<23

14K 860 240
                                    

Tüm eşyalarını içeri aldıktan sonra oturduğum koltuğa gelip kollarımın arasına sokuldu.

"Beni tatil için evine çağırdın, neden benimle hiç ilgilenmiyorsun?" dedi saçlarını sürterek.

"Oyun oynuyorum." dedim.

"Ben de seni izleyeyim o zaman."

"Koray, beni izlemek zorundaymışsın gibi mi hissediyorsun?" dedim.

"Hayır seni izlemeyi gerçekten seviyorum."

"Çalışacak mısın bu yaz?" dedi ellerimle oynamaya çalışarak.

"Neden olmasın?"

"Olmasın yalnız kalmak istemiyorum." dedi dudaklarını büzüp.

Ben de onun gibi dudaklarımı büzdüm. "Evin erkeği çalışmalı Koray." dedim.

"Hoop!" ayaklandı. "Çalışacak evin erkeği varsa o da benim." dedi çıkışarak.

"Aman sensin tamam." dedim ellerimi havaya kaldırıp. Konsolu tekrar elime alıp oynamaya devam ettim.
Aldığı cevaptan memnun olup tekrar kollarımın arasına girdi. Televizyona dönük yüzünü vücuduma çevirdi. Tepki vermeden oyunu devam ettirmeye çalıştım.

Pijamamı kaldırıp belime bir öpücük bıraktı. Rahatsız olduğumu belli etmek için kıpırdandım. Bir kez daha öptü.

"Koray,"

Art arda öpmeye devam etti.

"Koray!" dedim ve oyunu durdurup ona baktım. Dudakları bedenimde gözleri ise gözlerimi bekliyordu.

Azar yemeyi göze almış gibi bakıyordu. Gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım.

Bakışlarını ayırmadan eli öptüğü yeri tuttu ve kucağıma oturdu.

"Oyun oynamanı istemiyorum." dedi.

"Ne yapmamı istiyorsun?" dedim kafamı arkaya atarak.

"Aslında çok fazla şey var ama ilk olarak sevgilim olmanı."

Kafamı hizasına getirip gözlerine baktım.

"Neyi bekliyoruz?" dedi inatla.

"Bilmiyorum." dedim. Neyi beklediğimi bilmiyordum ama bir şey vardı. Önümde kendi koyduğum görünmez bir engel vardı.

Elini saçıma koydu. "Gidip herkese sevgilim diye beni göstermek zorunda değilsin. Sadece sevgilim olmanı istiyorum. Daha fazlasını istemiyorum." dedi. Dudaklarını alnıma koydu.

"Sevgilim olur musun?"

Kafamı sıkıntıyla salladım. "Tamam." dedim sakince.

"Tamam mı?" dedi o da daha fazlasını bekler gibi. Tekrar kafa salladım.

Bu işler beni hep germişti.

"Tamam?" daha ne dememi istiyordu ki?

"Sevgilin olmak istiyorum Koray." birbirine bastırdığı dudakları daha fazla dayanamadı. Kahakaha attı.

"Niye bu kadar gerildin ki?"

"Gülme." deyip göğüsünü cimcikledim. Bir süre acıyla kıvranırken gözlerine baktım. "Sevgilim olur musun?" Kaşları havalandı. Bir şey diyemedi.

"Niye bu kadar gerildin ki ya?" diye dalga geçtim.

"Sanırım demek istediğini anladım." dedi tüm tatlılığıyla.

Vücudumda olan eli tişörtümü sıyırıp yukarı çıktı.

"Hey hey hey," dedim elini tutarak.

Hala üstümdeyken sorar gözlerle baktı. "Çok şey istediğimi söylemiştim."

"Ama bugün istediğin bir şeyi yaptım. Hakkını kaybettin." dedim ve konsolu aramaya başladım.

"Kalkmazsam oynayamazsın." dedi.

"Evet bu yüzden kalk." omuz silkti. "Böyle oyna."

"Çocuk musun sen?" dedim tatlı bir şekilde. Ya da tatlı olmaya çalışarak.
"Bence sen tekrar benim dizime yat. Sevgilim olarak hiç yatmadın." Koray'ı kandırmak çok basit ve güzeldi. Hevesle kalkıp dizime yattı.

Elimi saçlarına götürüp bir süre oynadım. "Hadi başlat oyunu." dedi hevesle.

"Vazgeçtim oynamaktan." dedim hala saçlarına dokunurken. Gülümsedi. Vücudunu hafifçe kaldırıp bileğimi öptü.

Dayanamayıp üstüne doğru eğildim ve burnuna küçük bir öpücük bıraktım. Sonra çenesine, en son ise dudaklarına. Geri çekildiğimde büyülenmiş bir şekilde bana bakıyordu.

"Bana da yer aç." dedim ve ayağa kalktım. İyice geriye doğru yaslandı ve kollarını açtı. Ona bakmadan arkamı dönüp uzandım. Kollarını belime sarıp okşamaya başladı.

O gece o şekildeyken bir sürü şeyden bahsettik.

Ve bu o an için, ikimiz için yeterince iyiydi.

Oğullarımı evlendireceğim daha. Ama ilerki bölümler soft olmayabilir artık biraz kaos lazım gibi.

¦Nude¦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin