"Of Batu ben çok sıkıldım Batu." dedim kendimden geçmiş bir şekilde. Sürekli yatıyordum. Gerçekten tek yaptığım yatmaktı.
Kucağıma uzanmış Batu ise beni hiç umursamamıştı çünkü bu milyonuncu söylenişimdi.
"Yok ben denizi göreceğim." diyip ayaklandım.
"Deniz kim ya?" dedi Batu. Aptal.
"Deniz, mavi, ege..." dedim uzatarak.
"Ha, anladım." dedi gülerek. Uzanıp yanağını kocaman öptüm.
"Korona var salak!" diye bağırdı.
"Sen Prof.Dr. Yurtdışı gururumuz Mehmet Öz'ü duymadın galiba?" dedim yandan bakararak.
"Ne demiş Prof.Dr. Yurtdışı gururumuz Mehmet Öz?"
"Karantina sırasında sex yapın demiş. Yaaaa..." dedim kafa sallaya sallaya.
"İnanmam."
"Yemin ederim git bak." dedim ve üstüne doğru eğildim. Elini aramıza koyup itledi.
"Maskemiz var mı?"
"Koray saçma sapan konuşma çıkmıyorsun dışarı falan,"
"Ya," diyip itiraz ettim. "Ya ben gerçekten daraldım." elimle kendimi yelledim. Oturdukça sıcaklayıp terliyordum.
"Gel oyun oynayalım." dedi Batu çaresizce.
"Sadece ikimiz mi?"
"İstersen ben çıkayım tek oyna?" dedi parmağıyla kapıyı gösterip. Uzanıp parmağını ve elini öptüm. Sıkıntıdan Batu'yu yiyecektim.
"Hayır aşkım kal." diye çektim ve yere oturttum. "Hiç yapmadım oynayalım."
Batu meraklı ve bayık gözlerle bana baktı. Gidip dolaptan içkileri getirdim.
"Bir kere oynayalım anlarsın. Daha önce kimseye seni seviyorum demedin? Ben demediğini savunuyorum. Dediysen ben içeceğim demediysen sen, aslında daha fazla kişiyle daha mantıklı oluyor ama yapacak bir şey yok."
"Ödül?" diyince güldüm.
"Ödül mü istiyorsun?" sinsice gülüşümün farkına vardı.
"Pekala daha önce birine seni seviyorum dedim, iç." dedi emir verir gibi.
"Ne zaman dedin? Alper'e seni seviyorum dedin mi cidden? "
"Dedim. Çünkü seviyorum. "
"Seviyordum da değil seviyorum. Sen bana hiç seni seviyorum demedin daha." sinirlenmiştim. Ya da alınmış. Bilmiyorum.
"Dedim!" diye itiraz etti.
"Senden çok hoşlanıyorum dedin, seni seviyorum değil!"
"Ne fark eder?"
"Çok!"
"İçmen gerek." sinirlenip şişeyi kafama diktim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
¦Nude¦
Krótkie Opowiadaniaİkinci el aldığınız bir bilgisayarda eski sahibinin nudeunu bulursanız ne yaparsınız? Silmelisiniz. B×B bir kurguuuu. Kısa ve vakit öldürmelik. For you @whitefunruins @pandayunicorn Taekook kurgusu değil.