<30.5

12.5K 723 219
                                    

Şöyle Böyle Yazılmış Smut Alarmı

"Seni uçurmamı ister misin?"

"Ne? Sen mi?"

"Altta olabilirim?" dedi ve yüz üstü yanıma uzandı. Sıkıntıyla ofladım. Şuan tam olarak neye karar veriyordum, ne yapıyordum ben?

Kafamın karıştığını anlayan Koray kalkıp üstüme doğru uzandı. Eğilip saçlarımı ve alnımı öptü.

"Kötü hissetmeyeceksin, söz veriyorum."

"Daha önce hiç yapmadığımı biliyorsundur umarım." dedim bu tuhaf havayı bozmak için. Ama sakin olamıyordum bu yüzden Koray'ı dövecek gibi konuşuyordum.

Ellerimle Koray'ın kollarına sıkıca tutunmuştum. Sanki cidden uçacakmışım gibi. Koray'ın eli pantolonuna gitti ve bir çırpıda üstündekilerden kurtuldu.

Bakmak istemiyorum, bakmak istemiyorum. Kolumla yüzümü kapattım. Gülüşü kulaklarımı doldurdu.

"Görmediğin bir şeyden daha çok korkmaz mısın?" nefesi tenime çarpıyordu, tüylerim diken diken olmuştu. İki elimle boynunu sarıp kendime çektim. Sert bir şekilde inledi. Bense istemsizce irkildim.

Onu hissediyordum.
"Hissettiğim bir şeyden korkmam ama."

"Korkmana gerek yok. Kendini bırak, seni hazırlayacağım." dedi kulağıma fısıldayarak.

Keşke bu yaşanmadan önce bir şeyler izleseydim.

Hiçbir şey görmüyorum ve kalbim ağzımda atıyor.

"Hazır mısın?" dedi ve kalçamı kendisine çekti.

"Hazır mıyım?" gerginliğimi fark edip üzerime eğildi ve dudaklarını alnıma dayadı.

Ne yaptığına bakmıyordum ve bu cidden gericiydi.

Tek parmağını içimde hissettim.

"Siktir," dedim nefesim kesilir gibi. "Aşırı tuhaf, aşırı tuhaf hissettiriyor."

"Alışacaksın." daha önce kendimden hiç duymadığım sesler çıkarıyordum ve bu beni fena utandırıyordu. Koray kolumu tutup yüzümden çekti.

"Yüzünü görmek istiyorum." eğilip tekrar öpmeye başladı.

Biraz masaj yaptıktan sonra geri çekilip yüzüme baktı, tek elini saçıma atıp onay beklercesine gözlerime baktı. Karşılık verip kafa salladım ve derin nefes aldım.

"Nefesini tutma." dedi gülerek. "Zaten kesilecek."

"Götl-Sikeyim!"

Belimde olan ellerini tutamayıp bileklerini tuttum. Ve kendimi geri çekmeye çalıştım.

"Ha, siktir. Ha, ha, " nefes alamıyordum. Gözlerim kararmıştı ve canım yanıyordu.

"İyi misin?"

"Bundan zevk almam mı gerekiyordu?" dedim acı içinde dişlerimi sıkarak. "Hayır almıyorum anasını... " öpücüğüyle lafım kesildi.

Dudaklarını çekmeden konuştu. "Kalçanı rahatlatman gerek."

"Elimde mi sanıyorsun?" dedim sinirle.

"Birazdan yalvaracaksın." dedi gülerek. "O zamana kadar öpücüğümle idare edebilirsin. Değil mi?" kaşlarını kaldırdı. Koray'ı böyle karşımda görmek istemsizce rahatlamamı sağlamıştı. Kollarımı boynundan dolayıp dudaklarına uzandım ve yavaşça öpmeye başladım. O ise yavaşça içimde hareketlendi.

"Ah," sesim olabildiğince güçsüz çıkıyordu. Birkaç damla süzülüp yatağa düştüğünde ise ağladığımı fark ettim.

"Özür dilerim." dedi ve bir süre sabit kalıp ellerini yanaklarıma koydu. Süzülen yaşlarımın çizdiği yolu diliyle temizlediğinde tüm nefesimi vermişim gibi rahatladım. Boynunda olan ellerimi iyice kenetledim. Konuşamıyordum ama Koray beni anlıyordu.

Koray sanki anlatamadığım, kendim de anlayamadığım her şeyi anlamak için girmişti hayatıma.

"Kendini sıkıyorsun, sıkma." dedi ve dolu gözüme bir öpücük bıraktı. Titreyen bacaklarımı beline sardım.

Gittikçe hızlandı, ama artık o kadar kötü değildi. Göğsümden başlayıp kasıklarıma doğru öpmeye başladı. İnleyip duruyordum ve bu yanlış bir sey yapıyomuşum gibi hissettiriyordu hala. Dayanamayıp elimle ağzımı kapattım. Birkaç saniye sonra Koray kafasını kaldırıp bu halimi gördü ve elimi alıp tekrar ensesine yerleştirdi.

"Beni bundan mahrum bırakmazsın." iyice üstüme eğilirken bana dokunduğunu hissettim.

"Dur, dur." söylediğim her şey inler gibi çıkıyordu ağzımdan.

"Sen böyle, istemiyormuş gibi yapınca, sana kötü bir şey yapıyor, gibi hissediyorum." her vuruşunda bir şeyler söylüyordu. Ben şu an algılayamıyordum bile.

"Ah, yavaş-yavaşla. "

Dengeli bir şekilde ensemden tutup vücudumu doğrulttu ve kucağına oturttu. "Koray," dedim yalvarırcasına.

"Ne oldu, bu pozisyon daha mı iyi?" dedi dalga geçerek.

"Senin de gelmeni sağlayacağım." dedi penisimi eline alıp. Dokunulmanın verdiği zevkle kafamı geriye attım. Hala içimdeyken ensemi tutup sertçe boynumu öpmeye başladı. Aynı zamanda beni tatmin ediyordu.

Bunu kaç kere yapmıştı da böyle profesyonel olmuştu amına koyayım?

Kısa sürede aldığım zevk düşüncelerimin önüne geçti.

"Siktir et." dedim sesli bir şekilde.

"Ha, Koray, "
Hızlı nefeslerim yavaşladı ve birkaç saniyeliğine zihnim boşaldı. Kendime geldiğimde aklımda sadece Koray'ı bir an önce öpmek vardı. Rahatlamış bir şekilde Koray'ın dudaklarına uzandım.

Koray ise tekrar sertçe yatağa yatırdı ve içimde daha da hızlandı.

"Siktir,"

"Sesini duymak istiyorum" dedi kendinden geçmiş bir şekilde.

Afalladığımı fark edince göğsümü emmeye başladı.

"Koray,"

Birkaç kez daha içimde hareket etti ve en sonunda hafif titreyerek kafasını karnıma koydu. Bir süre sonra kendine gelip karnımdan öpmeye başladı ve dudaklarımla buluşup yumuşakça öptü. Yorgun gözleri hizama geldiğinde bir süre kızarık gözlerime takıldı.

Göz teması kuramayan Koray tam gözlerime bakıyordu ve bu sefer garip hisseden bendim. Kendimi tutamayıp güldüğümde başta afallasa da gülüşüme eşlik etti.

"Seni vücudumdaki ben sayısından daha çok seviyorum. Ve hala öpmek istiyorum, delirmiş olmalıyım. "

"Evet sen delirmişsin, ama böyle delireceksen sürekli delirebilirsin."

"Demek hoşuna gitti?" dedi kaşlarını kaldırarak.

"Çok hoşuma gitti." hayranlıkla Koray'a bakıyordum ve bu Batu bana hiç benzemiyor, aynı zamanda yıllardır olmam gereken kişiymiş gibi hissettiriyordu.

"Seks sonrası Batu, daha bir düşülesiymiş."

Arkadaşlar bölümü en az 20 kere okudum artık oldu olmadı idare edin. Sizi seviyooorum<3

¦Nude¦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin