalanıp tüm yüzümü kuma bulaştırdı.

"Gözlerim!" diye inledim. Kum dolmuştu.

"Kız mı yokmuş?" dedi üzerimden kalkarken. Sağ elimle göğüsüne bastırıp tekrar yatırdım.

"Ahhh, dur dur. Gözüm acıyor." bir süre öyle durduktan sonra bana dönüp ayaklarını yanlara uzattı.

"Sinirlendirdin." tek kelimeyle hem kendini savunuyor hem trip atıyordu.

Ben gözlerimi acıyla ovalarken omzumdan arkaya uzanıp beni yere yatırdı. Tamam etrafta kimse yoktu ama bu pozisyon, dışarıda yapılmamalıydı.

Aldığı suyun kapağını gülerek açtı. "Gözüne su dökeceğim iyice yıka." dedi.

"Haaa," diye mırıldandım. Gözlerimi iyice ovaladıktan sonra doğrulup son kez yıkadım.

Zar zor açtım gözlerimi. "Etrafta kimse olmadığına emin misin?" dedim.

"Niye?" dedi alayla. Çekindiğimi sanıyordu.

"Yok yani." dedim.

"Yok merak etm..." lafını bitirmeden aramızdaki mesafeyi kapatıp öpmeye başladım. Ben ona yaklaştıkça kucağımda vücudu dikleşiyordu. Yetişemeyip ensesinden tutup üzerime eğdim.

Göğüsümden ittirdi. "Biri olsun olmasın, dışarıdayız."

Omuz silkip dirseklerimi kuma yasladım. "Kanıtlamak için yaptım zaten."

"Neyi?"

"Çok soru sormuyor musun sence de?" dedim umursamazca. Gözlerimi kapatıp uzandım. Birkaç saniye sonra yanıma uzandığını hissettim.

Hava serinlemişti. Ama her zaman vücudu soğuk olan Batu'dan bu sefer sıcaklık geliyordu. Dayanamayıp sarıldım ve kısa bir süre sarılarak hayatımda dinlemediğim kadar dinlendiğimi hissettim.

Keşke gerçek olsanız Batu ve Koray. Yazarken dinlendim umarım siz de yumuş yumuş olmuşsunuzdur. Ve lütfen kendinize iyi bakın, evden çıkmayın. Luv uuu<3

¦Nude¦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin